2 saatdir oyun oynuyordum ve annemin aşağıdan bana seslendiğini duyarak aşağıya indim.
-Ne var anne of
-Of mof yok git çöpü at sonrada yat assa gec oldu hadi.
-Abim atsın banane
Abim yukardan sesimizi duydu ve bağırdı
-Umrumda değilsiniz!!
Çöpü yine ben atmak zorunda kalmıştım 2 elime de poşetleri geçirip oflayarak ara sokaktaki çöp konteynerinin yanına gelmiştim
Etrafta bağırma sesleri vardı çöpü atıp birazcık sağa tarafıma dönünce uzun boylu siyah saçlı zayıf bir çocuk 4 kişiyi aynı anda bıçaklıyordu.
Hemen ordan kaçmaya çalıştım ama o çocuk beni gördü.
-Dur lan yerinde!!
O bagirdikca daha cok korkuyor ve hizlaniyordum ama peşimi bırakmıyordu.
Nasıl oldu bilemiyorum ama eve kendimi son anda attim hemen odama cikip yatagin icine girdim.O gordugum kanlar basimi donduruyordu.Inanabiliyormusunuz az daha ölüyordum.
--
Sabah her zamanki gibi istemeyerek okula uyandim.neden gitmek zorundayizki? Günaydın anne diyerek annemi iki yanagindanda optum ve cok gec kaldığımdan hızlıca evden ciktim okula dogru yurumeye basladim.
Dun olanlar aklimdan cikmiyordu.Allah'ım inşallah onlar bir kabustu.
Okuldan iceri girdim ve bizim kızların yanina oturdum.
-Selam
-Hosgeldin Eylül!!!
-Cabuk otur sana anlatacaklarimiz var!!!
-Ne var ne oldu?!
-OKULA YENI COCUK GELDI VE ASIRI YAKISIKLI!!
-Bende bisey oldu sandim neyse benim kimya dersi gidiyorum bay.
Bizim kızların tek işi erkek. Sanirim 100 yaşıma gelsemde eve kalıcam.
Kimya sınavına geldim sirama oturdum defterlerimi actim hazirim.Bugun sadece hedefim eve gidip uyumak ^^
-Kes zevzekligi! yeni ogrenci geldi iyi davranin
İçeri uzun siyah sacli zayif vir cocuk girdi ve... Evet oydu! NASIL OLABILIR!!!????
Yanima geldi ve yanima oturdu nefesim kesilecek ya beni oldururse!!!
Kulağıma eğildi! ölmek istiyorum!-Kaçamadın