1.

30 1 4
                                    


🐉⛈️Nume întreg:Yuri-Ryuuka Riyuusu
🐉⛈️Nume de erou: Miiraiy Riyuusu (took her mom name)
🐉⛈️Vârstă:22 years old
🐉⛈️Grupă de sânge:RH-null
🐉⛈️Înălțime: 1,69 (she might be small but she is an demon)
🐉⛈️Greutate: 56 kg
🐉⛈️Quirk+ despre el :
╰┈➤.Electric Nimbus:
Yuri is an weather dragon being able to generate powerful thunderstorm by will.Ea poate controla tunetele,fulgerele,electricitatea,vântul dar și ploaia..(Cand e nervoasă sau iritată apare un nor negru deasupra capului ei...Like Pepa Madrigal)..
Însă,acest quirk are si efecte adverse..Poate lăsa cicatrici pe piele,poate duce la leșin,rău sau oarecum moarte daca persoana cu acest quirk nu are autocontrol asupra acestui quirk,sau îl folosește mai mult decât propriile lui puteri (gen puterea corpului persoanei respective)

🐉⛈️Personalitate:
Yuri-Ryuuka Riyuusu,este o personalitate calmă și greu de enervat,însă poți observa destul de repede comportamentul ei arogant și sarcastic,un comportament ce iubeste sa  faca un mic mișto de cei care sunt mai slabi decât ea.
Este ușor narcisistă și ar fi in stare să îți pună sare pe rană în unele momente,dar însă este și o persoană care se poate comporta drăguț cu oamenii din jurul ei.(Just kids)

🐉⛈️Ocupație: Hero + Teacher at Shiketsu High School (was the principal at this school at one point,but she left the principal role,and become an teacher instead.. And others she is an highly rank Hero)

🐉⛈️Hobby-uri/Obiceiuri:
◇Un obicei sau un hobby ar fi ca face colecție de orice ce înseamnă plușuri sau ursuleți pufoși (camera ei e plina de așa ceva)
◇Alt obicei de care a reușit să scape era cel de a fuma, a renunțat la el în momentul când a realizat ca din cauza țigărilor nu își mai putea folosi quirk-ul cum trebuia.
◇She likes to take long walks in the rain or when outside it's raining very hard and in the sky can be seen lighting she will go to the windows and stare at them.

🐉⛈️Familie:
╰┈➤.Miiray Riyuusu
-Mother
-Kind and caring..she died of cancer
-She had an special quirk ,controling the weather.

╰┈➤.Aarav-Harishina Riyuusu
-Father
-Too overprotective of his childrens....
-He is an dragon himself,he is still alive and tries at all cost to protect his 2 kids.

╰┈➤.Kotaro Riyuusu
-Lil adopted brother.
-Still didnt descover his quirk...But an sweet,sweet Child.. See's Yuri as his mother.

🐉⛈️Prieteni:
◇You
◇Nezu
◇Eri (not like friend like more that the Lil girl sees Yuri as an hero figure and also mother figure)
◇All Might
◇prob. Other heroes and some students too.

🐉⛈️Crush: Shota Aizawa

🐉⛈️Backstory:
◇Yuri-Ryuuka Riyuusa,născută în Koreea de sud,a fost născută într-o familie înstărită,de super-eroi,totul fiind asa zis,"roz"
◇Mama lui Yuri,Miiray Riyuusu,s-a îmbolnăvit brusc de cancer fix după nașterea lui Yuri,lucru ce l-a adăugat pe tatăl lui Yuri într-o depresie gravă..Zic gravă pentru că el ajunsese până în punctul în care nu mai apăra Koreea de sud de toți răufăcătorii ce se aflau acolo.
-Tinand cont că tatăl lui Yuri,Aarav-Harishina Riyuusu avea o stare continuu de melancolie,iar răufăcătorii își făceau de cap prin toată Koreea de sud...Într-o zi când Yuri era la școală,răufăcătorii au intrat în scoala respectivă împușcând în fiecare colț și loc...Tinand cont că Familia Riyuusu era destul de cunoscuta,mai ales Aarav pentru prinderea răufăcătorilor,răufăcătorii au recunsocut-o rapid pe Yuri,i-au rupt aripile,iar apoi au impuscat-o direct în cap....Lucrul fericit este ca Yuri a reușit să fie salvată la spital.
-Imediat după moartea mamei lor,Aarav a avut grijă să aibă mai multă grijă de fiica lui,asigurându-se că nu niciun alt răufăcător sau om se va mai atinge de ea.Facandu-l oarecum pe Aarav sa o izoleze complet pe Yuri în casă,încercând să îi distragă atenția cu antrenamente și puțină practică legată de quirk-ul ei.
-Yuri crește,și tot odată ajunge la Shiketsu High School,evident Aarav asigurandu-se sa fie si el unul dintre suplinitorii de acolo,doar pentru a o avea în vizor pe Yuri...Însă Yuri își creează o relație cu un bărbat pe nume Reen Akane,însă Reen nu avea de gând sa isi formeze o relație serioasă cu Yuri....Yuri fiind violată de Reen,de acolo de unde Aarav când a aflat,mai avea puțin și îi omora pe Reen.(Tho Thats why Yuri cut her hair, but at some point she let it grow again)
-Anyway,She continued her studyes,ajungând un Pro-Hero (mai mult sau mai puțin cu propria ei munca dar și cu ajutorul tatălui ei),unde în prima ei misiune reușește să scoată teferi niste orfani dintr-un incendiu (incendiu ce i-a provocat și ei arsuri pe piele)
(-atat cred..mai adaug eu pe parcurs în caz de orice)

🐉⛈️Altele:

◇Daca cineva o sa zică vreodată "Să mă trasneasca daca am facut eu vreodata asa ceva",Yuri va veni intenționat și va electrocuta persoana respectiva doar ca sa râdă puțin de ea.
-Devine rareori ca si un copil.
-She meet Nezu and All Might  în urma când Aarav a avut o întâlnire cu cativa din Japonia...De acolo de unde Yuri i-a intalnit pe Aizawa și pe Eri.. Eri prinzand sa o placă extrem de mult (Eri calls her "Ma'am" or "Lady Dragon")
-Are o pisică albă,pe nume Noir (cam sarcastic cei drept..Cuz Noir inseamna negru în franceză)
-Yuri are cicatrici destul de grave pe mâini, pe spate, pe umeri și ușor pe piept din cauza quirk-ului ei sau în urma unor misiuni (nu poate fi o misiune reușită fără a nu se zgâria sau tăia)
-suferă de Paranoia and ED.
-atâta cred mai adaug eu pe parcurs în caz de orice))

azarvat

Carte de formulare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum