Ayırma ve İlk Adımlar
Spencer Malikanesi'nin devasa ahşap kapıları kapandıktan sonra, ekip üyeleri Chris Redfield, Jill Valentine, Albert Wesker ve Barry Burton derin bir nefes aldı. Wesker, kararlı bir ses tonuyla, "Burada ayrılmamız ve malikaneyi sistematik olarak araştırmamız gerekecek. Chris, sen doğu kanadını kontrol et. Jill, sen de batı kanadını. Barry, sen de benimle gel," diyerek talimatlarını verdi.
Chris, Wesker'ın talimatları doğrultusunda doğu kanadına doğru ilerledi. Jill ise batı kanadını incelemek için yola koyuldu. Barry ve Wesker ise giriş holünde kaldılar. Chris, uzun ve dar bir koridora girerken, Jill de geniş bir salonun kapısını araladı.
Chris'in Keşifleri
Chris, doğu kanadına doğru ilerlerken, malikanenin eski ve terkedilmiş havası ona huzursuzluk veriyordu. Her adımında yer döşemelerinin gıcırdaması ve duvarlardan gelen rüzgarın uğultusu, tüylerini diken diken ediyordu. Koridorları dikkatlice incelerken, bir odanın kapısını aralık buldu. İçeri adım attığında, karşısına çıkan manzara karşısında donakaldı.
Oda, bir yemek salonu gibi düzenlenmişti. Ancak masanın etrafında oturan kimse yoktu. Yerde kan lekeleri ve devrilmiş sandalyeler vardı. Masanın üzerindeki yiyecekler çürümüş ve bozulmuştu. Chris, silahını hazırda tutarak odayı dikkatlice taradı. Tam bu sırada, odanın arka köşesinden bir hırıltı duydu.
Hırıltının geldiği yöne doğru ilerlediğinde, bir zombinin yerde yatan bir cesedi yediğini gördü. Zombi, Chris'in varlığını fark edince, ağır hareketlerle ona doğru yöneldi. Chris, soğukkanlılığını koruyarak zombiye birkaç el ateş etti. Zombi yere yığılırken, Chris'in kafasında birçok soru belirdi. Bu yaratıklar nereden gelmişti? Umbrella'nın bu konudaki rolü neydi?
Chris, zombiyi etkisiz hale getirdikten sonra odanın geri kalanını incelemeye başladı. Birkaç eski belge buldu. Belgeler, malikanede gizli deneylerin yapıldığını ima ediyordu. Ancak daha fazla bilgiye ihtiyacı vardı. Belgeleri cebine koyarak, odayı terk etti ve koridor boyunca ilerlemeye devam etti.
Jill'in Keşifleri
Bu sırada Jill, batı kanadında ilerliyordu. Koridorları geçip odaları kontrol ederken, garip sesler ve gölgeler dikkatini çekiyordu. Bir odanın kapısını açtığında, karşısına devasa bir kütüphane çıktı. Kitap rafları tavan kadar uzanıyordu ve eski kitaplarla doluydu. Ancak kütüphanenin huzurlu havası, odanın köşesinden gelen bir çığlıkla bozuldu.
Jill, silahını çekip sesin geldiği yöne doğru ilerledi. Karşısına çıkan manzara, onu dehşete düşürdü. Bir başka zombi, odanın ortasında yerde yatan bir Bravo Ekibi üyesinin cesedini yiyordu. Jill, hemen ateş açarak zombiyi etkisiz hale getirdi. Cesedi kontrol ettiğinde, Bravo Ekibi'nden Kenneth J. Sullivan olduğunu fark etti. Jill, Kenneth'in yanındaki küçük kamerayı aldı ve kaydedilmiş videoları incelemeye başladı. Videoda, Kenneth'in zombilerden kaçmaya çalışırken yaşadığı dehşet anları kaydedilmişti.
Jill, derin bir nefes alarak videoyu kapattı ve kütüphaneyi daha fazla araştırmaya başladı. Raflarda, Umbrella Corporation'ın çeşitli deneyleri hakkında bazı kitaplar buldu. Ancak kitapların çoğu şifreli ve anlaşılmazdı. Jill, birkaç kitabı yanına alarak odadan çıktı ve koridor boyunca ilerlemeye devam etti.
Barry ve Wesker'ın Araştırmaları
Barry ve Wesker, giriş holündeki diğer kapıları incelemeye başladılar. Barry, her zamanki gibi temkinli ve dikkatliydi. Wesker ise soğukkanlı bir şekilde etrafı tarıyordu. Birkaç odayı kontrol ettikten sonra, Barry ve Wesker büyük bir salonun kapısını açtılar. Salon, lüks mobilyalarla döşenmiş ve büyük bir şömine ile ısıtılmıştı. Ancak ortamda bir huzursuzluk vardı.
Barry, şöminenin yanındaki masanın üzerinde bazı belgeler buldu. Belgeleri incelemeye başladığında, Umbrella Corporation'ın T-Virus adlı bir virüs üzerinde çalıştığını ve bu virüsün insanları zombilere dönüştürdüğünü öğrendi. Wesker, Barry'nin bulduklarını sessizce izliyordu. Barry, "Bu belgeler çok önemli. Chris ve Jill'e göstermemiz gerekiyor," dedi.
Wesker, soğukkanlı bir şekilde başını sallayarak onayladı. "Evet, bu bilgiler kesinlikle önemli. Ancak dikkatli olmalıyız. Her adımımızı planlamalıyız," diyerek cevap verdi. Barry, belgeleri cebine koydu ve Wesker ile birlikte giriş holüne geri döndü.
Ekip Yeniden Bir Araya Geliyor
Chris ve Jill, karşılaştıkları tehlikelerden sonra malikanenin giriş holünde tekrar buluştular. Yaşadıkları dehşet verici olayları birbirlerine anlattılar. Chris, "Bu malikanede bir şeyler çok yanlış. Umbrella'nın burada neler çevirdiğini anlamamız gerekiyor," dedi.
Jill, "Bravo Ekibi'nden Kenneth'i buldum. Maalesef zombiler tarafından öldürülmüş. Bu kamerayı buldum, içinde bazı kayıtlar var," diyerek Kenneth'in kamerasını gösterdi.
Barry ve Wesker da geri döndüler. Barry, "Umbrella Corporation'ın burada T-Virus adlı bir virüs üzerinde deneyler yaptığını öğrendik. Bu virüs insanları zombilere dönüştürüyor," diyerek buldukları belgeleri gösterdi.
Wesker, "Burada işler düşündüğümüzden daha kötü. Umbrella'nın bu bölgede neler çevirdiğini öğrenmemiz gerekiyor. Ancak dikkatli olmalıyız. Her adımımızı planlamalıyız," dedi.
Ekip, malikanede daha derinlere inmeye ve Umbrella Corporation'ın sırlarını açığa çıkarmaya karar verdi. Ancak, ilerledikçe daha fazla zombi, mutant köpekler ve diğer biyolojik yaratıklarla karşılaşacaklarını biliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resident Evil 1
Mystery / Thriller1998 yılının sıcak bir yaz gecesinde, Raccoon City'nin eteklerindeki Arklay Dağları'nda bir dizi korkunç cinayet ve kaybolma vakası yaşanır. Bu olayları araştırmak üzere, Raccoon City Polis Departmanı'nın elit birimi olan S.T.A.R.S'ın (Special Tacti...