Sabah Mina'nın kolumu tutup çekmesiyle uyandım. Hep böyle uyandırıyo zaten. Sinir olduğumu bildiği halde.
"Ne var mina ya !" Diye tersledim. Her sabah bu konusma aramizda olur. Ama bu sefer telaşlıydı.
"Müdüre seni çağıyor"dedi.
" Niye ki sabah sabah rüyasında mi görmüş beni ?" diye dalga geçtim. Sonra kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Okul kıyafetlerimi giydim. Ve saçımu at kuyruğu yaptım.
Çantami alıp müdürenin odasına doğru ilerledim. Her zamanki gibi sakindim. Çünkü ne oluyorsa benden bildiği için hemen hemen her gün mudurenin odasindaydim.
Kapısını vurdum ve "gel" sesiyle içeri girdim. Her zamanki gibi siyah eteği ve ceketini giyinmisti. Hiç şasmadan her sabah içtiği sade kahveside masasının üzerindeydi.
"Beni çağırmışsınız hocam"dedim.
"Evet, Tuğçe duyduğuma göre dun okulu ekmişsin. Nereye gittiğini sorabilir miyim? "
İçimden "Hayır soramazsin"dedim. Bunun için mi sabah sabah çağırmıştı. Allahım ya bu kadinda gün geçtikçe yaşlanıyor mu noluyo anlamıyorum .
"Evet hocam gitmedim çünkü dün annem ve babamın ölüm yıldönümüydü. Onların mezarına gittim."dedim
Bir an duraksadı bizim çatık kaşlı müdüre. Bana acıyarak baktı. Bu yaşıma kadar herkesin bana baktığı gibi...
"Tamam kızım çıkabilirsin."dedi
Oha bana kızım mi dedi az önce. Allah allah.Neyse aşağıya yemekhaneye indim ama kahvalti yapmicaktim Mina'yı almaya gittim. Kızlar meraklı bakışlarla bana bakıyorlardi. Kısaca anlattim ve Mina'yla okula gittik.
Okula geldiğimiz de tören vardı. Herkes sıra olmuştu. Müdür konuşma yapıyordu. Neden her müdürün göbeği var diye düşündüm bi ara.:-) Biz 12. Sınıflaraydı bu konuşma. Ygs kayıtları başlamış da. Bi de böyle bi kabusumuz var. Hayırlısı olur inşallah. ..
İstiklal Marşı'nı okuduk ve içeri girdik. İlk ders coğrafya:( Şaka gibi. Hiç sevmiyorum ya. Sayısalı seçmiştim ama seçmeli ders olarak görüyordum mecburen. Hic bişey anlamıyorum yaaa.
*****
Gece uyuyamamıştım yine. Çünkü üst katımdaki Beril ağlıyordu yine. Beril çok içine kapanık bir kızdır. Küçükken gerçekten çok kötü şeyler yaşamış. Babası ve annesi yanarak ölmüş. Kardeşi depremde enkaz altında kalmış. Dedesi trafik kazasında ölmüş. Ve ara sıra böyle içini döker,ağlar.*****
Sabahleyin müdüre hanım yemekhaneye birini getirdi. Sanırım yeniydi. Müdüre yeni arkadaşımız ile bizi tanıştırdı. Adı Eylül. Eylül'de doğdu diyemi fisildadım Mina'ya gülerek.
.....Arkadaslar ; henüz yeni başladığım için biraz acemice oldu. Yb ler daha iyi olacak soz veriyorum.
Yorum ve votelerinizi bekliyorum...... ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
Teen FictionHayat neden herkese eşit değil. Ben mi çok şanssızım ? Yoksa hayatın bana biçtiği pay bu mu? Hangisi olduğunu kestiremiyorum ama sanırım bu duruma alışmam gerek. Bu kadar zaman alıştığım gibi. Hayatta bazen daha güzel şeylere yol açmak için bazı şe...