(+18 sahneler içermektedir, rahatsız olanlar bu bölümü atlayabilir.)
Kerem hızla taksi çağırıp yolu tarif ettiğinde büyük bir heyecanla ve biraz da korkuyla yanında oturuyordum. Bugün ne kadar ileri gidecektik? Kafamdaki düşünceleri silkelemek istermiş gibi başımı iki yana salladım. Ona baktığımda benden çok da farklı olmadığını fark ettim. İkimiz de çok heyecanlıydık.
İki katlı, bahçeli ve biraz da eski bir eve geldiğimizde merakla ona döndüm. Beni rahatlatmak istermiş gibi baktı ve "Rahat ol, bizim ev." dedi. Rahat ol mu? Senin evine geldim, nasıl rahat olabilirim ki? Biraz korkuyla sordum. "Ece, annen, baban ne olacak?" Elimi tutup beni peşinden sürüklemeye başladı. "Hallettim." dedi ciddi bir sesle. Kapının önündeki saksının altından anahtarı alıp hızla kapıyı açtı ve açar açmaz beni kendine çekip duvara yasladı. İzin istermiş gibi yüzüme baktı, başımla onu onayladığımda boynumu öpmeye başladı. Bir yandan öperken bir yandan da kokumu içine çekiyor gibiydi. "Çok güzel kokuyorsun." dedi boğuk bir sesle. Konuşmak için ağzımı açtığımda küçük bir inleme kaçırmıştım ağzımdan. Hızla elimle ağzımı kapattığımda sırıtarak elimi ağzımdan çekti ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Bir yandan beni öperken bir yandan da yürümeye başlamıştı. Daha önce hiç öpüşmemiş ben için bu çok fazlaydı. Ama yine de onu durdurmadım. Merdivenin yanına geldiğimizde kısık bir sesle sikerler dedi ve beni salondaki koltuğa doğru götürmeye başladı. Yukarı çıkmaya fazlaca üşenmiş gibiydi.
Koltuğa oturduğunda beni hızla kendine çekti. Kucağına oturduğumda ilk önce bana sıkıca sarıldı ve yüzünü boynuma gömdü. Birkaç dakika boyunca bu şekilde kaldık ve biraz soluklandıktan sonra yavaşça boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Dudaklarıma geçtiğinde sertleştiğini hissedebiliyordum. Altıma baskı yapmaya devam ederken gözlerimi sıkıca kapattım, gerçekten bugün ileri gitmek istiyor muydum? Buna hazır mıydım? Rahatsız olduğumu anlamış olacak ki durdu. Gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı. "Bugünlük çok ileri gitmeyeceğim." dedi. Sesi bana güven vermek ister gibiydi. Alt tarafıma bakarak konuşmaya devam etti. "Ama ikimizin de boşalmaya ihtiyacı var." Çoktan sertleşmiştik.
Fermuarını açtığında ben de onu takip ettim ve fermuarımı açtım. Bir eli kaçmamı engellemek istermiş gibi kolumu tutuyorken diğer eli beni okşamaya başladı. Soluk alıp verişlerim hızlanmaya başlamıştı. Tek zevk alan ben olmak istemiyordum, bana yaptığı gibi ben de onu okşamaya başladım. Kaçmayacağımdan emin olduktan sonra kolumu bıraktı ve onu okşadığım elimi tutarak kendini çekmeye başladı. Bir yandan da beni çekmeye devam ediyordu. "S-sanırım geleceğim." dediğimde dudağıma küçük bir öpücük kondurup konuştu. "Birlikte gelelim." Elini sehpadan aldığı reçeteye sildikten sonra beni de temizledi. Ailesinin evinde üstelik koltuklarında böyle bir şey yaptığım için o kadar utanıyordum ki... O ise benim aksime her zamanki gibi oldukça rahattı. Ona bakamadığımı anladığında yüzümü tutarak gözlerimi gözlerinde sabitledi. "Seni seviyorum." dedi ciddi bir sesle. Utansam da cevap verdim. "Ben de seni seviyorum."
(İlk defa +18 sahne yazıyorum, çok gerginim 😬)