"Sikecem ya! Bu nasıl kostüm amınakoyayım?" Hyunjin elindeki parçaya bakarken isyan etti, müdürü onu cadı yaptığı için iğrenç şeyler giymek zorundaydı. "Sen bi de bizimkine bak." Cüce olan arkadaşları perdenin arkasından çıkınca Jeongin kahkaha atmaya başladı. "Sen gül tabi yavşak! Oğlum bu nasıl götü kurtardı ya?" dedi Changbin, Jeongin'i ittirerek. "Kanka bu eleman ağzını açmıyor ki hocalara, bizim yanımızda duruyor sadece." dedi Jisung, hala cüce ayakkabısını giymeye çalışıyordu, fakat ayakkabı o kadar büyüktü ki ayağından düşüp duruyordu. "Ya biz neye bulaştık amınakoyayım? Hepsi yavşak müdür yüzünden." Minho yanlarına oturdu. "Ya bırakın artık söyle düşünmeyi, zaten gelip geçici bir şey. Hemen yapalım da bitsin."
˚ʚ♡ɞ˚
Gösteri sabahı Hyunjin'in karnına ağrılar giriyordu, ne yapıp edip Jeongin'in Felix'i öpmesini durdurmalıydı. Provalarda öpüşmelerini engellemeyi başarmıştı ama gerçek gösteride ne yapacağını bilmiyordu. Tam öperken itmeli miydi yoksa gizlice kostümlerini mi değiştirmeliydi? Ne yapacağını bilmiyordu ama bu işe engel olacağını biliyordu.
"Ne düşünüyorsun?" Koluna giren arkadaşına baktı. "Hiç." demekle yetindi sadece. "Hadi ama, benim tanıdığım Hyunjin bu değil. Ne derdin var anlat bakalım." Hyunjin arkadaşını durdurdu ve daha kuytu bir yere çekti. "Bana bak Jisung, bu söylediğim şey aramızda kalacak tamam mı?" Karşısındaki çocuk tedirginlikle kafasını salladı. "Bugünkü gösteride. Jeongin'in Felix'i öpmesini engellemem gerekiyor." dedi Hyunjin bir nefeste. "Neden kanka?"
"Çünkü ben Felix'ten hoşlanıyorum." Jisung gülümsedi. "Aha! Biliyordum! O iş bende dostum sen merak etme. Bugün kimse kimseyi öpmeyecek."
˚ʚ♡ɞ˚
"Evet! Hadi bakalım görelim sizi çocuklar." Müdür son bir kez yanlarına uğradıktan sonra herkes ilk sahne için yerlerini aldı. Hyunjin son bir kez göz ucuyla Jisung'a baktığında arkadaşı ona göz kırptı ve dudaklarını 'Merak etme.' dercesine oynattı.
Bütün sahneleri sorunsuz geçmişti, göz ucuyla müdürlerine baktığında onun ve kızının gayet mutlu gözüktüğünü fark etti ve derin bir iç çekti, sanırım bu yaptıklarına değicekti. Felix prenses kostümünde büyüleyici gözüküyordu ve Hyunjin rolüne ne kadar uyması gerekse de gözlerini sarışının üstünden alamıyordu.
Jeongin, Felix'e yaklaştıkça Hyunjin'in nefesleri hızlandı. Hala Jisung'a bakıyordu, arkadaşı yavaş yavaş kulis tarafına yürüyordu. "Ne yapıyor bu gerizekalı?" diyerek mırıldandı ve tekrar Jeongin ve Felix'e döndüğünde artık aralarında gözle görülemeyecek kadar kısa bir mesafe olduğunu fark etti. Jisung ise hala bir tarafa doğru yürüyordu ve bundan sonra yaşanan her şey Hyunjin için ağır çekimde gibiydi. Jisung yere kapaklandı ve düşerken perdeyi kapatan düğmeye bastı, herkes şaşkınlıkla Jisung'a bakarken Jeongin'de Felix'ten uzaklaşmış oldu. Hyunjin arkadaşına tekrar içinden teşekkür edip ne kadar borçlu oldğunu fark etti.
"Sana yemin ederim ki Minho ile aranızı yapacağım Han Jisung."
ARKADASLAR kaos istemediginiz icin HERR SEYI bastan yaptim o yuzden sinir koyuyorm ozr dilerm :(
30 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love on top, hf
RomanceYıllardır mezun olamayan Hwang Hyunjin ve okula gelen yeni değişim öğrencisi Lee Felix, arkadaşlarıya beraber ölen tiyatro klübünü canlandırmaya çalışırlar.