Merhaba Yaratık

5 0 1
                                    

2 Ay Önce,Lisenin İlk Günü

Selam,ben Yaren.Çoğu kişi bana Yaro der.Ehh bu lakap hoşuma gider wkdnefj🤭Neyse,bugün okuldaki ilk günüm,biliyor musunuz arkadaş grubumla AYNI LİSEYE GİRDİK!Hepimizin puan 400 üstüydü ve bu çok iyi birşeydi!

Önünde 9-A yazan sınıfa girdim.Tahmin edeceğiniz üzere burası benim yeni sınıfım.Hoca gelmeden hep birlikte arkaya oturduk. 5 kişiydik ve sıralar 3 kişilikti. Benim yanımda Muhammed ve Lalim,Önümüzde ise Koray ile Aygül oturuyordu. Onların yanı boştu.

45 dakika sonra

Sonunda tenefüse girmiştik. Ders kimyaydı ve o kadar sıkıcıydı ki...

Neyse ki hep birlikte kantine gidiyorduk.Sabah yemek yemeden gelmiştim ve o kadar açtım ki...Tam kantine girdiğimiz an bir kız, ''OKULDA YARATIK VAR!!'' diye bağırmaya başladı.Hiçbir şey anlamamıştık...

2 Ay Sonrası,Bugün

Tanrım,o kız doğruyu söylüyordu. O gün kimse ona inanmadı ama haklıydı.O yaratığı kendi gözlerimizle görmüştük.Okulun tüm kapıları kapatıldı ve üzelerine sıralar yığıldı. O yaratık bulunana kadar kimse burdan çıkamayacaktı.Yaratığın dış görünüşü çok garipti.Ten rengi yeşille beyaz arasındaydı.Gözleri bembeyazdı ve heryeri yara bere içindeydi.Özellikle,elinde 2 parmağı eksikti.Çok korkunçtu.Herkes onun zombi olabileceğinden bahsediyordu.Zombi adlı yaratıkların ne olduğunu sanırım biliyordum.
Birkaç gün önce,Olayın Yaşandığı Gün
O gün İstan,kimya laboratuvarına doğru gidiyordu.Orada garip sesler duyduğunu söylüyordu.Laborutavara girdi ve orada garip bir kedi vardı.İstan onun tatlı olduğunu düşündü ve onu okşamaya başladı.AH TANRIM!KEDİ ONU TIRMALAMIŞTI!Canı çok acıyordu ve tam dışarı çıkacakken kimya derslerine giren hoca onun yanına geldi.

İstan garip bir hal alıyordu.Beyaz göz,yeşil ve beyaz arası ten ve yara bere vücut...Sanırım o bir zombi olmuştu.Zombi olduğu gibi elinden 2 parmağı yere düştü.Hoca bunun nedenini kesinlikle biliyordu. Bir şeyler sakladığı zaten çok açıktı.

Hoca onu okulun içine saldı ve bu virüsün diğerlerine yayılmasını sağladı.Belki 3-4 kişiye bulaşmıştı bile...

Bulunduğumuz Gün,Günümüz

Çok korkuyorduk çünkü o zombi okulumuzda ve bizimle aynı havayı soluyordu. Tam uyumaya çalışırken bir kız yangın merdiveninden koşarak,"ZOMBİ GELİYOR CANINIZI KURTARIIINNN!!!!!!" diye bağırmaya başladı.TANRIM! ARKASINDAN TAM 4 TANE ZOMBİ KOŞTURUYORDU!Hemen çıkışa doğru yöneldik.Ama sıralar oraya yığılmıştı. Kapıyı herkes birlikte zorluyordu.O sırada zombiler üstümüze doğru yığıldı.Neredeyse herkes ısırılmıştı! Sanırım zombi virüsü parmak kopartarak kendini belli ediyordu.Zombi olan herkesin 2 parmağı eksikti.

Hemen okulun tepesine çıkıp kapıyı kilitledik.Orada küçük ama yiyecek,lavabo vb. olan bir oda bulunuyordu.Burası okul hizmetlilerinin kaldıkları yerdi.Tüm ihtiyaçlarımız karşılanmıştı. Bizim ekip tamdı. Hayatta kalan birkaç kişi var mıydı bilmiyorduk ama varsa bulacaktık. Odaya girdik çünkü zombiler okulun tepesine gelmeye çalışıyordu. Kapıyı kilitledik. Bir ev kadar büyük değildi ama 7 adet yatak vardı. Bence burada rahat 1 sene kalabilirdik.

Tam kapıyı kilitlediğimiz an kapıyı zorlamaya başladılar.Hemen kapının önüne kalan 2 yatağı yığdık. Onlar gidene kadar nefes bile alamadık.O sırada Muhammed yanımızda namaz kılarken asmr yapan teyzeler gibi dua okumaya başladı.ALLAH'IM HAYATIMDA BU KADAR GÜLMEYE ÇALIŞIP BOĞAZIMA GÜLÜCÜK KAÇAN BİR AN OLMAMIŞTI PUAHAHHAA😆

Neyse ki konumuza dönüp Muhammed ile dua okumaya başladık. Bu sayede belki de kurtulurduk. Okulun teras katı daha tamamlanmadığı için tuğla vb. eşyalar bulunuyordu. Acaba burayı genişletsek mi diye düşünmedik değil.İlk önce terasın çevresine bir duvar ördük ve bu sayede zombilerin gelmesi zorlaşacaktı.Daha sonra mini evimizi genişletmeye başladık. Aslında biraz fazla genişlettik sankiii.3+1 odası olan bir ev olmuştu. Bu daha iyiydi!

Artık o kadar yorulmuştuk ki uyumaya karar verdik.

Herkes yatar ve yeni bir sabaha başlarlar

Sabah olmuştu ve bir gürültüyle uyandık. Tepemizde bir kurtarama helikopteri vardı!HEMEN YARDIM İSTEMELİYDİK! Ne yazık ki ne yaparsak yapalım o helikopter bizi görmedi. Zombilere pembe bir sıvı attı ve gitti...

Bu pembe sıvının panzehir olduğunu düşünmüşlerdi.Ama,bu sıvı zombileri tam olarak ÇILDIRTMIŞTI !! Artık ne yapabileceğimizi bilmiyorduk.Okulun çatısında mahsur kalmıştık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okuldaki YaratıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin