(⚠️) kısacık bir +18 sahne var 1 paragraflık, Felix'in odasında geçiyor, okumak istemeyen hızlıca Jisung'un Felix'in odasının kapısını kapattığı yere geçebilir.
———Minho kafasında davul gibi bir baş ağrısıyla uyanmış, sonra da yanında camış gibi uyuyan Jisung'u sarsarak uyandırmıştı.
"Lan rahat bırak beni!"
"Suuu!!! Jagiyaaa!!! Su ver!!!"
Jisung uykusundan uyandığı için ağlamaya başladıysa da bu Minho'nun pek sikinde olmamış, agasını yuvarlayarak yataktan zorla atmıştı.
"Kalk git su getir bana!"
"Bu yüzden yalnızsın işte sen!"
"Lan seni boğarım!"
Jisung yediği tehditin gerçekleşme ihtimalini şöyle bir kafada tarttıktan sonra beyninin ona 'oldu, hayırlı işler öz abim' sinyali vermesi sonucu sümüklerini çeke çeke mutfağın yolunu tutmuştu. Felix'in odasının kapısı kapalıydı, akşam o da biraz içtiğinden Jisung dönüşte ona da bakmaya karar vererek bardakların olduğu dolaplara uzandı.
Kendine koca bir bardak su doldurmuş, bir ağrı kesici içmiş, sonra aynı bardağa bir daha su doldurup Minho için de bir ağrı kesici almıştı. Yorgunluktan akan göz yaşlarını silerek Felix'in odasına doğru ilerledi.
Felix'in odasının kapısını açtığında kendisini karşılayan şeyin Jeongin'in yarrağı olmasını beklemiyordu tabii ki ama ne yazık ki hayat sürprizlerle doluydu. Felix dolgun dudaklarını büzerek Jeongin'in sertliğine tükürmüş, küçük parmaklarıyla ıslaklığı aleti boyunca yaydıktan sonra da eğilerek Jeongin'i ağzına almıştı.
Jisung daha fazla travmatize olmamak için sessizce kapıyı kapattı. Arkadaşlarıyla samimiyetin ipini biraz fazla kaçırdığı için cinsel musibetleriyle alakalı detaylı bilgiye zaten sahipti, hayır onu rahatsız eden şey ikiliyi sabah seksi yaparken basmış olmak değildi.
Odaya girdi ve yatakta kıvranan Minho'ya suyunu ve ilacını verip yanına tekrar uzandı, sırtını ona döndü sessizce.
Minho ona bir teşekkür mırıldanarak, yalaktan su içen bir ahır hayvanı gibi şapur şupur içmişti suyunu. Son yudumuyla da ağrı kesiciyi yutup yatağa deniz yıldızı modeli geri devrildi. Jisung'un kıvrılıp kendini küçültmüş bedeninin üzerine yaymıştı uzuvlarını.
"İyi geldi. Kurumuşum lan."
Jisung ona bir tepki vermeyince hafiften işkillenerek başını ona çevirdi. Jisung uyuyor gibi görünmüyordu.
"Felix de evde mi?"
"Hıı."
Dedi Jisung,
"Odasında."
"Jeongin?"
"O da Felix'in odasında."
Minho sadece başıyla onayladı, çünkü aklına Felix ve Jeongin'in de kendisi ve Jisung gibi sadece aynı yatağa bayılıp uyumalarından başka bir ihtimal gelmesi için hiçbir sebebi yoktu. Jisung ona doğru döndüğünde büzdüğü dudaklarını görünce kaşları çatılmıştı.
"N'oldu?"
"Sabah seksi yapıyolar."
"Kim?"
"Hyung..."
İçini çekti bıkkınlıkla.
"Felix ve Jeongin."
"He. İyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minchan • THIRSTY (texting)
FanfictionMinho, oda arkadaşı Felix'in kankisi Bang Chan'ın ilgisi için ölüp bitiyordu. - leeknow hikayenize yanıt verdi: leeknow: DÜN GECE SENİ RÜYAMDA GÖRDÜM gnabnahc: hahaha gerçekten mi kıyafetim falan nasıldı iyi miydi bari leeknow: kıyafet giymiyordun.