Část bez názvu 6

36 3 0
                                    

JASON

Po tréningu  išli chalani ešte do kaviarne ale ja som už išiel radšej domov.  Neviem čo to somnou je , stále na ňu myslím. Bola tak nevinne krásna. Joshua chalan ktorý somnou trénuje mi povedal že sa volá Emily a podľa všetkého by som s ňou mal chodiť do tej istej triedy, takže táto škola nebude až tak nudná jak som si myslel. Dostal som bláznivý nápad že sa ju pokúsim nájsť na facebooku........

Hľadal som ju asi takú hodinu a na koniec som ju našiel pod menom Emily Whycenová ( ešte že má profilovku) . Klikol som na pridať priateľa a počkám či ma príjme. 



EMILY

S Viki sme sa rozlúčili a išli každý svojou cestou domov. Hneď ako som prišla domov, som sa prihlásila na facebook pozrieť čo je nové. Niekto ma žiada o priateľstvo..a skoro som spadla s postele keď som uvidela kto...Jason Michel vás žiada o pridanie do priatelov. Bez rozmýšľania som ho  prijala, vzala si pyžamo a išla sa ospchovať. Nie len Viki ale aj ja som si všimla že sa na mňa dosť pozeral. Bolo to zlaté, ale nechcem si robiť zbytočné nádeje. On sa chce prinajmenšom zoznámiť,predsa budeme spolu chodiť do tej istej triedy. Keď som sa už osprchovala, tak som sa vrátila do izby k zapnutému facebooku. A čo som nevidela čakala ma od neho správa. 

Jason- Ahoj, dúfam že ti nevadí že som si ťa pridal. Dnes som sa dopočul že budeme spolu v triede, tak som si myslel že by bolo dobré niekoho spoznať kým začne škola. :D 

JA- Ahoj, jasné že mi to nevadí..ja to úplne chápem. :) 

Jason- Tak to som rád, vieš dnes som ťa videl v tom parku, všimla si si ma? :D 

JA- No hej :) kamoška potom o tebe stále hovorila. :D 

Jason- dúfam že len v dobrom. :) 

JA- samozrejme :D 


A potom sme si začali písať o všetkom možnom ako je škola, naše mesto a tď. Normálne sa čudujem ako je možné že si tak dobre rozumieme. Keď som ho uvidela v tom parku hneď som si myslela že to je jeden s tých namyslených fešáčikou. ale zatiaľ je úplne v pohode..uvidíme časom....


JASON

 

Písali sem si asi 3 hodiny v kuse. Ona je naozaj fakt úžasná. Nie len dobre vyzerá ale ešte si s ňou aj rozumiem. Ťažko sa mi s ňou ľúčilo ale predsa už je dosť hodín.....

Vôbec neviem spať  stále na ňu myslím. Je to vôbec normálne? Však na čo sa pýtam ja som pri nej neni normálny. Mal by som ju zavolať von? Či je ešte skoro? Som totálne mimo...., zajtra jej napíšem či mi to tu nemôže ukázať ak má čas. Spojíme užitočné s príjemným. A teraz by som mal už spať nech zajtra nevyzerám jak po divokej noci.........

Together Forever Where stories live. Discover now