Yanlış Karar

37 6 0
                                    

Gecenin karanlığı sokak lambalarında ki tek tük yanan ışıkları bile ele geçirirken 2 kız, soğuktan, elleri ceplerinde ezbere bildikleri eve doğru yürüdüler. Yürüyüş boyunca mesafeliydiler, sessizlik aldı başını gitti.

Kapıyı çalınca diğer yakın dostları olan Anna kapıyı açtı. Kahverengi kısa saçları ve iri mavi gözleri vardı. Son derece güzel bir kızdı. Sessizce içeriye girdiler ve kendilerine özel odaya geçtiler. Sonuncu arkadaşları Melanie çoktan elektronik sigarasından ikinci dumanını üflüyordu.

Birlikte oturup tonlarca aptal şeyden bahsettiler. Bu sohbetten pek hoşlanmayan tek bir kişi vardı. Y/N. Ortam asla onu sarmazdı fakat yalnız kalmamak ve Laura'nın üniversiteli sevgilisinin verdiği otlardan keyif çıkarıyordu. Onun için saatlik zevkler bu aptal kızlarla oturmak için bir sefaydı. Halinden gayet memnundu. Sarmakta ustalaştığı otunu içerken büyük kanepede uzanmıştı. Tavanı izlerken tadını çıkardığı zevkten kafasını alıp kızlara odaklıyordu. Gene erkekler ve evden kaçma muhabbeti vardı. Y/N için sıradan olsa da onlar için gece siyah bir elbiseyle bar'a gitmek heyecan vericiydi. En çokta bununla onları küçümserdi Y/N. Gereksiz konularda heyecan duymaları. Duygularını asla saklayamayan genç kızlar. Y/N, duygularını yitirdiğinde kaç yaşındaydı? Sanırım yedi. Bu arada Y/N benim. Üçüncü kişi ağzıyla konuşurum çünkü bu, benim hikayem.

"Oh, hey! Bu gece Jeremy ve arkadaşları ürkütücü bir şey yapacaklar!"

Cassie, muhtemelen kutu biradan kafayı bulmuştu? Dikkatleri üstüne çekti. Küçük sehpanın önünde gerindi.

"Bu gece o "kabus" denilen yaratığı dirilteceklermiş."

"Kabus" çocukların ormandan ve evin dışında yalnız gitmemeleri için ailelerin uydurduğu bir canavardı. Genellikle çocukların yanında görünürdü. Onun hakkında pek bir şey bilinmese de herkes tarafından bildiği ve çocukların altına işeten dış özellikleri vardı. Dünya da görülmemiş bir yaratıktan bile daha uzun boylu, takım elbiseleri ve en ürkütücüsü, yüzü yok. Çocukları avlar ve rüyalarına girerdi. Genellikle çocuklardan para çalmak için bu hikayeyi anlatırdı Y/N. O veletler korkuyla dinlerken ceplerinde süzülen elleri fark etmezler ve korkuyla annelerinin yanına giderlerdi. Y/N de fazladan nakitle kendine bir paket sigara alırdı.

"O şey gerçek mi? Nasıl çağıracaklar, kanla mı?"

Melanie, konuya dahil oldu. Laura ve Cassie, üniversiteli çocuklarla çıkıyorlardı. Aslında bu, onların işine gelirdi. Daha olgun yerlere partiye gitmeyi, erkek arkadaşlarının aracılığıyla alkol, sigara ve uyuşturucu kolayla alıyorlardı. Aralarında yaptıkları partiye daha çok şeyler katarlardı.

"Bir video ile. Sadece izliyorsun ve "kabus" uyanıyor."

Y/N işte o anda sohbete dahil olmak istedi. Yaşları 17 ama akıl yaşladı 9 olan arkadaşlarının daha fazla kandırılmasına göz yumamazdı.

"Kabus denilen şey gerçek değil. Sadece ebeveynlerin uydurduğu bir çeşit korku pornosu."

"Bayan uklana konuştu. Sesi azaltıyorum. Onlar yapıyorsa bizde yaparız."

Cassie, laptapı açtı. Kabusla ilgili bir site buldu ve izlemeye başladı.

"Çan 3 kere çalacak ve bunlar olurken gözlerinizi kapayın. Üçüncü zilden sonra açın."

Y/N ne kadar dalga geçse de verilen talimatı yaptı. Gözlerine saçma resimler doldu. Video bitince ölüm sessizliği oldu. Herkes kötü hissetmişlerdi. Bu neydi şimdi? Rahatsız edici ve tuhaf bir videoydu.

Y/N, resimleri kafasına getirmeye çalıştı. Çan sanki kafasında tekrar ediyordu. O anda izlendiğini düşündü. Kafasını hızıca iki yana salladı. Yerine yatarken mırıldandı;

"Saçmaydı,"

Laura, toparlandı ve videoyu kapattı.

"Değil mi? Hadi film izleyelim."

O anları unutmak isteseler de akıllarından bir türlü çıkmıyordu. Uyumak için uzandıklarında hala o görüntüleri düşünürlerdi. Yaptıkları şeyin içlerinde berbat bir ağırlık oluşturdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Creepypasta Yeni KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin