UYARI!!!!
AŞK NEDİR'İ OKUMAYANLAR BU KİTABA HİÇ BAŞLAMASIN ÇÜNKÜ ANLAYAMAZSINIZ.
AYAZ VE JANBERK'İN TERASTAN DÜŞMESİNDEN 1 YIL SONRA...
17 Haziran 2024 Pazartesi
SERDAR
Antrenmanını bitiren Serdar, soyunma odasında üzerinde boxerla duruyordu. Dolabına yöneldiği sırada arkasından çok tanıdık bir sesle geri döndü.
"Bebeğim hadi çıkmıyor muyuz?"
Serdar arkasında kendisinin aksine çoktan giyinmiş olan Doruk'a baktı.
"Tamam hazırlanıyorum işte!"
Serdar geri dolaba döndüğünde Doruk arkasından yaklaşıp kollarını Serdar'ın çıplak vücuduna doladı ve sağ elini Serdar'ın boxerından içeri sokup erkekliğini sıvazlamaya başladı.
"Heeyyy... Bebeğim farkında mısın burası halka açık bir yer.."
"Sahilde erkekliğim içinde zevkten haykırırken öyle demiyordun ama..."
Serdar sırıttı.
"Ama orada yalnız biz vardık ve ben oranın çalışanı değildim. "
Doruk Serdar'ın erkekliğini daha da sıvazlamaya başladı. Serdar kendinen geçip kollarını rafa dayadı. Doruk yine kendisini ele geçirmişti. Ama kendisine gelmesi lazımdı. Ya biri görseydi onları bu şekilde! Kendisi buranın antrenörlerinden biriydi.
"Doruk...ahhh.....mmhhh... durrr.... Doruk!"
Doruk sanki sağır olmuş gibi Serdar'ın çıplak vücudunu yalarken, kazık gibi olmuş erkekliğini Serdar'ın kalçasına bastırıyordu.
Serdar her ne kadar istemese de Doruk'u bir hamlede üzerinden attı. Savrulan Doruk şaşkınlıkla gözlerini açtı ve Serdar'ın en büyük zaafı olduğunu bildiği yavru köpek bakışıyla baktı.
"Bebeğim üzgünüm, hadi ama bakma bana öyle. Bak söz veriyorum sabrından dolayı sana bu gece güzel bir ödül vereceğim ama şimdi Mert bekliyor gitmemiz lazım."
Doruk Mert ismini duyunca gerildi.
"Ya illa gitmemiz şart mı?"
"Evet tabiki bebeğim! Çocuk kaç sefer çağırdı gitmedik bu sefer gitmemiz gerekiyor."
"Evet ama..."
"Aması yok Doruk. Gitmek zorundayız. Zaten bize en çok ihtiyacı olduğu zamanda terkettik çocuğu."
"Ama o olaydan sonr..."
Serdar eliyle Doruk'un ağzını kapattı.
"O olaydan bir daha sakın bahsetme!"
Ortam bir anda gerilmişti. Serdar giyinene kadar Doruk bankın üzerinde hiçbir şey yapmadan oturdu. Serdar giyindiğinde yine hiçbir şey demeden çıktılar.
Doruk, "İstanbul E Tipi Kapalı Cezaevi" yazan tabelayı gördüğünde aracı durdurdu.
"Serdar, emin misin ? Bak herşeyi geride bırakmışken şimdi tüm defteri yeniden açıyor gibi hissediyorum "
Serdar Doruk'un elini tuttu.
"Bebeğim, bunu ona borçluyuz. O, hiçbir suçu yokken yatıyor orada. Ayrıca bizi kurtarmak için yalan ifade bile verdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhtiras ( Aşk Nedir 2. Kitap)
RomantikÇok beğenilen dramatik bir finalle biten Aşk Nedir'in 2. devam kitabı.