Bağlanış.

1K 93 14
                                    

Ellerini karısının yüzüne götürdü okşadı yeşil gözlerini izledi uzun uzun,deli gibi seviyordu onu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerini karısının yüzüne götürdü okşadı yeşil gözlerini izledi uzun uzun,deli gibi seviyordu onu.Seyran sadece güven istiyordu Feriti istiyordu ama güvenmek en büyük isteğiydi.Kokusu onu aşık ediyordu.

"Seyran."dedi kısıl sesiyle karısına daha çok yaklaştı,Seyranın kalbi deli gibi atıyordu şu an Feritin dudaklarına yapışmak istiyordu ama yapmazdı cesaret edemeden onun kollarına teslim olmak doğru muydu?Bilmiyordu.

"Seni çok seviyorum."dedi,dudaklarına yaklaştı Seyran ne yapacağını bilemedi Ferite güvenmek istiyordu dudaklarını birleştirdi,gözlerini kapattı ellerini Feritin göğsüne yerleştirdi,nefes almadan öpüşmeye devam ettiler Seyran son öpüşlerini verip,Feritten ayrıldı Ferit gözlerini açtığında şişmiş dudaklarla karşılaştı Seyran arsızca Feriti izliyordu elleri hala göğsündeydi,kaslı vücudunu yakından görmek istiyordu.Sertçe yutkundu derin nefesler aldı,Seyran dudaklarını ısırırken Ferit ellerini Seyranın beline sardı vücutlarını birleştirdiler.

"F-Ferit.Yapma."

Duruşu ile Seyranı etkileyebiliyordu.Hızla nefes alıp veriyordu dayanamayıp dudaklarına yapıştı Feritin,ellerini göğsünden ensesine doğrulttu ensesinde ki saçlarıyla oyalandı Ferit ellerini belinden bacaklarına indirdi bacaklarını okşadı.

Ferit ellerini Seyranın beline doğrultup kucağına oturttu,ellerini belinde tuttu sertçe sıkmaya başladı Seyran sessizce inliyordu Feritin hareketleri delirtiyordu dudaklarını ayırdı.Ferit elini Seyranın geceliğine götürdü bir hamlede çıkarıp kafasını göğüslerine gömdü hassaslaşmış göğüs uçlarını görünce arsızca dudaklarını ısırdı sol göğsünü emmeye başladı bir eliyle sıkıyor biriyle belinden destek alıyordu.Seyran deli gibi inlerken elleriyle Feritin tişörtünü çıkarmaya çalışıyordu.

Feritin tişörtünü çıkarıp yere fırlattı dudaklarını boynuna yöneltti Ferit boynunda hissettiği dudaklar ile duraksadı.Gözlerini kapatıp anın etkisinde kaldı Seyranın sulu öpücükleri onun hareketlerine yansıyordu.

Belini sıkmaya devam etti,Seyran deli gibi inlerken Feriti öpmekten vazgeçmiyordu.Dudaklarını boynundan ayırıp yüzüne baktı Ferit arsızca Seyrana bakıyordu altında ki pijamasını çıkarıp parmakların külodunda gezdirdi sertçe çekip yırttı dudaklarını kadınlığına doğrulttu...

Elleri karısının çıplak sırtını okşuyordu,ilk kez tenleri birleşmiş ilk kez birlikte olmuşlardı Seyran mutluluk diledi mutlu olmak istiyordu,kafasını kaldırıp aşık olduğu adama baktı.

"Ferit."dedi sessizce gözleri birleşmişti,Ferit Seyranın saçlarını okşamaya başladı,alnına kocaman bir öpücük kondurdu.

"Efendim güzelim."dedi,Seyran utanarak başını eğdi iltifatları hoşuna gidiyordu,gülümsedi ve cümlesine devam etti.

"Beni hiç bırakmayacaksın değil mi?"

En büyük korkusu Feriti kaybetmekti,ona yeni güvenmişken terk edilmek bu hayattaki son istediğiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Feryat | 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin