sae'5 |f|

129 21 28
                                    



Seungmin:
Ne?
Ne alaka simdi?
Bende seni seviyorum.
Min?
Hayır.
HAYIR HAYIR HAYIR.
LANET OLSUN MINHO
SENI CIDDEN OLDURECEGIM
HAYIR. CIDDIYIM.
Çevrimdışı*

Soğuk havada, yerde yatıyordu. Gözleri kapalıydı. Kalbi atmıyordu. Bu hayata olan isteğini yitirmişti. Seungmin bunun olmamasını dileyerek taksiye bindi.

Konumu gösterdi ve "Çok hızlı gidin lütfen." Dedi. Taksi olabildiğince hızlı getirmişti Seungmini konuma.

"Minho!" Diye seslendi, cevap bekliyordu ama almayacağını biliyordu. "Lütfen. Lütfen Tanrım öyle bir şey olmamış olsun." Hâlâ Minho'yu ararken Tanrıya dua etti.

Her yere baktı. En sonunda göl kenarına gitti. Gördüğü bedenle çığlık attı. "Minho!" Hemen yerde yatan cansız bedenin yanına gitmişti. Seungmini burnu soğuk havadan kırmızı olmuştu.

Minho'ysa onun aksine, bembeyazdı. "Minho..." diyebildi Seungmin titrek sesiyle.
Yerde yatan bedene sardı kollarını.

"Öpebilseydim seni, sarabilseydim seni! Neden izin vermedin?" Dedi cevap beklercesine. Gözlerinden yaşlar akıyordu.

Seungmin, yerde yatan cansız bedenin yanaklarını avuçlarının içine aldı. Eskiden dolgun pembe olan ama şimdi, beyaz ve mor arası olan dudaklara bir buse kondurdu.

"Özür dilerim, sevgilim." Dedi.

"İki öğrenci, ikiside erkek. Biri boğularak,
Bir diğeri cevapsız bir şekilde, ölü bulundu.
Ölülerden, Lee Minho'nun telefonunda son mesajlaşmalarında Kim Seungmin ile yazıştığı görüldü."

Sleep and eat, final

sleep and eat, 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin