1

9 0 0
                                    

"herşey birgün bitecek..."

Odamda ki küçüklük fotoğraflarımı elime alıp oturdum keşke o halime dönebilseydim

"keşke yeniden doğsam ama sanırım suçum yaşamak"

Fotoğrafı aldım ve yerine geri koydum gözümden düşen gözyaşlarımı durdurmaya çalışırken annem içeri girdi

"ne diye ağlıyorsun herşey senin yüzünden ve artık kendini toparla"

Hiç birşey demedim ve yanından geçip gittim, ama belkide haklıydı.
Kardeşim o benim yüzümden ölmüştü.

Ceketimi aldım ve evimizin yakınlarında bulunan sahile doğru adımlarımı atmaya başladım.

Yürürken düşüncelerim beni bırakmıyordu. Keşke o gün kardeşimi götürmeseydim, belkide şuan hayatta olacaktı. Banka geçtim ve oturdum oturur oturmaz gözyaşlarım akmaya başladı.

Bir yandan kardeşimin benim yüzümden ölümü, bir yandan okulda gördüğüm zorbalıklar, bir yandan sevdiğim çocuk ve bir yandan ailemin bana gösterdiği psikolojik şiddetler.

Artık kafayı yemek üzereydim bir mucize olmalıydı bu şeylerden kurtulmam için. Ama nasıl kurtulayım kendisi gitse bile izi kalacaktı.

Fazla durmadan kalktım ve eve doğru yürümeye başladım. Kapıyı çaldım ve açan kişi ben girmeden içeri girmişti.
Artık hiç kimse ile konuşmuyordum, dünyanın en neşeli kişisi bir anda asosyal olmuştu garip, evet işte o kişi bendim.

Hemen konuşmadan odama çıktım kendimi yatağa attım ve tekrar düşüncelerim beni rahatsız etmeye başladı.

Yatakta doğruldum ve kafama hafifçe vurmaya başladım.

"yeter artık, git başımdan"

Konuşurken gözyaşlarımda bana eşlik ediyordu onlarda geri kalmıyordu.
Tek isteğim ölümdü ama bunu bile beceremiyordum tam bileğimi kesecekken biri gelip kafamda kesme deyip duruyordu.
Sanki bu acıları çekmemi istiyormuş gibi.

Kısa süre sonra kendimi yatağa attımve tavana baktım gözyaşlarım kulağıma doğru akarken o sıcaklığı hissediyordum.

********

Nihayet uyumuştum, sabah kalktığımda başımdaki ağrıyı hissediyordum. Sanırım çok ağlamaktan olacaktı.

Yerimden kalktım ve formamı giyindim oyalanmadan suratımdaki halsizlik belli olmasın diye isteksiz hafif bir makyaj yaptım.

Kahvaltı etmeden okula doğru vardım ve sevdiğim çocuğun yerinde oturduğunu gördüm. Ona bakarken onun bana baktığını görünce gözlerimi kaçırdım.

Tek kötü olanda neydi biliyor musunuz? Onun bana zorbalık yapmasıydı. Başka erkek yokmuş gibi bana zorbalık yapan birine aşık olmuştum.

...

AŞK HASTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin