¤ Második - ha rendelsz... ¤

85 11 30
                                    

Ez egy amolyan 'rendelés menete'-típusú rész lenne. Tisztázzunk le mindent előre, hogy ne legyen később baj ebből.

¤ kommentben, Pinteresten vagy emailben tudsz tőlem rendelni, ott is beszéljük meg a részleteket.

¤ borítót, karaktermontázst, fejezetképet elválasztót, esetleg playlisthez listát vállalok, illetve most már amolyan szetteket is tudtok rendelni (ebbe tartozik egy adott könyvhöz a borító-karaktermontázs-fejezetkép-sorelválasztó-playlist. Persze nem muszáj az összeset, lehet úgyis, hogy csak kettő-hármat) (a lista bővülésének jogát fenntartom!).

¤ ha borítót rendelsz, írd le a történet címét, műfaját, röviden magát a történetet is, mindent, amit fontosnak tartasz, hogy tudjak róla, illetve a felhasználóneved is!

¤ ha van elképzelésed, tehát színvilág, betűtípus, elemek, akár képeket is küldhetsz, adott esetben idézet, bármi, amit te szeretnél rá, (márpedig nincs olyan, hogy nincs elképzelésed!), mindenképpen meséld el! Ezt nem ígérem, hogy meg tudom valósítani, de megpróbálom.

¤ ha a kész borító nem tetszik, szólj, és megpróbálom kijavítani. Csak annyit kérek, hogy legyél együttműködő, és kulturáltan közöld le a véleményed!

¤ ha megvan a végső borító, állítsd be a könyvnél borítónak, és jelölj meg vagy a fülszövegben, vagy a bevezetőben!

¤ rendelhetsz publikált és még nem publikált könyvekhez is. Ha utóbbi, akkor csak akkor rendelj, ha a történet három hónapon belül publikálásra kerül, mert ha nem használod, feleslegesen dolgoztam.

¤ nagyjából egy hét-egy hónap alatt készítem el a borítót, de ez változó.

¤ ha tőlem rendelsz, mástól NE rendelj! Ha pedig mástól rendelsz NE rendelj tőlem ugyanahhoz a könyvhöz!

¤ ha rendelsz, azt jelenti, hogy elolvastad a szabályzatot, és minden lépését elfogadod és betartod!

¤ a lista bővülésének jogát fenntartom!

Tulipánok - Covers II. - rendelni lehet!Where stories live. Discover now