Bölüm~2 Havalimanı

92 61 6
                                    

  Kardeşime yardım ettikten sonra odama geçmiştim. Telefonumla oyun oynuyordum. Çok heyecanlıydım, çok! Yaaa hâlâ o soru aklımdan çıkmıyor. Sanırım çok merak ediyordum. Ah bi söyleseler nereye gideceğimizi, her neyse artık uyumalıydım. Ben uyuyorum yarın görüşürüz.

 
   Bugün bi değişiklik olmuştu. Ben kardeşimi değil, kardeşim beni uyandırmıştı. "Abla kalk hadii birazdan yola çıkacağız. Havalimanıda İstanbulda imiş zaten!"demişti. Anneme sormuştum"Anne biz şimdi Bursa'dan İstanbul'a arabayla gidip, İstanbul da uçağa mı bineceğiz? "Annem evet mânâsında başını sallamıştı.

    Son hazırlıkları yapmıştık. Valizleri arabaya yerleştirmiştik. Kahvaltıyı ise arabada yapacakmışız. Ve işte arabaya binmiştik. Annem bize meyve suyu ve simit vermişti. Böylece kahvaltımızı yapmıştık. Yolun çeyreğini gitmiştik. Kardeşim "Hihh anne sırt çantamı unuttum." Demesiyle geri eve dönmüştük. Saat 13.00 idi. Hızlı olmamız gerekiyordu.

  Kardeşimin sırt çantasını alması ile hemen yola koyulmuştuk. Acele ediyorduk. Ama her halikarda yetişirdik. Babamı ikna edip yolun üzerindeki BİM'e durmuştuk. Yol için bi ton abur cubur almıştık. Sanırım Emir Ege ile uçakta sinema kuracaktık.

    İstanbul'a gidene kadar Emir Ege ile sohbet etmiştik. Zaten uçakta yeterince telefonla oynayacaktık. İçimi bi mutluluk kaplamıştı. Ben çok mutluydum çok çok! Çığlık atasım vardı. Emir Ege'ye ise sırt çantama aldığım tabletimi verecektim uçakta , sıkılmaması için...

   Sanırım havalimanına gelmiştik. Daha uçağa 30 dakika vardı. Heyecanlanmıştım. Kontrollerden geçmiştik. Valizlerimizi almıştık 15 dakika sonra uçağa binecektik. Abur cuburları sırt çantamda gizlice götürecektim. O da ne? Valizlerimizi kontrol ediyorlar acaba sırt çantama bakarlar mı..?

 
   Uçağa binmemize 5 dakika kala Emir Ege ortalıkta yoktu. Bir türlü bulamıyorduk annem su almaya gittiğini söylemişti ama yoktu. " Şey buralarda 9 yaşlarında, minnak, sarı saçlı bi çocuk gördünüz mü?  "  Herkese böyle soruyordum. Sonunda bulmuştuk Emir Ege'yi ... su aldıktan sonra WC'ye gitmiş. Haber vermeyi unutmuş.

   Sonunda uçağa biniyorduk, biletlerimizi vermiştik. Ve koltuklarımıza oturduk.
 

Asıl hikaye şimdi başlıyor!
EZEL NAZ ASIR

Asıl hikaye şimdi başlıyor!EZEL NAZ ASIR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~ 16 yaşındadır. ~
~ Ana karakterdir. ~
~ İyi kalpli , düşünceli ve zekidir.  ~

EMİR EGE ASIR

EMİR EGE ASIR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin