Pişmanlık? - 3. Bölüm

91 9 23
                                    

  Sabah baya bi zorlanarak kalktım.

  9 ay boyu velet Türkiye'yi karnımda taşımam yetmiyor gibi,geçen zaman boyunca benim bir de uykumu getirecek. Her gün ayı gibi yattığım yetmezmiş gibi bir de daha fazla uyumak isteyeceğim.

   Bunun üzerine bir de velet Türkiye için fazlaca yemek yemem lazım.

  Ve bunların da üstüne okula gitmem lazım.Her yıl olduğu gibi.

"kıçımız yırtılana kadar bağırıyoruz..UYAN TÜRKİYE UYAN TÜRKİYE"
 
Mükemmel alarmım bir kez daha çalınca sakince yataktan kalktım. Evet,alarmım Azer'in sesi.

  Napayım başka şekilde uyanılmıyor.

  Yorganı üstümden fırlattım ve  ayağa kalktım.

  Canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Sadece boş boş oturup tavanı izlemek istiyorum,asla yapmayacağım bir şey.

  Ama malesef böyle bir lüksüm yok.

  Oflaya puflaya dolaba gittim ve giymek için bişeyler seçtim.

  Az öncekilerin hiç biri yetmezmiş gibi ilerde kilo alacağım ve lanet olası göbeğimi kapatmak zorunda olduğum için bu kıyafetlerimi giyemeyeceğim.

  Velet Türkiye,anneni çok yoruyorsun canım.

  Üstüme seçtiğim kıyafetleri giydim ve aynaya baktım,Allah beni yine çarpmış..

  Çantamı aldım ve odanın kapısını açtım.

  Açmaz olaydım.

Türkiye:Napıyonuz..

  Hepsi kapıya dizilmiş mal mal bana bakıyor.

Özbekistan:Sana bakmaya geldik

Türkiye:Hep beraber mi?

  Aynı anda başını salladılar.

Arkalarını dönüp teker teker merdivenden inmeye başladılar,ben de peşlerinden gittim.Bunlara bişey olmuş,genelde bu kadar ruhsuz değiller.Acaba Azer de mi hamile çıktı-

  Azer erkek gerizekalı.

  Ya hamileyse?

  Ya Azer kızsa ve bizden saklıyosa?

  Ne boş yapıyorum ya

.
.
.

Hoca:Evet,uzun bir tatilden sonra umarım iyisinizdir,hiçbirinizi özlemedim.Hiçbiriniz de beni özlememişsinizdir büyük ihtimalle.

  Ne boş konuşuyor ki?Kesin herkesin hayır hocam özledik demesini bekliyor.

Hoca:..Evet hiçbiriniz karşı çıkmadığınıza göre cidden özlememişsiniz.Herneyse,derse geçelim değil mi?

  İlk günden ders mi olur?Ay götüm,tribini çekmek zorunda kalacağız şimdi.

  Başımı kollarımın arasına gömdüm ve oturarak yatma pozisyonumu aldım. Tabiki uyuyacağım,başka ne yapabilirim ki?

.
.
.

  Kulağıma gelen bağırma sesinden dolayı hızlıca gözümü açtım.

  Türünün tek örneği,bağıran balık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hata?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin