3. Bölüm İşte Şimdi Sıçmıştım...

8 2 3
                                    


Jisung kendisine bağıran komşulara Şaşkınlıkla bakarken aklına Bir şey geldi.

Komşularının yüzüne kapıyı kapatıp odasına gitti. Telefonu aldığı gibi kişileri açtı ve I.N. İ buldu. Telefon 3 kere çaldıktan sonra açıldı.

I.N.
Naptı-

Jisung
Gittiğin okulun oralarda ıssız sokakları olan satılık bir ev var mı?

I.N.
Var da napacan amk

Jisung
Sen o evi hemen al ben sana parasını vericem yarın bende taşınıyom oraya, okulda kaydoluyom, okulda görüşürüz yarın.

I.N.
Lan Bi du-

Telefonu kapattı. Annesinin yanına gidip olanları anlattı. Annesi önce itiraz etse de mecbur kabul etti. Birkaç saat sonra I.N. Konum attı.

Jisung evin parasını atıp eşyalarını toplamaya başladı. Evin parasını küçüklüğünden beri biriktirdiği paranın bir kısmıyla karşılaşmıştı. Amcası nakliyeci olduğu için eşya taşıma işi kolaydı.

Annesini evde tek bırakmak zorunda olduğu için üzülüyordu ama yapması gerekiyordu. Saat gece 2 ye kadar eşya topladılar. Elle taşınabilecek eşyaları arabaya koyup I.N. İn konum attığı yere gittiler.

Jisung aceleci davranmasını sebebi artık bıkmasıydı. Zaten bir gün böyle bir şey olacağını biliyordu. Geldiklerinde yukarı çıktılar. Annesi evi görünce moreli bozuldu. Ev temiz değildi. Leş gibi de değildi aslında.

Anası: Jisung burda mı kalıcaksın oğlum?

(Jisung un anlatımı)

İç çekip anneme baktım. Normalde beni umursamıyor gibi görünen annem şu an bana burda kalma dercesine yalvarıyordu

Jisung: Bende pek keyifli değilim. Neyse şu eşyaları bırakalım nakliyat da gelir birazdan hadi eve gidek adamlar geldiğinde burda durmayak

Annem başını salladı ve eşyaları bırakıp aşağı indik.  Arabayı çalıştırdığında camı izlemeye başladım. Hayır dışarıyı değil camı. Bildiğin mal gibi camı inceliyordum. Sebep mi? Sebebi yok.

...

Yaklaşık 40 dk lık yolculuktan sonra eve vardık. Biz vardıktan 5 dakika sonra nakliye şirketi geldi. Eşyaları toplarken bende yeni okul formamı almaya gittim. 24 saat açık olan bir kıyafetçiden aldım tabii gecenin 4 ünde nereden bulucam başka.

Eve geldiğimde Annem bana üzgünlükle bakıyordu. Yanına gidip omzunu patpatladım

Jisung: Anneee yapma şöyle. Sen işteyken de bir şey değişmiyordu ki? Bakarım ben kendime hadi sen yat ben nakliyat arabasıyla giderim.

Annem ağzını dahi açamıyordu. Açsa ağlıycaktı çünkü. Başını sallayıp odasına gitti. Bende nakliyatçıların eşyalarımı toplamasını bekledim. Bir günde ne kadar şey yaşamıştım la. İnsanlar bunlarla 4 sezonluk dizi yapıyor. Bir çalışan yanıma gelip gideceğimizi söyledi. Başımı sallayıp arabaya ilerledim

Evi kafanızda canlandırmanıza yardım ediyim

Issız bir sokak düşünün. Etrafta evler ve sokak lambaları var. Bir fırının önünde yani sokağın sağ tarafında evim. Yani apartmanım. Ama tüm apartmanlar kapısı hemen caddeye doğruyken benim apartmanınki gri merdivenlerden çıktıktan sonra belli bir mesafe yürüyorsun ve kapısı orda.

Evim 8. Katta ve ev 15 katlı. Asansörden indiğinde sol taraftaki ev. Evin içine girdiğinde hemen sol tarafta tuvalet ve banyo sağ tarafta kiler ve ayakkabılık vestiyer karışımı bir yer. Dümdüz gidince bir oturma odası ve oturma odasının sağ çaprazında gidince de bir balkon var. Sol tarafında ise duvara birleşik bir buzdolabı yeri ve... Ya öf işte mutfak etzgahınızı düşünün o var işte öf. Ev bu kadar. Evet sadece bu, yatak odası yok.

Akorun Dansı/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin