"Sarhoş olmuşsun asistanını arayayım."
"Beni oyalama evet ya da evet de."
"Hayır seçeneğim yok mu?" Chan bir kaşını kaldırarak ondan birkaç santim uzun olan omegaya baktı.
"İkimizde öyle bir seçeneğe sahip değiliz Chan." Aldığı cevapla kaşlarını çatarak ona hafif bir gülümsemeyle bakan sarı saçlı omegaya baktı.
"Senin evlatlık çocuklarının sende kalması için büyüklerinin kabul edebileceği bir eşe, omegaya ihtiyacın var." Seungmin etrafına bir göz atıp önündeki yapılı ama kendisinden birkaç santim kısa alfaya bir adım yaklaşarak "Benimde şirketlerime sahip olabilmek için soyuma eş bir alfaya ihtiyacım var."
"Daehyun amca öldü mü?"
"Üç ay önce."
"Başın sağ olsun."
Gözünde bir hüzün dalgasıyla kendisine bakan alfaya hafif bir gülümsemeyle baktı Seungmin. "Yıldızlar kayarlarsa ölürler Chan."
"Teklifin..." Asıl amacına tekrar dönülmesiyle Seungmin büyük bir dikkatle dibinde durduğu alfaya devam etmesine olanak sağlayacak bir mırıldanma verdi.
"Yarın Taste'te buluşalım."
˗ˏˋ ★ ˎˊ˗
"BAB!"
Chan koridorda kollarına doğru koşan çocuğu yakalayarak sıkıca sarıldı. "Neler yaptın bakalım bugün?"
"Büssürü kuba yaptım." Felix gözlerine kadar uzamış olan kabarık ve sarı olan saçlarını sallayarak babasına bugün onu eğlendiren zamanını anlatırken arkadan mor saçlarını kurulayarak gelen Minho babasına gülümseyerek. "Hoş geldin baba."
"Hoş buldum oğlum." Chan ona her baba denişinde hissettiği mutlulukla iki oğluna da gülümseyebileceği en büyük gülümsemeyi vererek "Yemek yediyseniz meyve toplantısı yapmamız lazım."
Chan kucağındaki oğlunu dikkatlice yere bırakıp ona merakla bakan iki oğluna baktı "Önce hızlıca bir duş almam lazım ama."
"Tamam baba biz çıkartıyoruz." Minho babasına ufak bir gülümsemeyle cevap verdi. Chan oğluna kafasını sallayıp odasına gitmek için merdivenlerden çıkmaya başladı. Babalarının dediğini yapmak için iki çocukta mutfağa doğru yöneldiler.
"Neden meye toplaması yapıyoruz?"
"Toplama değil toplantı ufaklık." Minho koreceyi yeni yeni öğrenen kardeşine gülümseyip dolapta sabah hizmetliler tarafından kesilmiş meyveleri çıkartırken "Meyve toplantısı babamızın bize önemli bir şey söyleyeceği anlamına geliyo ve bu önemli şey ne bende bilmiyorum."
"Hıhı." Felix abisine kafasını sallayıp ada tezgahın yanında bulunan çocuk merdiveninden yardım alarak bar taburelerinden birine oturup meyveleri hazırlayan ağabeyini izlemeye başladı.
˗ˏˋ ★ ˎˊ˗
"Evet geldim." Ada tezgahın etrafında bulunan bar taburelerine oturmuş onu bekleyen oğullarına gülümseyerek ada tezgahın diğer tarafına geçerek oğullarının tam karşısında durdu Chan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby i'm yours, chanmin'omegaverse
Fanfic︶꒦꒷♡꒷꒦︶ "Chan, hadi evlenelim." Omega!Seungmin Alfa!Chan ¡¡mpreg içerir. •22624-... !!Bu kurguda geçen; kişiler, olaylar, yerler ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür gerçekle bir alakası yoktur.