°•#1 Karda oynamak 𖣂•°

54 7 10
                                    

°•Okazor pov :•°

Uyanıp yattığım yerden doğrulmuştum- eee evet
dosyalara bakarken yine masamda uyuyakalmıştım . Bu kaçıncı defa oluyordu ...

Belimin ağrısı ile esneyip ayağa kalktım ve üstüme
Konsey kıyafetimi giydim . Odamdan çıktım ve Konsey'in mutfak bölümüne doğru giderken Miskel'in odasından bir takım sesler geldiğini duydum .

Kapıyı çaldım ve içeri girdim Miskel dolabına bir resim asmaya çalışıyordu . Arkasından geldim ve
onu omzundan dürttüm . Ürküldü tabikide .

'Miskel' :
Agghh ! *Nefes alır verir* Ah pardon Great Okazor beni korkuttunuz .

'Okazor' :
Asıl ben özür dilerim amacım korkutmak değildi . Pekii sen ne yapıyorsun ?

'Miskel' :
Şey ben mi Madison benim için bir resim çizmiş onu dolabın kapağına asmaya çalışıyordum .

'Okazor' :
Yardım etmemi istermisin ?

'Miskel' :
Oh yok yok siz işinize devam edin Great Okazor .

'Okazor' :
Peeekala ...

Odadan çıktım ve mutfağa doğru gitmeye devam ettim mutfağa geldiğimde orada Brianna, Raxxan, Harkos ve bir konsey askerini gördüm . Askerin maskesi açıktı yani yüzü görünüyordu . (Catalina'dan bahsediyor işte :] )

İki kız biraz konuştuktan sonra Brianna onu elinden çekip koşarak odadan çıktılar .

Raxxan ve Harkos'a baktığımda ise Raxxan bir kitap okuyorken Harkos sadece dışarıyı izliyordu .

Yani anlayacağınız sıradan bir ortamdı . Ben de tezgaha geçmiş kendime kahve yapmaktaydım .

Harkos bana döndü ...

'Harkos' :
Great Okazor size birşey sorucam .

'Okazor' :
Buyur sor .

'Harkos' :
Neden burda hep sadece kar yağıyor ?

Bu soru aslında benimde aklıma hep takılıyordu ama bende sorunun cevabını bilmiyordum .

'Okazor' :
Bende bilmiyorum ki .

Kahvemi hazırlamıştım, kahvemi alıp bende Harkos'un camdan baktığı yere gittim ve biraz manzarayı izlemeye başladım . Birden gözüm dışarıdaki Kajaros, Miskel ve Madison'a takıldı .

Raxxan ve Harkos'a baktım ve ...

'Okazor' :
Ben bizimkinlerin yanına aşağı iniyorum gelicek misiniz ?

'Raxxan' :
Olur .

'Harkos' :
Bana da uyar .

'Okazor' :
Hadi gidelim o zaman .

---Aşağı inerler---

°•Miskel pov :•°

Madison'nun zoruyla aşağı inmiştik- yani aslında Madison ile ben inicekken Kajaros'a rastladık ve oda bizde gelmek istedi . Aslında Konsey dekinler onu pek sevmezdi çünkü birkez Konsey'i yok etmeyi denemişti ama son anda onu durdurmuştum .

Birkaç dakika sonra yanımıza Great Okazor, Raxxan, Harkos ve onların arkasında Brianna ve bir konsey askeri vardı . Askerin adı sanırım Catalina gibi birşey di Brianna ile çok fazla takılıyordu .

Madison'a doğru hafif bir şekilde baktım, sanki morali bozulmuş gibiydi ama çaktırmıyor du .

'Okazor' :
Merhabalar burda ne yapıyorsunuz ?

'Miskel' :
Madison biraz dışarıda vakit geçirmek istedi bizde onunla beraber aşağı gelmek istedik .

Aslında Konsey dekinler benim Madison için bir bebek bakıcısı gibi biri olduğumu biliyordu ama kimse pek ses etmiyordu .

'Brianna' :
Pekala biz Catalina ile yan tarafta kardan adam yapıcaz .

İkisi birlikte gitmeye başladı 6 kişi böm böm birbirimize bakıyorduk . Sonra aklıma çok iyi bir fikir geldi hem ortamı rahatlatmak için hem de Madison'nın da araya katmak için kar topu savaşı yapmak geldi aklıma .

Yerde  bir kar aldım ve avucunda yuvarladım ve Raxxan'a doğru attım . Tabi irkilmişti ama olayı anlamaya çalışırken birden Harkos ta bir kar topu Kajaros'a fırlattı ve kar topu savaşı bu şekilde başladı . Herkes birbirine bir kar topu fırlatıyor du ama en azından herkes mutluydu bir kaç süre sonra Catalina ve Brianna da kar topu savaşına dahil oldu . Herkes eğlemeye devam ediyordu ve neredeyse tüm kar toplarını Great Okazor yemişti .

Ancak bir anda Great Master'ın geldiğini işaret eden kararma etrafı sardıktan sonra Catalina ve biz başımızı öne eğmiştik . Great Master tamda Okazor'un önünde duruyordu .

Great Master'ı görmesem bile bize sinirle bakıyormuş gibi geldi .

'Great Master' :
İçeri girin, Okazor sen benim odama gel .

Emirle birlikte içeri doğru yöneldik Okazor ise Great Master'ın odasına doğru yöneldik umarım Great Master Okazor'a bizim yüzümüzden çok kızmaz .

°•Okazor pov :•°

Great Master'ın verdiği emir ile onun odasına doğru yürümeye başladım . İçimi bir korku sarmıştı . Odanın önüne geldim ve kapıyı çaldım .

'Great Master' :
Gir .

Komutla beraber içeri girdim . Great Master karşımdaki sandelye de oturuyordu . İçeri girip kapıyı kapattım ve kafamı eğerek Great Master'ın yanına önüne geldim . Ayağa kalktı ...

'Great Master' :
Kafanı kaldır .

Kafamı hafifçe kaldırdım gözlerim onun gözlerine ilişti kardan daha beyazlardı .

'Great Master' :
Neden dışarıdaydınız ?

'Okazor' :
Sadece dışarıda oyun oynamak istedik .

Ani bir şekilde hapşurdum ve hapşurmam ile beraber kafamı sağa çevirdim .

'Great Master' :
Ne oldu hasta mı oldun ?

'Okazor' :
H-Hayır .

Birden çenemi tuttu ve yüzümü kendisine çevirdi ve elini kafama koydu ...

'Great Master' :
Hastalanmışsın git ve odana dinlen derim . Şimdi gidebilirsin .

Odadan çıkıp kendi odama yürümeye başladım ancak bir anda gözlerim karardı ve yere düştüm .

Umm şey nasıl olmuş ?
687 kelime

✩°•Konsey de Aşk~ •°♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin