Berichtje op facebook!

148 11 2
                                    

Inaya zit in de les als ze ineens een berichtje op facebook krijgt.
Inaya verveelt zich dood dus besluit ze te reageren. Iets wat ze normaal nooit doet.
Ze ziet dat een jongen 'Hey' tegen haar zegt, Hij heet Jay.

Jay:Hey!
Inaya:Helloooo
Jay:Allesgoed?
Inaya:Ja met jou?
Jay: Jaa gaat wel goed mag ik misschien zeggen dat ik je heeeel erg mooi vind?
Inaya:Aawh, dankjewel haha
Jay: ik heb je al zolang op facebook maar ik heb nog nooit tegen je gepraat valt me nu op.
Inaya: Achjaa waarschijnlijk heb je meisjes zat op je facebook waar je mee praat vandaar dat je me niet zag staan.
Jay: Dat klopt deels, maar je bent wel de mooiste.
Inaya: Hahaha slijmbal!

Na een tijdje gepraat te hebben vraagt Jay Inaya's whatsapp.
Inaya ziet dat Jay veel te vertellen heeft en ze houdt van zulke mensen, dus geeft ze haar nummer.
Ze gaat van facebook af en gaat naar haar andere les.
Na een lange dag op school valt Inaya inslaap.
Als ze wakker wordt is het eerste dat ze doet op haar telefoon kijken of ze nog een berichtje of app heeft.
En jahoor ze heeft een appje van Jay op whatsapp.

Jay: Inaya toch?
Inaya: Jazeker de enige echte haha.
Jay: Zo late reactie :(
Inaya: Ja sorry was inslaap gevallen maar ben alweer wakker.
Jay:Ik zie dat je lyca hebt gaan we straks bellen aangezien t toch gratis is
Inaya: Ahaha jaahoor isgoed ik ga alleen nog effe mijn serie afkijken dat duurt ongeveer 20min. Ik app je wel als t is afgelopen!
Jay:Isgoed.

Inaya gaat The vampire diaries kijken, ze kijkt deze serie voornamelijk om de knappe personages. Pff damon is echt heeerlijk! Met zn mooie blauwe ogen.
En Stefan is echt een schatje.
Inaya hoort dat iemand haar roept en het is haar tweelingbroer.
Ze loopt naar zijn kamer en vraagt wat hij wilt.
Hij vraagt de inloggegevens van Netflix en ze gaat weer naar haar kamer om TVD te kijken.. Maar ze valt weer inslaap.

woorden zijn niks,  Daden zijn alles!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu