Gece eve geldi ve hiç bişey anlamamıştı mutlu oldum,eve geldiginde yarım kalan flimi izlicektik, bana efe ben yemek yicem ondan sonra gelirim izleriz dedi. Yemeğini yemişti assagida oturuyodu yazdım ne zaman geliceksin diye geliyorum dur dedi geldi üzerini felan değiştirdi sonra bana adam ol alırım ayağımın altına dedi ben bozuntuya vermeden aynen alırsın dedim, yatağa geldi ve flimi açtık flimi izledik sonra ben aşşagı yatmaya indim. saat 4 gibi kalktım teyzemin odasına doğru ilerledim kapısı açıktı içeri girdim arkasını dönmüş yatıyodu ayakları yorganın dışındaydı yavaşça gittim ayaklarını 10 dk kokladım ve sonra yalamaya başladım parmaklarını emiyordum ve tabanını yalıyordum, benim için çok iyi bir duyguydu sonra teyzeme bakiyim dedim teyzem uyanmış bana bakıyodu. Aha şimdi naneyi yedim içimden.
Ş:ne yapıyorsun sen efe 2 günden beri
E:teyze benim ayak fetişim var ve 8 yaşımdan beri hayalimdi senin ayağını yalamak ve 2 günden beri derken
Ş:dün ben uyanıktım efe dedi
Ben korkmuştum ama teyzem bana şöyle dedi
Ş:efe senle bir anlaşma yapalım bu ayak fetişini ben dün araştırdım çok kötü bişey değilmiş hastalık gibi biseymis sen hergün ben yatmadan gelip ayaklarıma masaj yapıp yalicaksın yalamak beni rahatlatıyo gevsetiyo hoşuma gidiyo dedi
Ben o kadar sevinmistimki içten içe teyzem ben yatıyorum sen şimdi yala ayaklarımı ben uyuyana kadar sonra yat dedi bende tamam teyze dedim.ayaklarını 1 saat yalamıştım çok güzeldi hayalimdeki ayağı artık hergün yalicaktım ondan sonra yatagıma gittim ve uyudum...