1. Bölüm:"Siktiğimin Mekanı!"

61 10 20
                                    

Anne neden girmiyorsun rüyalarıma..
Küstün mü yoksa bana?
.
.
.
.

"Ya ismini söylersen seninle gelirim!" japon kız tekrar gözlerini devirdi. "Yarım saatir gelmem için ikna ediyorum sen hala beni düşmanın zannediyorsun. Beni hiç görmediğin halde!" gözlerimi kısarak ona baktım. "Beni nasıl buldun o zaman?" bana baktı. "Beni buraya Usta Lin gönderdi." daha çok gözlerimi kıstım ve fısıldayarak "o kim amına koyayım?" dedim. "Bir şey mi dedin?" başımı iki yana salladım. "İyi tamam gelicem. Ama bari tanışmak için ismini söyle kızım." hafifçe tebessüm etti. "Ben Saya." elini uzattı. Elini sıktım "Bende Esly. Memnun oldum." Sıktığı elimi bıraltı ve bana bir kask uzattı. "Bende memnun oldum Esly. Hadi tak gidelim." Başımı salladım ve kaskı alıp taktım. Ardından Saya motora binince arkasına bindim ve beline sıkıca tutundum.

Dakikalarca önce intihar edicekken beni bulan ve ikna eden kızla şuan bir yere gidiyordum ve beni nereye götürdüğünü bilmiyorum. Ama şunu demeliyim ki kıza aşırı güveniyordum.

E biz kızla gidene kadar bende kendimş tanıtayım. Ben Esly henüz bir soyadım yok. 17 yaşındayım ve katilim. Evet katilim. Şuana kadar 5 kişi öldürdüm. Doğduğumda annemi,5 yaşında babamı,10 yaşında halamı,12 yaşında eniştemi ve 17 yaşımda yani bugün kuzenimi. İyiki yaptım. Hepsinin canları cehenneme. Anneminki dışında.

Meksikalıyım. Ancak kimse benim meksikalı olduğuma inanmaz. Oysa ben meksikalı insanlara fazla benzerim. Cahil insanlar bir sik bildikleri yoklar.

Saya ile bir kasaba gelince durduk. "Evine et mi lazım?" Bana baktı. "Hayır benim bir evim yok." Elimi tuttu ve beni motordan indirdi. "Takip et beni." Kasaba girince Saya'nın arkasından ilerledim.

Kasabın arkasına gelmiştik. "Buraya niye geldik?" Bana baktı ve sandalyeyi işaret etti. "Kes sesini ve otur." Tek kaşımı havaya attım ve sandalyeye oturdum. Bir süre sonra içeri 4 kişi ve yaşlı bir adam girmişti.

"Aman tanrım! Sugar daddy!" Adam bana anlamaz gözlerle baktı. "Üzgünüm ama ben eskilerin adamıyım. Yeni tarzları bilmem." Gözlerimi devirdim. "Şaka yapıyordum zaten. Adın ne? Kimsin?" Elini uzattı "Ben Lin. Öğrencilerim arasında Usta Lin diye anılırım." Elini sıktım "Bende Esly. Ne bir soyadım var ne de bir lakabım. Sadece Esly."

Bir süre Usta Lin ile konuştuk ve bende onun krallığındaki okula katılmaya karar vermiştim.

Usta Lin bana bir forma ve kimlik vermişti. Güzel bir duş aldıktan sonra formamı giyip okul koridoruna çıkmıştım. Etrafta öpüşenler,yiyişenler ve siyah bir pelerin ile gezen değişik tipler vardı. "Siktiğimin mekanı ne kadarda sıkıcı!"

Kendi dolabıma geldim ve içinde bana verilen kitaplara baktım hepsi saçmalılardan oluşuyordu. Dolabımın kapağını kapatınca bir kızla göz göze geldim. Gözlerimi kısarak ona baktım. "Selam Esly. Ben Maria." Elini uzattı. Bir eline bir kıza baktım. Sonra elini sıktım. "Memnun oldum Maria."

"Sen Meksikalı mısın?" Başımı salladığımda sevinerek bana döndü. "Tanrım! Bende Meksikalıyım!" Hafifçe gülerek kıza baktım. Tam konuşacakken bir çocuk gelip kızı öpmüştü ve aniden yüzümü eksitmiştim. Bir süre öpüştükten sonra geri çekilmişlerdi. Çocuk bana baktı. "Aman Tanrım Chico!"

Karşımda çocukluk arkadaşım duruyordu. "Tanrım Esly! Ne işin var burda?" Omzumu silktim. "Bende bilmiyorum Chico." Hafifçe güldü. "Çocukluk arkadaşımı tekrar görmek güzel." Bende onu tekrar ettim. "Çocukluk arkadaşımı tekrar görmek güzel." Maria bize gülümseyerek bakıyordu. "Meksika klubüne yeni üye geldi o zaman. Yuppi!" Başımı salladım ve güldüm.

O sırada içeri bir çocuk girdi. Aşırı derece Meksikalılara benziyordu. Çocuğu işaret ettim. "O da mı Meksikalı" Maria işaret ettiğim çocuğa baktı. "Marcus mu? Ah hayır İngiliz o." Başımı salladım. "Ama Meksikalılara aşırı benziyor." Maria da başını salladı. "Evet ilk geldiğinde bende Meksikalı sanmıştım onu." Mariaya baktım ve güldüm.

Biz gülünce çocuk bize döndü ve Maria'ya selam verdi. Maria da karşılık olarak çocuğa selam verdi. Sonra çocukla göz göze geldik ve bana gülümsedi. Bende gülümsedim ve ordan uzaklaştı.

"İlk görüşte aşk ha?" Chico ve Maria bana göz kırpıp ordan uzaklaştılar. Arkadalarından orta parmak çıkarttım ama onlar bunu fark etmediler.

(1 saat sonra)
"Lin tam sakso çekilecek adam ama!!" Maria kahkaha attı. Lin'in bana verdiği odada Maria ile oturmuş gülüp eğleniyorduk. "Saçmala onun sakso çekilecek bir siki olduğunu düşünmüyorum." Sesli bir kahkaha attım.

Kısa bir süre sonra kapı çaldı ve kalkıp kapıyı açtım. Gelen Marcus denilen çocuktu. "A şey merhaba." Bana baktı ama gergin gibiydi. "Merhaba. Problem ne?" Bana baktı. "Ah şey Maria ile konuşmam lazımda." Başımı salladım. "Tabi içerde istersen çağırabilirim." Başını salladı. "Olur." Elini uzattı. "Bu arada ben Marcus. Marcus lopez arguello." Elini sıktım. "Memnum oldum.. bende Esly. Şuanlık bir soyadım. Yok." Gülümsedi ben ise içeri geçip Maria'yı çağırdım.

İkiside yurdumdan ayrılınca dün geceden beri uyumadığımı hatırlamıştım. Bir süre uyku çeksem bir şey olmazdı. Bu yüzden yatağıma uzandım.

Geceleri uyumadan yaptığım bir şey vardı. Anneme bakmak. Boynumdaki kolyeyi çıkarttım ve anneme baktım. "Anne. Ben artık iyi biri olacağım.. söz veriyorum." Kolyede ki fotoğrafı bir kez öptüm ve tekrar kapattım. Sonra gözlerimi kapattım ve kendimi derin bir uykuya teslim ettim.

---------------------------------------------------------

Selaminzoooooo.

Deadly class izleyenleri alalım burayaa.

Valla çok güzel dizi

Neysee

750 kelime!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mexican/Marcus Lopez Arguello Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin