Merhabalarrr.
3. Bölümle karşınızdaymm.
Lütfen satır arası yorum yapmayı unutmayın, yorumlarınızı okumayı çok seviyorum ayrıca oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz.
Keyifli okumalar dilerimm.
-------------------------------------------------------
İncidenSonunda eczaneden çıkabildim. Bugün Emir nöbetçiydi yarın da ben olacaktım.
Otobüs durağına gittim ve otobüsü beklemeye başladım.
Yanıma turuncu-beyaz tüylü bir kedi yaklaştı. Tekir mi deniyordu acaba. Neyse kedi kedidir.
Hemen aldım ve sevmeye başladım.
"Oyy ne tatlısın sen yerim seniii. Güzelliğe bakk."
Otobüsün gelmesiyle kediyi sevmeyi bıraktım ve otobüse bindim. Kartı bastım ve cam kenarına geçtim.
Kulaklıklarımı takıp dünyadan soyutlandım ve yine bugün olanları düşünmeye başladım.(Şarkı medyada)
İneceğim durağa gelmemle şarkıyı kapattım ve kulaklıklarımı çantama koydum.
Eve doğru yaklaştıkça içim sıkılıyordu.
Kapıyı açtım ve içeri girdim.
Annem ve babam salonda televizyon izliyorlardı. Her zamanki gibi birbirlerine cilve yapıyorlardı. Kusmadan önce odama gitmeliyim.
Merdivenleri çıkmaya başladım.
O an abim ismimi söyledi.
"İnci."
"Efendim abi ?"
"Nerdesin sen? Yarım saat önce evde olman gerekiyordu ama yeni geliyorsun eve. Doğruyu söyle kiminleydin ?"
"Kimseyle değildim abi. Eczanedeydim, ancak çıkabildim."
"Yalan söyleme bana. Bir daha geç kalmıyacaksın. İşe giriş ve çıkış saatlerini biliyorum çıldırtma insanı."
"Tamam abi."
Merdivenleri çıkmaya devam ettim.
Odama gelince kendimi direk yatağa bıraktım.
"Ne olacak benim bu halim Allah'ım?"
Size birazcık yaşantımızdan bahsedeyim:
Annem ve babam severek evlenmişler. Evliliklerinin ilk zamanları mükemmelmiş .
Evlilik yıl dönümlerinde annem hamile olduğunu öğrenmiş.
Kız olursa diye çok korkuyorlarmış.
Sonra bebeğin erkek olacağını öğrenmişler.
Çok mutlu olmuşlar.
Abim doğacağı için çok heyecanlılarmış. Bir sürü pijama takımı, çorap, mont vesaire almışlar.
Ve abim doğmuş herkes çok sevinmiş. Dualar okunmuş, mevlütler verilmiş.
Derken annem bir daha hamile olduğunu öğrenmiş. Hemde abim 3 yaşındayken.
Tabii yine erkek olur diye üzülmemeye çalışmış.
Fakat kız olacağını öğrenmişler .
Annem ve babam çok üzülmüş.
Annem biraz geç fark ettiği için aldıramamış ama beni düşürmek için her şeyi yapmış.
Yine de beni düşürememiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Hayat
Подростковая литератураAilesi ile sorunları olan ve eczacı olan İnci'nin iş adamı gibi görünüp karanlık işlerin başı olan Oğuzla tanışmalarını anlatan ve bir şans verilmesi gerekilen bir kitap.