⭐~Г🍃] Sinirli bakışlar..Г💢]~⭐

8 0 2
                                    

#Bir insan hep mi böyle sinirli olur du?
Neden bu kadar sinirli ve kabaydı ki
Onun bu tavırlarını üstlenemediği için bu konuyu teruko ve tachihara ile konuşacak gibi duruyordu.gerçek'ten de onlara bu durumu anlatacak mıydı?
Hep kendinden emin olurdu tecchou, ama bu sefer iş sanki biraz farklıydı..

Jouno:Hey!? Beni dinliyor musun !Tecchou! AH SENDEN NEFRET EDİYORUM BİLİYOR MUSUN KEŞKE KAN TAZILARINDA OLMASAYDIM YA DA SEN KAN TAZILARIN DA OLMASAYDIN!

#Jouno için bu dedikleri normal bir cümle idi.. Ama tecchou için öyle değildi tecchou artık bunalmış vaziyetteydi..jouno'nun şikayetlerini,bağırışmalarını ve onu azarlamasına artık dayanamıyordu. resmen birisi gelip ona dokunsa sinirini ondan çıkaracaktı. halbu ki o normal de hiç böyle birisi değildi,normal de sakin birisi idi ama jouno onun sabrını tüketmiş ve onda sakinlik denen birşey bırakmamıştı tecchou da kafasını dağıtmak için bar'a gitmeyi planlıyor du .

Jouno söylenirken tecchou aşağı inmişti.

Teruko:Hey Tecchou iyi misin gene jouno seni azarlamış gibi

Tecchou:alıştım artık. Neyse ben bar'a gideceğim zaten patron dedektif ajansı'nın patronu fukuzawa ile görüşmede

Teruko:Lan bu kadar derdin varsa gel bizim ile konuş bar'a gerek yok sonra olay molay çıkar

Tecchou:Ya şu jouno'nun yaptıkları yetti artık. uyanıp kalkıyorum azar işitiyorum,yemek yiyorum azar işitiyorum,yatmaya gidiyorum ve yeniden azar işitiyorum artık daraldım daha nasıl anlatayım!?

Tachihara:Haklısın kanka ben jouno ile konuşucam merak etme sen

Tecchou: İyi. pekala, ben bar'a gidiyorum.

Teruko:Çok içme ama lütfen

Tecchou:Pekala.

#Tachihara ona bu işi halledeceğini söylemişti ama tecchou ile karşılaştığında onu azarlamaya çalışan bir genç tazı var idi karşısında,bu durum da ne yapacaktı ki? Tek çözüm konuşmak'tı Tachihara'ya göre tabi ama jouno o kadar inatçı idi ki tecchou kelimesini duyunca başlar dı söylenmeye. Tachihara bu durum karşısında biraz zor olduğunu anladı ve teruko'ya döndü.

Tachihara: Ne yapacağız teruko? Jouno çok inatçı birisi bunu herkes biliyor..

Teruko:boş gözler ile Tachihara'ya bakarken üstüne zıpladı *Onu boşver sen sonra konuşuruz şimdi bir at olduğunu düşünüp beni gezdir hihehe!

#Tachihara gülümsemişti çünkü teruko'yu seviyordu..

Onlar birlikte eğlenirken tecchou on'uncu bardağını içiyordu aşırı fena sarhoştu sözde "az" içecekti ama biraz dozunu kaçırmıştı "sanırım"..

#Tecchou eve geldiğinde saat 21.56 gibi idi. Jouno gene yatmamış ve onu azarlamak için kesin bekliyordu, ve evet zaten amacı da bu idi.

Jouno:neden bu kadar geç geldin ! Dur bi dk ıyy..- sen çok fena içki kokuyorsun görende evsiz sanacak..

Tecchou jouno'nun üzerine doğru yürümeye başladı..

Jouno:ugh..?? Tecchou iyi misin..??

Tecchou:Hemde nasıl iyiyim bebeğim..~

Jouno:Hey! zaten içmişsin benden uzak dur..

Tecchou: Öylemiymiş Güzelim..

Jouno cidden korkmuş görünüyordu..
Jouno: T-Tecchou k-kendine gel!

*.-#Tecchou Onu yatağa itip kapıyı kapatmıştı..

Tecchou"Bir oyun oynamaya ne dersin" demişti sırıtarak..

Jouno ise"N-Ne oyunu! ne saçmalıyorsun!?" demişti çaresizce ve öylede görünüyordu bu gece Tecchou'nun oyuncağı olucağını anlamıştı..

Tecchou üstünü çıkarmıştı ve sandalye'yi çekip oturmuştu..

Tecchou sırıtıyordu jouno bunu zaten kendi hisleri ile anlamıştı..
Tecchou:yanıma gel..jouno..

Jouno:H-Hayır..! İstemiyorum ..

Tecchou sinirlenmişti"o zaman sen istedin diyerek onu yatağa atıp jouno'nun üstünü çıkarmaya çalışıyordu ..

Jouno Titremeye başlamıştı ve korkuyordu da..

Tecchou"Sana hazır olup olmadığını soran olmadı!" diyerek jouno'nun boynunu emmeye başladı..

Jouno onu iteklemeye çalışıyordu ama o çoktan başlamıştı bile işine jouno'nun artık elinden birşey gelmeyeceği zaten belliydi.

Sabah olmuştu ..

Tecchou:Jouno..? Off başım..

Jouno:Tecchou..? Belim çok ağrıyor...

Tecchou:Özür dilerim, kendimden geçmiştim..

Jouno: Belinin ağrısından kıvranıyordu ve mideside bulanıyordu..*

Tecchou: bekle ben bir krem bulayım

Jouno:Tamam..

Tecchou her yeri karıştırıp bakıyordu ve sonunda krem bulmuştu . odaya geri döndü

Tecchou: geldim,geldim-

Jouno:altımda birşey yok dur..

Tecchou:Birşey olmaz benimde yok hem zaten kapı kapalı

Jouno:peki..

Tecchou jouno'nun beline krem'i sürerken jouno belinin ağrısından inliyordu tecchou bu yüzden de biraz utanmıştı gece olanları hatırlamamaya çalışıyordu..

Arkadaşlar evet 1 hikayeyi bitirmeden yeni hikayeye atlıyorum kusura bakmayın 😔😔

Bölümün devamında olaylar nasıl gelişebilir sizin isteklerinize göre biraz katıcam

Şimdilik görüşürüzz 💕💋

*.Onun aptallığı.*Г⭐🍃]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin