Aradan bir hafta geçmişti hastanede çalışıyordum, Minho iki gün önce gelmeye başlamıştı ondan kaçıyordum sürekli.
Kapı çaldı.
-Gel
-Efendim Minho bey sizi çağırıyor, yeni bi hasta varmış.
-Hemen geliyorum.
Hızlıca odasına çıktım kapıyı çaldım gel komutuna ihtiyaç duymadan içeri girdim.
-Gel Jis otur.
Jis mi demişti o? Birden kalbim teklemişfi derin nefes alıp karşısına oturdum.
-Yanakların kızardı.
Gülümseyerek söylüyordu.
-Hastanın belirtileri ne?
-Hastanın belirtileri mi? Hasta 29 yaşında erkek, duygusal bunalımlar geçirirken karşısına çıkan kişi onun kalbinin teklemesine sebep oluyormuş onla konuşmak istemiş ama dili işlevini yitiriyormuş hatta bir gün film izlerlerken çocuğun korkup üstüne çıkmasıyla kalbi yine teklemiş çocuk kalktığında tam onu öpecekken çocuk kaçmış.
Duyduklarımla gözlerim fal taşı gibi açılmıştı bahsettiği hasta kendisiydi o çocuk ise ben yanaklarım daha da kızarırken yüzümü kapattım. Ona baktığımda dudaklarını ısırmış bana bakıyordu.
Dağılmış saçları bir gece burda olduğundan kırışmış tişörtüyle çok havalı görünüyordu.
Dayanamayıl yanına gittim hemen saçlarından tutup tam öpeceğim sırada kendimi durdurdum. Ya istemiyorsa?
Tam çekilecek kendi belimden kendine çekmişti ve dudaklarımızı birleştirmişti.
Şaşkınca duruyordum belimden sıkınca kendime gelmiş ve dudaklarını emmeye başlamıştım. Dudaklarımı ısırınca ağzına inlemiştim dudaklarım hassas olduğundan hemen kanamıştı. Dudaklarımdaki kanı yalayınca inleyip geri çekildim nefes nefeseydik ve o sırıtarak beni süzüyordu.
-Bakma öyle
-Nasıl bakıyomuşum? Böyle mi?
Başını sağa yatırıp masum ve tatlı bi görüntü oluşturarak gözlerime bakıyordu.
-Siktir
Koşarak odadan çıktım ve tuvalete koştum neyse ki boştu bi kabine girip kapıyı kilitledim.
Azıyordum ama ona karşı yanlış bi hareket yapmak istemiyordum.
İçeri birisi girdiğinde nefesimi tuttum.
Kabının önüne geldi.
-Aç kapıyı.
-Açmayacağım.
-Kapıyı mı kırayım?
-H-hayır.
-Neden kaçıyorsun?
-Ç-çünkü korkuyorum.
-Neden korkuyorsun?
-İstemediğin bir şey yapmaktan, hoşuna gitmeyecek şekilde sana dokunmaktan, o günleri hatırlamandan.
Nefes sesi duymuştum.
-Sen benim kurtarıcımsın Jis. Sen bana dokunduğunda her şeyi unutuyorum.
Kalkıp yavaşça kapıyı açtım. Bana sarılıp kucağına almıştı.
Kollarımı boynuna sarıp yanağını öptüm ikimizinde gözlerinden yaşlar akıyordu.
Duvara yaslanmıştı bende saçlarını kokluyordum.
~Yazardan~
Onlar sarılırken Minho'dan hoşlanan kızın fotoğraflarını çekmesi bi haberdi...
Yazım hataları için üzgünüm kontrol etmeden atıyorum. Bence güzel gidiyo şimdilik okuyan olmasa da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme
FanfictionGitme, kal Gitme, kal Ya da beni de yanına al da kalmayayım Bir başıma bu diyarda Sensiz olamam, yapamam Beni de al yanına