"Ne demek şirket bana geçemiyo?"
"Efendim, devlet kanunları."
"Sokarım de-" derin nefes alıp vererek "Sakin ol Seungmin... Sakin..." bir hışımla kalktığı sandalyeye geri oturup masasının çaprazında ona bakan sekreterine döndü. "Tekrar anlat, çözüm yollarıyla beraber."
"Efendim, babanızın ölümüyle beraber şu anda babanıza ait tüm şirketlerin sahibi siz oldunuz. Ama kanunlar nedeniyle şu anda Kim Otellerinin ve Sky Game'in de hakları devletin eline geçti. Bunu devletin elinden bir alfayla evlenip alabilirsiniz ya da devletten yönetim kuruluna devredebilirsiniz." asistan elindeki asistanlığı düzelterek patronuna üzgün bir bakışla baktı.
"AHHHH alfa alfa alfa gerçekten şu düzende bi şekilde başarılı oldum ama buna bile bi alfa karışmak zorunda." sandalyesinde geriye yaslanıp masasının üstünde duran fotoğraf çerçevesine baktı.
İlk oyununun yayınlandıktan iki ay sonra bir milyon satışını kutlamak için babalarıyla beraber yemeğe çıkmıştı ve üçü de yüzlerinde büyük bir gülümsemeyle fotoğrafta sonsuza kadar kalmışlardı. Şimdiyse o fotoğrafta yaşayan tek kişi kendisiydi.
Bu şirketi kurması magazine göre bebek işiydi çünkü bir babası alfayken diğer babası baskın alfaydı aynı zamanda her ikisi de safkan birincil soylu ailelerden geliyorlardı. Omega oğullarına istediği her şeyi vereceklerdi elbette. Ama bilirsiniz magazin üçüncü kişidir ve üçüncü kişi doğruyu hep çarpıtır.
Tekrardan derin bir nefes alıp gözlerini küçüklüğünden beri tanıdığı arkadaşına, asistanına çevirdi. "Bir cast şirketinden alfa bul onunla evleneyim sekiz ay sonrada boşanırım. O zamana her şeyi gizlice üstüme geçirip Kore'den kaçabilirim."
Asistanı her zaman dik olan omuzlarını düşürüp, gözündeki gözlüğünü çıkartarak masanın önündeki bej koltuklardan masaya yakın olanlardan birine oturdu. "Seungmin, yönetim kurulunda amcaların, halaların ve onların alfa çocukları varken bu işin peşini bırakmazlar. Eğer alfayla evlenmeyi seçersen bu kişinin seninle denk olması lazım. Yönetim kurulundaki sikikleri o zaman susturup gözleri üstünden çekerek Kore'den kaçmadan iki şirketi de üstüne alabilirsin."
"Bana denk alfa mı?"
"Hıhım. Kim ve Jung soylarına eş değer biri; sen, alfa Jung Hye ve baskın alfa Kim Dae Hyun'un tek çocuğusun. Bu soylara denk tek bir alfa var."
"Bang Chan..." Seungmin en son altı yaşında söylediği ismi yirmi iki yıl sonra tekrardan mırıldanarak söyleyip arkadaşını dinlemeye devam etti.
"Evet. Kore'de senin soylarına eş olan tek soy Bang soyu. Varisçiler arasından bu soyun tek taşıyıcısı olarak görülen kişi."
"Herkesin çekindiği o alfa? Bae, magazini benden daha sıkı takip ediyosun o adama ulaşmam çok düşük, hadi ulaştım diyelim kabul etmeme olasılığı çok yüksek."
"Yani burada oturup tüm hayatının sikik yönetim kuruluna geçmesini ya da devlette kalıp batışını mı izleyeceksin? Titanic but KS's version mu izleyeceğiz?"
"Ama..."
Bae oturduğu yerden kalkıp masanın arkasına, sandalyenin yanına gelerek arkadaşıyla göz göze gelip "Seungmin biz beraber büyüdük babam ve annem senin babalarının asistanlarıydı ve bende senin asistanınım. Bana güven hayatının yok edilmesini izlemeyeceğim. Bi kere denersek bir şey olmaz. Hem bi ihtimalle onunda bunu kabul etmesi gerekecek..."
Seungmin kaşlarını çatarak asistanına baktı "İhtimal? Nasıl bir ihtimal ona bunu kabul ettirebilir?"
"Şey... İki tane evlatlık çocuğu var, çocukları soyunda tutabilmesi için beş yıl içinde evlenmesi gerekiyo yoksa devlet çocukları onun elinden alma hakkına sahip ve bu sürenin bitmesine iki ay kaldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby i'm yours, chanmin'omegaverse
Fanfiction︶꒦꒷♡꒷꒦︶ "Chan, hadi evlenelim." Omega!Seungmin Alfa!Chan ¡¡mpreg içerir. •22624-... !!Bu kurguda geçen; kişiler, olaylar, yerler ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür gerçekle bir alakası yoktur.