Zamanın içinde kaybolur insan acısıyla tatlısıyla ama kaybolur . Geriye bakılınca acılar hep taze ve yürek burkarak gülümser . Derin derin nefes aldım ve bavulumla ilerledim . Sakince yürürken hırlama sesiyle arkamı döndüm . Köpek üstüme doğru koşarken bende koştum birine çarpmamla yere düştüm . Köpeğin yaklaşmasıyla kalbim daha fazla hızlı attı . Çarptığım çocuk yerden kalktı köpeği uzaklaştırdı . Köpek gidince yerden kalktım . Bavulumu aldım o çocuğa doğru yürüdüm .
" Teşekkür ederim , " dedim .
" Önemli değil , " dedi ve gitti . Apartmanı buldum . Güzel niyetlere ihtiyacım vardı , besmele çekerek içeri girdim . Benim çıkmama yardım eden avukatımıza , az eşya olmasını istemiştim evimin öyleydi zaten . Salon ve mutfak birleşikti . Salonda uzun koltuk , televizyon ve duvarda tablolar vardı mutfakta olması gerek mutfak eşyaları ve masa vardı . Odaları gezdim ve benim olabileceği düşündüğüm odaya geçtim . Duvarlar mavi rengi , camın önünde çalışma masam onun yanında kahverengi kitaplığım vardı . Gardırobum siyah renkti . Kendimi yatağa bıraktım . Tavanı izledim derin nefes verdim yüreğimdeki acıyla . Gözlerimi kapattım , gözlerimi açtım saate baktığımda, saat beş olmuştu . Odadan çıkıp mutfağa ilerledim . Dolabı açtım peynir , zeytin çıkardım yavaş yavaş yiyip dolaba koydum. Yarın yeni okulumda ilk gündü ne heyecanlı nede mutsuzdum belkide o geceden sonra hislerimde acıya gömülmüştü .Derin nefes verdim göz yaşlarımı sildim balkona çıktım. Mavi renkte salıncağa ilerledim . Bağdaş kurup oturdum kafamı geriye doğru attım . İçimden her şey geçecek zamanla .
Sabah uyandım okul için hazırlandım. Siyah kumaş pantolon, yeşil okul tişört ve beyaz hırkamı giyip çıktım . Çantamı sağ koluma taktım merdivenlerden indim . Okulum buraya çok uzak değildi hızlıca yürüdüm , sınıfa ilerledim arka sıraya oturdum ders başlayınca notlarımı tutmaya başladım . Teneffüs ziliyle yanımdaki kız bana döndü .
" Merhaba , okulumuza hoş geldin , "dedi .
" Hoş buldum , " dedim tebessümle.
" Ben Gece senin ismin ne ? " dedi .
" Alya , " dedim . Sonra önümdeki defterle ilgilendim . Okul vakti hızlıca geçmişti. Çantamı toplayıp hazırlandım . Kapıdan çıkarken Gece seslendi . " Çok güzel bir kafe var gelmek ister misin ? Hem tanışmış oluruz , " dedi . " Olur , " dedim . Birlikte yürüyerek dediği kafeye geldik ." Nereden geldin , " diye sordu.
" Buralarıyım zaten okul değiştirdim sadece , " dedim . Birçok soru sordu cevapladım neşeli bir kıza benziyordu ama içinde ne yaşadığı bilemezdim tabiki . Hesabı ödedikten sonra otobüse yürüdüm . Yer olmadığı ayakta kalmıştım somurtarak ayakta bekliyordum . Arkamda siyah kapşonlu biri vardı , duraktan indim o siyah kapşonlu kişi çaprazimda duruyordu . Etrafıma bakarken yerde kalın bir odun gördüm . Ellime aldım bana yaklaşınca boyun kısmına indirdim . Acıyla boynunu tuttu . Tam sırtına vuracaktım bana baktı ve kolumdan tuttu." Deli misin kızım, ne yapıyorsun ? " dedi . Kapşonlusunu indirdi bu parktaki çocuktu. Elimdeki odunu yere attım yere eğildim . " Ben özür dilerim , beni takip ediyorsunuz zannettim , " dedim .
Sinirle bana baktı . " Birini takip eder gibi bir halim mi var ? " dedi ve gitti . Derin nefes aldım . Artık herkese kuşkuyla bakıyordum ama bu huyumu bırakmalıydım . Apartmana yürüdüm demir kapıyı açıp itekledim , yavaşça merdivenlerden çıktım. Eve gelmiştim ama gerçekten ev miydi ? Evi ev yapan içindeki insanlardı ama benim evimde ben ve eşyalardan başka bir şey yoktu . Burası benim için ancak yalnızlığımı paylaştığım limanım olurdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralarımızı Beraber Saralım
RomanceAlya anne ve babasının ölümüyle başlayan içindeki acının ruhuna zarar verdiği bir ölüm . Yiğit içindeki acıyla mücadelesi hep yara olarak mı kalacaktı ? İkisinin yaşadığı acı bir insanın hırsının sonucu yaşanmışsa . Yinede hayat devam eder miydi y...