Bizi kıskanırlarsa

43 5 30
                                    

Bizden uzun zamandır hoşlanıyorlar/ arkadaşız. Birgün bizi başkasıyla konuşurken görüyorlar ve kıskanıyorlar.

Tanjiro:
Seni başkasıyla görünce üzüldü. Ondan hoşlandığını düşündü ama birşey demedi. Sen mutluysan o da mutluydu. Ama gene de eskisinden epeyce soğuk davrandı.





Zenitsu:
Seni başkasıyla görünce dünyası başına yıkıldı.
- HERŞEY YALAN MIYDI YANİ?!😭
Sonra anlık sinirle gidip çocuğun kafasını ısırdı.



İnosuke:
Onu görünce şaşırdı. Cidden inosuke dururken onu mu tercih ettin?! İnosuke ona bir dövüş teklif etti. O kabul etmedi ama inosuke zorla dövüştürdü.
Sonuç olarak çocuğu iyi benzetti.


Nezuko:
Üzüldü. ( Bunu nasıl üzebilir insan ya:"). Çok üzüldü. Artık onu sevmediğini düşündü. Ama çokta sinirlendi. Konuştuğun kişiye de sert bir tekme geçirdi.
Sonuç hastanelik oldu.







Kanao:
Çok iyi arkadaştınız ama seni başkasıyla görünce üzüldü. Sana birkaç gün soğuk davrandı. Ama sen ona durumu anlattın. Ve barıştınız.





Genya:
Muhtemelen sinirlenir. Ama aslında baya üzülür.Epeyce soğuk davranır ve konuşmazsınız. O çocuğu gördüğü yerde öldürmeye kararlı olur.






Shinobu:
Sinirlenir. Senin yanındaki çocuğun kaçması gerekir. Çünkü zehirli kılıcını götüne sokmak için geliyor:)




Giyu:
Giyu yanındaki kişiyi bakışları ile öldürecektir.



Sanemi:
O kişiyi bir güzel dövecektir, tabi bize de bir ders verecek ;)


Obanai:
Bunun gözü mitsuri'den başkasına bakmaz. O yüzden kıskanmaz. Ama eğer kıskanırsa ; kaburamaru 'yu çocuğun üstüne salar.


Muichiro:
İlk başta unutkan olduğundan umursamaz. Ama sonra hatırlayınca çocuğa tanjiro'ya vurduğu gibi vurur.


















Arkadaşlar kitabı okuyorsunuz bari yorum yapıp oy da atın elinize yapışmaz




İstek???

Demon slayer tepki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin