As hours passed, Minho was once again stuck in his own thoughts. He was laying in bed, with his head buried in the pillow and zoned out completley.
The only thing in his mind was Jisung. He couldn't help but not think about him. That small interaction they had messed all of his braincells up, its a whole mess going in his head, and he can't seem to calm.
As he was contemplating his life decisions, he decoded to picked up his journal, wanting to spill some of the thoughts somewhere
•
𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐝𝐢𝐚𝐫𝐲,
𝐄𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐢 𝐦𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐦, 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐧𝐞𝐚𝐬𝐲. 𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐤𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐠𝐮𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐦𝐞? 𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐡𝐞 𝐚𝐜𝐭𝐬 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐦𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐨𝐟 𝐞𝐧𝐠𝐫𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐨𝐫 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝. 𝐇𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫, 𝐢'𝐦 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐦𝐞, 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 𝐢𝐧 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐢𝐦𝐩𝐚𝐜𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐚𝐬. 𝐇𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦, 𝐬𝐨 𝐰𝐡𝐲 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐦𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞? 𝐌𝐲 𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐡𝐢𝐠𝐡, 𝐢 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞, 𝐨𝐫 𝐢𝐟 𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞, 𝐨𝐫 𝐢𝐟 𝐡𝐞 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐚𝐭𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞, 𝐠𝐨𝐬𝐡, 𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬. 𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐬 𝐟𝐮𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬, 𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐈𝐦 𝐩𝐫𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐦𝐞 𝐨𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰 𝐚𝐭 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥.
𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐞 𝐥𝐢𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞? 𝐇𝐞'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧...𝐰𝐞𝐥𝐥, 𝐚𝐧 𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐚𝐫𝐲 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐠𝐨𝐝𝐝𝐚𝐦𝐧 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐥𝐮𝐟𝐟𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐤𝐢𝐧, 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐰𝐛𝐞𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐩𝐬...•
He continued to write, as his thoughts spilled on the pieces of paper, trying to write as much stuff as possible. It was almost impossible to not compliment every single bit of Jisung, he was practically good at everything, who wouldn't be attracted to him?
YOU ARE READING
❣︎𝐶ℎ𝑒𝑒𝑠𝑒𝑐𝑎𝑘𝑒 • ᴍɪɴsᴜɴɢ❣︎
Фанфик"𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒖𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒅𝒆𝐬𝒔𝒆𝒓𝒕?" "𝑯𝒐𝒏𝒆𝒔𝒕𝒍𝒚, 𝒊 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒔𝒆𝒄𝒂𝒌𝒆, 𝒘𝒉𝒚'𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌?" "𝑵𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏." •««««««««««««❤︎»»»»»»»»»»»»• ☀︎︎ᵒⁿˡʸ ᵗʰⁱⁿᵍ ᵗʰᵃᵗ ᶜᵃⁿ ᵗᵉᵃʳ ᵗʷᵒ ˢᵒᵘˡᵐᵃᵗᵉˢ ᵃᵖᵃʳ...