Sokan tisztában vannak a rémtörténetekkel, amelyeket a Hoia-Baciu erdő köré szőttek az évszázadok. Románia misztikus helyként él az emberek fejében, és ezáltal könnyedén nyújt búvóhelyet a vérfarkasok egyik legnagyobb falkájának a környéken.
Azonban a Hoia-Baciu falka ősei ugyan olyan félelemmel élnek őshazájukban, akárcsak a túrázni induló, és elvesző emberek. Félelmük alapja egy gonosz erő, mely egy ősi csontjóslásról fennmaradt dokumentum szerint el fog jönni minden tagért, és elpusztítja őket, amikor egy alfának lánya születik. Évszázadok alatt feledésbe merült, azonban mikor három évszázadra rá, a napfordulókor, a falka vezetőinek nőstény utódja született, a vének tanácsa figyelmeztette őket. "A szukában gonosz erő lakozik, és magával fogja rántani mindnyájunkat" mondogatták, azonban a szülők eleinte ebben kételkedtek. Szerették elsőszülött lányukat, azonban mikor a kölyökre pár hónaposan több holtest között találtak rá, kénytelenek voltak elhinni, és tenni a falka érdekében.
Lányukat Marát kitagadták, megfosztották születési előjogától, farkasát elnyomták gyógynövényekkel, és rítusokkal, hogy ne jöhessen elő tizenkilencedik születésnapján, és mindezek mellé a legszörnyűbb dolgot is elkövették. Ellehetetlenítették őt, és a Holdúrnője által előre elrendelt partnerét attól, hogy megtalálhassák egymást... legalábbis azt hitték.
A Hold úrnője a párosításait komolyan vette, a megtagadókat halállal, a tönkretevőket szenvedéssel büntette. Mégis a falka drasztikusan szembeszállt és kivívta ellenszenvét, ezáltal az Úrnő, megfosztotta őket a boldogságtól, a szerelemtől, gyengédségtől, és kapcsolódástól.
A falka kegyetlenné vált minden kívülállóval szemben, beleértve Marát is, azonban az ő életét megkímélték. A területükre érkező betolakodókat megkínozták, majd eltüntették, kíméletre, könyürületre már nem maradt hely a szívükben.
Azonban egy napon valami megváltozott, egy idegen lényekből álló csoport kezdett behatolni a területükre, és ezzel megkezdődött a harc, melyben az életben maradás volt a tét. Marát hátrahagyva, remélve, hogy ha elpusztul akkor jószerencséje visszatér a falkának, menekültek mélyebbre és mélyebbre az erdőben.
Mara azonban maradt, egy szellemvárosban egyedüli bolyongóként, egy idegen erővel szemben...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Jéghideg
WerewolfSokan úgy gondolják, mikor egy alfának kölyke lesz, annak a kölyöknek a falka életében jó dolga lesz. Azonban a Hoia-Baciu erdő fái között élő falkában visszamaradott gondolkodás miatt úgy gondolják, hogy egy nőstény kölyök a falkában balszerencsét...