Arklay Dağları'na Yolculuk
1998 yılının sıcak bir yaz akşamında, Raccoon City Polis Departmanı'nın S.T.A.R.S. (Special Tactics And Rescue Service) Bravo Ekibi, Arklay Dağları'ndaki garip cinayetleri ve kaybolmaları araştırmak için bölgeye gönderilmişti. Fakat Bravo Ekibi'nin helikopteri dağlık alanda kaybolduktan sonra, onlarla iletişim tamamen kesilmişti. Bu durum üzerine, S.T.A.R.S.'ın Alpha Ekibi görevlendirildi. Alpha Ekibi, Bravo Ekibi'nin kaderini ve Arklay Dağları'ndaki gizemi ortaya çıkarmak için harekete geçti.
Helikopterin içinde, ekip üyeleri Chris Redfield, Jill Valentine, Albert Wesker ve Barry Burton sessizce oturuyorlardı. Pilotları Brad Vickers, helikopteri ustalıkla uçururken, Chris son hazırlıklarını yapıyordu. Jill, Bravo Ekibi'nin ortadan kaybolmasıyla ilgili derin düşüncelere dalmıştı. Albert Wesker, liderlik vasıflarını sergileyen soğukkanlı bir duruşla etrafını inceliyordu. Barry ise her zamanki gibi ekip arkadaşlarına güven verici bakışlar atıyordu.
Helikopter, Bravo Ekibi'nin kaybolduğu bölgeye yaklaştıkça, gece karanlığı daha da yoğunlaştı. Brad, helikopteri inişe hazırlarken, Chris dışarıdaki manzarayı incelemeye başladı. Arklay Dağları'nın derin ormanlık alanları, karanlık ve tehlikeli görünüyordu. Helikopter yavaşça yere inip motorlarını kapattığında, ekip üyeleri dışarı çıktı ve bölgeyi incelemeye başladı.
Bravo Ekibi'nin Enkazı
Ekip, Bravo Ekibi'nin helikopterinin enkazını kısa sürede buldu. Helikopter tamamen harap olmuş ve etrafı kan lekeleriyle doluydu. Jill, etrafta dolaşarak izleri takip ederken, Barry enkazın içinde herhangi bir ipucu arıyordu. Chris ise tetikte, herhangi bir saldırıya karşı hazırlıklı duruyordu.
Tam bu sırada, karanlık ormandan vahşi köpeklerin havlamaları duyuldu. Ekip, bir anda çevrelerinden gelen bu tehdit karşısında donakaldı. Karanlığın içinden çıkan birkaç vahşi köpek, doğrudan ekibe saldırdı. Chris ve Jill silahlarına sarılarak köpeklere ateş açtılar. Ancak köpeklerin sayısı ve vahşeti, onları zor duruma düşürdü.
Helikopterin pilotu Brad, panik içinde helikopteri terk ederek kaçmaya başladı. Chris, Jill, Barry ve Wesker, köpeklerin saldırısından kurtulmak için yakındaki devasa Spencer Malikanesi'ne doğru kaçmak zorunda kaldılar.
Spencer Malikanesi'ne Sığınış
Malikaneye ulaştıklarında, devasa kapıyı açarak içeri girdiler. Kapı aralarından kapanırken, vahşi köpeklerin havlamaları dışarıda kaldı. İçeri girdiklerinde, karanlık ve sessiz bir ortamla karşılaştılar. Giriş holü, eski tarz mobilyalar ve büyük bir merdivenle süslenmişti. Ancak ortamda bir huzursuzluk vardı.
Wesker, "Burada ayrılmamız ve her yeri incelememiz gerekecek. Chris, sen doğu kanadını kontrol et. Jill, sen de batı kanadını. Barry, sen de benimle gel," diyerek talimatlarını verdi.
Chris, Wesker'ın talimatları doğrultusunda doğu kanadına doğru ilerlemeye başladı. Jill ise batı kanadını incelemek için yola koyuldu. Barry ve Wesker ise giriş holünde kaldılar, ancak bir süre sonra onlar da farklı yönlere gittiler.
Doğu Kanadında Keşif
Chris, doğu kanadına doğru ilerlerken, malikanenin eski ve terkedilmiş havası ona huzursuzluk veriyordu. Her adımında yer döşemelerinin gıcırdaması ve duvarlardan gelen rüzgarın uğultusu, tüylerini diken diken ediyordu. Koridorları dikkatlice incelerken, bir odanın kapısını aralık buldu. İçeri adım attığında, karşısına çıkan manzara karşısında donakaldı.
Oda, bir yemek salonu gibi düzenlenmişti. Ancak masanın etrafında oturan kimse yoktu. Yerde kan lekeleri ve devrilmiş sandalyeler vardı. Masanın üzerindeki yiyecekler çürümüş ve bozulmuştu. Chris, silahını hazırda tutarak odayı dikkatlice taradı. Tam bu sırada, odanın arka köşesinden bir hırıltı duydu.
Hırıltının geldiği yöne doğru ilerlediğinde, bir zombinin yerde yatan bir cesedi yediğini gördü. Zombi, Chris'in varlığını fark edince, ağır hareketlerle ona doğru yöneldi. Chris, soğukkanlılığını koruyarak zombiye birkaç el ateş etti. Zombi yere yığılırken, Chris'in kafasında birçok soru belirdi.
Batı Kanadında Tehlike
Bu sırada Jill, batı kanadında ilerliyordu. Koridorları geçip odaları kontrol ederken, garip sesler ve gölgeler dikkatini çekiyordu. Bir odanın kapısını açtığında, karşısına devasa bir kütüphane çıktı. Kitap rafları tavan kadar uzanıyordu ve eski kitaplarla doluydu. Ancak kütüphanenin huzurlu havası, odanın köşesinden gelen bir çığlıkla bozuldu.
Jill, silahını çekip sesin geldiği yöne doğru ilerledi. Karşısına çıkan manzara, onu dehşete düşürdü. Bir başka zombi, odanın ortasında yerde yatan bir Bravo Ekibi üyesinin cesedini yiyordu. Jill, hemen ateş açarak zombiyi etkisiz hale getirdi. Cesedi kontrol ettiğinde, Bravo Ekibi'nden Kenneth J. Sullivan olduğunu fark etti. Jill, Kenneth'in yanındaki küçük kamerayı aldı ve kaydedilmiş videoları incelemeye başladı. Videoda, Kenneth'in zombilerden kaçmaya çalışırken yaşadığı dehşet anları kaydedilmişti.
Spencer Malikanesi'nin Sırları
Chris ve Jill, karşılaştıkları tehlikelerden sonra malikanenin giriş holünde tekrar buluştular. Yaşadıkları dehşet verici olayları birbirlerine anlattılar. Bu sırada Barry ve Wesker da geri döndüler. Wesker, "Burada işler düşündüğümüzden daha kötü. Umbrella'nın bu bölgede neler çevirdiğini öğrenmemiz gerekiyor," dedi.
Ekip, malikanede daha derinlere inmeye ve Umbrella Corporation'ın sırlarını açığa çıkarmaya karar verdi. Ancak, ilerledikçe daha fazla zombi, mutant köpekler ve diğer biyolojik yaratıklarla karşılaşacaklarını biliyorlardı.
Chris, Jill, Barry ve Wesker, malikaneyi daha fazla keşfetmek ve hayatta kalmak için kararlıydılar. Spencer Malikanesi'nin karanlık sırları, onları bekliyordu. Her adımlarında, tehlikenin ve dehşetin daha da derinlerine ineceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resident Evil 1
Mystery / Thriller1998 yılının sıcak bir yaz gecesinde, Raccoon City'nin eteklerindeki Arklay Dağları'nda bir dizi korkunç cinayet ve kaybolma vakası yaşanır. Bu olayları araştırmak üzere, Raccoon City Polis Departmanı'nın elit birimi olan S.T.A.R.S'ın (Special Tacti...