Bütün bölümleri okicam dedin birden gittin bari finali oku seumann
______________________________________Bu konuşmalardan sonra bir insanın kalbini paramparça ettiğim için yol boyunca ağladım. Eve gidince de kendimi banyoya attım. Kaynar suyun altında öylece ağladım. Kendi cehennemimde acı çekiyor gibiydim. Bir süre sonra yıkanıp çıktım.
***
Bir sonraki gün gidip Seungmin'e açıldım. Zaten o da bana karşı boş olmadığı için kabul etti ve sevgili olduk. Öğlenden sonra da Felix, Jeongin, Seungmin ve ben parka gittik. Okey oynamaya 🙂
Sohbet ediyor ve oyun oynuyorduk ama benim aklım kırdığım kalpteydi. Ben bir insanın umutlarını boşa çıkarmıştım... Ben çok kötü bir insanım... Çok...
"Minho!? " (seungmin)
"Ha" (Minho)
"İyi misin sen? "
"Ha şey... Evet evet iyiyim. Ben gidip içecek bir şeyler alayım. "
Kalkıp karşıdaki markete yürümeye başladım ama aklım hâlâ Hyunjindeydi. Kim bilir şuan ne yapıyordu... Benim yüzümden oraya gitmişti... Kalbi paramparçaydı... En kötüsü de bir daha kimseyi sevemeyecekti...
Ben bunları düsünürken karsıya gececegim sırada birden hızla bir araba geldi. Kornaya bastı ancak frene basamadı...
"MİNHO!! " (Seungmin)
*** (Seungmin)
Ben koşarak giderken felix ve jeongin de peşimden geldi.
"MİNHO, MİNHO İYİ MİSİN MİNHO AÇ GÖZLERİNİ MİNHO"
Çaresizce ağlamaya başladım. Jeongin ambulansı aradı.
"Çok özür dilerim. Galiba dargındı ben de görmedim birden gelince frene de basamadım çok özür dilerim" (çarpan kişi)
Arabadan inen adam birşeyler söylemisti ancak kafam Minho'da olduğu için anlayamamıştım. Sadece kafa salladım.
Bir süre sonra ambulans geldi Minho'yu aldılar. Biz de peşlerinden gittik.
Jeongin arabayı durdurduğu an koşarak indim ve içeri girdim.
"Ya bi yavaş olsana be" (jeongin)
"Aşkım icerideki sevgilisi farkındaysan, nasıl yavaş olsun" (felix)
"E o da doğru... "
*** (akşam)
Akşam olmuştu. Doktor sonunda çıkmıştı.
"Durumu nasıl!? " (Seungmin)
Doktor yere baktı. Sonra üzgün bir biçimde yüzüme baktı.
"Başınız sağolsun... " (doktor)
"N-ne... " (seungmin)
Ve gitti...
"NE DİYOSUNUZ SİZ NE NE!? NE BAŞI SAĞOLMASI NE NE DEMEK KURTARANDINIZ SİZ NASIL DOKTORSUNUZ HA NASIL" (seungmin)
"Kanka sakin ol" (jeongin)
"NASIL SAKİN OLAYIM JEONGİN!? GİTTİ GİTTİ... SEVDİĞİM İNSAN GİTTİ... " (seungmin)
Bağırarak ağlamaya başladım. Yanımda jeongin ve felix de aglıyordu ancak bir yandan da bana yardım etmeye çalışıyorlardı.
*** (cenaze zamanında iste)
Herkes gittikten sonra ben kalmıştım. Birde başımda Jeongin vardı. Felix'in iş görüsmesi varmış cenaze kaldırıldıktan sonra gitti mezarın başından. Ben orada agladım...
"Daha yeni sahip olmuştum sana... Hemen kaybolup gittin... " (seungmin)
"Kanka kalk gözünü seveyim gidelim böyle yaparsan daha çok üzülüceksin yalvarırım hadi. " (jeongin)
"Göndermicektim seni içecek almaya... Zıkkımın kökünü içseydim... ZIKKIMIN KÖKÜNÜ İÇSEYDİM DE GÖNDERMESEYDİM SENİ ORAYA!" (seungmin)
"Kanka lütfen" (jeongin)
"ZIKKIM İÇEYİM DE GÖNDERMESEYDİM SENİ..." (seungmin)
Jeongin zar zor kaldırdı beni mezarın başından. Arabaya gittik. Gitmişti... Daha dün elde edebildigim sevgilim gitmişti... Hemde benim sorumsuzluğum yüzünden...
*** (Hyunjin)
O gece Türkiye'ye gitmek için hazırlanırken bir mesaj geldi telefonuma. Baktım. Felix'in sevgilisiydi.
Felixinki (eniste)
Hyunjin.
Minho yani senin seungmin diye
bildiğin kişi vardı ya.
Ona araba çarptı.
Haberin olsun istedim.
Birkaç dakika önce de doktor söyledi
Sizlere ömür.
Hyunjin
Ne..Sonraki gün cenaze saatinde Seungmin ve diğerlerinin gitmesini bekledim. Herkes gidince indim arabadan ve koşa koşa Minho'nun mezarına gittim.
"Minho... Minho sana dediklerim için çok özür dilerim... " (hyunjin)
"Keşke daha çok kırsaydın kalbimi ama gitmeseydin... " (hyunjin)
"Seni, sahte de olsan çok seviyorum. Hâlâ çok seviyorum... Güzel sevgilim benim... "
Ağlamaya başladım. Getirdiğim pembe gülleri mezarına dikerken hep ağlıyordum. Ellerime diken batıyordu. Her dikeni, Minho'ya o gün söyledigim bir kelime varsayıyordum. O zaman acıtmıyorlardı...
Bütün güller bitince su döktüm üzerlerine. Mezar taşını okşadım Minho'nun... Keşke ona son kez sarılabilseydim dedim kendi kendime... Keşke nankör olmak yerine bana verdiği sevgi için ona teşekkür etseydim. Beni sahte de olsa seven ilk ve tek kişiyi de toprağa verdim...
______________________________________
Bitti ya
➩ Sizce Minho'nun sevgisini en çok hak eden kimdi?
☆Seungmin ☆Hyunjin ☆Jisung➩ Sizce hikayedeki en iyi ship neydi?
☆Jeonglix ☆2min ☆Hyunho ☆Minsung (semesung)➩ Sizce en iyi karakter kimdi?
☆Seungmin ☆Minho ☆Jeongin ☆Felix ☆Hyunjin ☆Jisung➩ Sizce bu kitap daha çok hangi duygu türünü barındırıyordu?
☆Komik ☆Hüzünlü
☆Aşk/Romantizm➩ Sizce Ihlara Vadisi - Hyunjin... Çıkmalı mı?
☆Evet ☆Hayır➩ Sizce Hikayenin red flagi var mıydı? Varsa kimdi?
☆Seungmin ☆Minho ☆Jeongin ☆Felix ☆Hyunjin ☆Jisung➩ Sizce en gereksiz sahne (daha doğrusu bölüm felan) neydi?
(Bu yorum sorusu zaten)➩ Sizce en gereksiz karakter kimdi?
☆Seungmin ☆Minho ☆Felix ☆Jeongin ☆Hyunjin ☆JisungUmarım beğenmişsinizdir ☆♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ya ama | 2min
Short Story2 arkadaş. ana ship : 2min yan shipler : jeonglix yarı texting yarı düz yazı