0.1

4 1 0
                                    

Siz: eee millet bu gün antremandan sonra parkta buluşuyoruz değil miii

Kerem: tabii ki buluşuyoruz

Tunç: keremişkooo beni sen alsana yaa üşeniyorum benn

Kerem: o koca götünü kaldır ve tam vaktinde parkta ol tunç

Tolga: sskjbskabdgb yapıcak bişey yok turunçç

Tunç:  benim adım Tunç laaağğğnn

Tunç: ağağağa

Siz: budfbjnbkadn

Siz: hemen ismini turunç olarak değiştirmeye gidiyorumm

"Tunç" kişisinin ismini "Turunç" olarak değiştirdiniz

Turunç: Gece sakın Geceeeeee

Siz: ehe-

Siz: artık çok geç

Siz: nfldsnbosnbnb

Telefonu kapattım ve yatağın üzerine fırlattım. Hemen hazırlanıp çıkmalıydım. Daha çocuklarla buluşucaktık ama öncesinde antrenmana gitmeliydim. Milli bir boksör olmak en büyük hayallerimden biriydi ve bunun için gerçekten çok çabalıyordum. Milli bir boksör olup ülkemi temsil etmek, ailemi gururlandırmak istiyordum. Kerem, Tolga, Defne ve Tunç ile spor salonunda tanışmıştık ve bir gün milli bir boksör olamasam bile -ki umarım olurum- bu spor salonu bana 4 sadık dost hatta 4 kardeş kazandırmıştı. Dolabımın önünde dikilmiş ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum. Acelem olduğu için elime geçen ilk şeyi giydim.

 Acelem olduğu için elime geçen ilk şeyi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle olmuştum. Son olarak hafif bir makyaj yapıp evden çıktım. Spor salonu eve fazla uzak değildi 20 dakika sonra salona varmıştım. Daha fazla zaman kaybetmeden antrenmana başladım.

-----------------2 saat sonra----------------

Antrenmanım bitmişti. Salondan çıktım ve hemen parka geldim. Anlaşılan geç kalmıştım. Bizimkiler çoktan gelmiş hatta ne oynayacağımıza bile karar vermişlerdi. Doğruluk mu cesaret mi oynayacaktık. İlk ben çevirdim Defne soracak Tunç cevaplayacaktı. "Doğruluk mu cesaret mi" dedi Defne "Hmm... Doğruluk?" diye karşılık verdi Tunç. "Eğer hazırsan soruyorum Tunç" "Ben her zaman hazırım kızım. Gönder gelsin" Defne hafiften sırıttı. Soracağı şeyi hepimiz merak ediyorduk. "Ailen kız arkadaşından nefret ederse, onu terk eder miydin?" diye sordu bir anda. Tunç ise bir saniye bile düşünmeden cevap verdi "Eğer kız arkadaş derken kast ettiğin Gece ve sen isen ailemi terk ederdim. Eğer sevgiliden bahsediyorsan o zaman evet onu terk ederdim. Kendime başka bir sevgili bulabilirim ama sizin kadar iyi dostlar hatta kardeşler bulamam bir daha" dedi ve göz kırptı.

Bu kez Tolga çevirdi şişeyi. Tunç soracak ben ise cevaplayacaktım. "D mi c mi" dedi Tolga hiç uzatmadan. Biraz düşündüm ve "Cesaret" dedim bir çırpıda. "Random bir numaraya yaz." Cesaret demiştim bir kere kabul etmek ve yapmak zorundaydım. Rastgele bir numara çevirdim ve yazdım.

Siz: selam

05**: selam?

05**: kimsiniz?

Siz: ben mi 

Siz: napıcaksın

Siz: ha bi de noktalama işareti kullanmazsan sevinirim gereksiz gerginlik yaratıyor

05**: kimsin dedim sana

Siz: sana ne be 

05**: sen kiminle konuştuğunun farkında mısın

Sen: sen kim olarak beni tehtid ediyorsun be

Onu engelleyecektim. Engelleme tuşuna bastım. Bir daha ve bir daha. Olmuyordu.

05**: anjkavvbakjb

05**: benden o kadar kolay kurtulabileceğini mi sandın prenses

Siz: benim kim olduğumu bile bilmiyorsun

Siz: bana ne yapabilirsin ki

Siz: hiç bir şey

05**: bundan o kadar emin olma küçük hanım

Sinirle (ve tabii birazda korkuyla) yerimden kalktım ve eve gideceğimi söyleyip oradan uzaklaştım. Ne yapabilirdi ki bana. En kötü ne olabilirdi ki.

Yenildin (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin