1.rész

9 1 0
                                    

Egy csók egy pillanat maradt mielőtt Beatrice arca eltünt a szemem elől, míg éreztem az ujjaim között ahogyan egy könnycsepp elhagyja az arcát, majd a sötétség mindent elnyelt.

A homok simogatja a lábujjaimat a nap pedig perzselöen süti az arcom, a tenger hullámokat ver a partra felcsapva a vizet.
Szeretek a tenger parton sétálni és elveszni a gondolataimban, a szél is kellemesen fúj, emlékszem még A.J vel jártam itt fogtam a kezét, megcsokoltam de a tudat hogy nem mondhattam el neki az igazat annyira kinzott hogy elhagytam
Ez a titok pedig kihatott az egész életemre, elfutottam, elszöktem pedig tudtam hogy egyhamar rám találnak és akkor megfizetek a gyávaságomért.
Ezen merengve vettem észre az előttem álló rég lakatlanak hitt falut, még Mary Val jártam itt amikor  egy démon zargatta öket én legyöztem a glória segítségével aztán.. Mary meghalt így nem térhettem vissza.
- Kisasszony tényleg maga az a glória hordozója a megmentönk?  Orditott oda egy érdes öreg úr Érdeklödve követtem a furcsa öreg ember kezjeleit miszerint azt kérte kövessem, a hely pont olyan volt mint mikor utoljára jártam itt a sör meg a bor szag keveredett Maryt juttata eszembe.

- elnézést a rendetlenségért de a Démonok.. Már túl sokan vannak.
A szemem tágra nyílt.

- Démonok? Az nem lehet legyöztem mindet!

- Adriel újakat küldött addig csinálja még be nem hodolunk neki, az öreg ember ennél a pontnál már sírt.
Jobbnak láttam egyedül hagyni így kimentem a kocsma elé.

- nővér! Hol van Mary úgy volt hogy együtt térnek vissza.

Ökölbe szorult a kezem de hiába ekkor már a fél falu körbe vett.
- hol a nővér? Hol van?
Ezek a szavak jöttek mindenhonnan a glória pedig egyre jobban égetett.

Meghalt.

Néhányan egyből zokogva borultak a földre.
- Maga a hibás magának kellet volna megvédnie!
Ekkor már nem bírtam vissza tartani eröteljes erö hullám tört ki a testemböl és  két házat söpört el. a körülöttem lévő falusiak is megsebesültek.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A RENDWhere stories live. Discover now