Djali kthen koken dhe sheh Noemin qe nuk po aspak ndihej mire .Asaj filloi ti shpeshtohet frymemarrja dhe kjo gje shqetesoi dhe pedagoget qe ndodheshin perballe dhe po e shikonin kete situate mjaft mire.Njera nga zyshat i shkoi afer dhe i tha:
Z:Ndiheni mire ,mos keni nevoje t'iu shoqerojme deri jashte te merrni pak ajer?
Noemi nuk e pranonte qe nuk po ndihej mire ,po e sforconte veten aq shume ,derisa nje cast ndali stirolapsi i ra nga duart dhe koka u perplas mbi banke .Te gjithe sic ndodheshin ne klase kthehen te shqetesuar ne drejtim te bankes se Noemit ,gjithashtu dhe djali nuk dinte cte bente.
P:Ju lutem klasa mbani qetesi nuk ka asgje per panik ,Noemin do ta nxjerrim pak jashte sa te qetesohet ndersa ju tjeret vazhdoni provimin. Pedagogu ju drejtua djalit qe ndodhej me Noemin ne banke
P:Te lutem ,shko merr nje shishe uj ,dhe dicka te embel sepse mund ti kete rene sheqeri.
Djali su mendua 2 here dhe u nis me shpejtesine e eres qe ti merrte ate qe ju dha porosi ,ne mendje i vinte vetem ai cast .
D:Pse kaq e tensionuar valle mendoi nen ze.
Mori gjerat dhe u kthye me vrap ne korridor ,Noemi ishte permendur dhe ndihej me mire .Ai u afrua aty dhe e pyti:
D:Si ndihesh tani ?
N:Mmm ,jam me mire faleminderit.
D:Me behet qejfi
Noemi e falenderon per ato gjerat qe kishte sjelle .
N:Faleminderit
D:Asgje ,vetem behu mire sepse nuk duhet ta humbesh provimin.(U fut brenda)
Ashtu kaluan minutat ,dhe Noemi erdhi ne vete pothuajse mire ,u fut ne klase dhe vazhdoi provimin aty ku e kishte lene .
Sekondat e fundit po afronin dhe te gjithe pedagoget ishin ne gatishmeri per te mbledhur fletat .Pasi mbaruan se mbledhuri fletat ,i uruan te gjitheve suksese dhe i lajmeruan qe rezultatet do ti mernin brenda dites ne oren 15:00.
Koridori gumezhinte sepse te gjithe po dilnin nga klasa dhe diskutonin ndermjet tyre se si i kishin zgjidhur pyetjet .
Noemi ishte me grupin e vet te vajzave ,dhe ato po diskutonin me njera tjetren madje vajzat i shprehen shqetesimin e tyre ne lidhje me gjendjen qe pak me pare Noemi kishte pasur .
Dolen ne shesh pushimin e universitetit ,dhe papritur Noemin e prek dikush ne shpatull.
Ajo ndalet dhe kthehet dhe kush ishte mendoni ju?(Vajzat levizen me perpara)D:Vajza misterioze si je tani
N:Mire djali misterioz ja ktheu ajo
D:Te erdhi zeri tani ,dukesh mire se qepar nuk ktheje pergjigje.
A do te ma thuash emrin te pakten ,meqe u njohem ne rrethana te shpejta(buzeqeshi pakez ai)
N:Une jam Noemi ,po ju?
D:Une jam Raian .
N:Gezohem .
R:Edhe une .Nga te kemi Noemi?
N:Une jam nga Durresi ,dhe jetoj po ne Durres .
R:Oho cfare rastesie ,dhe un nga Durresi jam dhe po aty jetoj.
N:Vertet me behet qejfi .
R:Epo bota eshte e vogel ,rastesia ne takoi ketu.
N:Pse e ke lene nje vit?
R:E histori e gjate ,pata nje problem familjar dhe nuk munda ta mbaroja ne kohe ,kam qene student i mire me rezultate te larta por provimi i diplomes ishte i vetmi qe mbeti dhe nuk arrita ta mbyllja ne kohe.
N:Mendoj qe je ende ne kohe ,nese ke vullnet dhe deshire te studiosh ne cdo kohe ka del .
R:E vertet ashtu eshte .Ti jeton ne Tirane tani periudhen e shkolles?
N:jo nuk me pelqen te jetoj ketu dhe nuk jam mesuar te jetoj larg familjes ,shkoj dhe vij cdo dite nuk eshte se jam dhe shume larg ,deri me tani e kam perballuar me se miri.
R:Goxha mire ,shume pak veta e bejne kete sakrifice .
N:Epo per te miren time kam menduar .
STAI LEGGENDO
Kurrë mos thuaj kurrë!
ChickLitNje vajze e ftohte ,ambicioze per jeten ,me karakter te forte e zgjuar e perkushtuar ne shkolle ,dhe qe kerkonte me doemos tia arrinte qellimit per gjithcka vete me forcat e veta ,te perfundonte studimet e larta me rezultate sa me te larta . Nje vaj...