𝑷𝒊𝒔𝒕𝒐𝒍~ (𝑩𝒐𝒏𝒖𝒔 𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓!)

343 20 4
                                    

𝖳𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗒 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎, 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 𝖿𝗂𝗋𝖾𝖽.

𝖬𝗒 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋𝗌 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗂𝗀𝗀𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝖺𝖽𝖾𝖽 𝗉𝗂𝗌𝗍𝗈𝗅, 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗀𝗅𝗎𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗋𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝖾. 𝖸𝗈𝗎𝗋 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝗈𝗏𝖾𝗋𝗅𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗂𝗇𝖾, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗁𝗒𝗍𝗁𝗆𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗆𝗒 𝗇𝖾𝖼𝗄. 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗍𝖺𝗌𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗂𝗊𝗎𝗈𝗋𝗂𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝖺𝗀𝗈 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗂𝗍𝗍𝖾𝗋𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝖿𝗋𝖺𝗀𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗌𝖼𝖺𝗉𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝗉𝗌.

𝖸𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾𝗆𝖾𝖽 𝗌𝗈 𝖿𝗈𝖼𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗍𝗈𝗎𝖼𝗁 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗀𝗈𝗈𝗌𝖾𝖻𝗎𝗆𝖻𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗎𝗉 𝗆𝗒 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝗈𝗋 𝗁𝗈𝗐 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝖨 𝗌𝗍𝗈𝗅𝖾 𝖺 𝗀𝗅𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾, 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗇𝖾 𝗎𝗇𝗋𝗎𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗋𝖺𝗒 𝗅𝗈𝖼𝗄, 𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾, 𝗌𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖾𝗓𝖾. 𝖳𝗐𝗈 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝗌𝗂𝗋𝖾𝖽 𝗌𝗉𝗈𝗍, 𝗌𝗆𝗈𝗄𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗅𝖾𝗌 𝖾𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝗋𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗆𝖾. 𝖧𝗈𝗐 𝗐𝗂𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗇𝖺𝗇𝗂𝗆𝖺𝗍𝖾 𝗈𝖻𝗃𝖾𝖼𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗂𝖾𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗂𝗍𝗌 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍.

𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖨 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝖺 𝗀𝗎𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗒𝗈𝗎? 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗁𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾. 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗅𝖾𝗌𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖺 𝗉𝗂𝗌𝗍𝗈𝗅 𝗍𝗋𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎-

𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗍𝗂𝗏𝖾.

𝖨𝖿 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽'𝗏𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗇𝖿𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇, 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝖾𝖼𝗅𝖺𝗋𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗋𝖾𝗌𝗁𝗈𝗅𝖽 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗉𝗌.

𝖫𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗒, 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾; 𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗈 𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖺𝗅 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎. 𝖸𝗈𝗎, 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌, 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝖾𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗋𝗈𝗍𝖾 𝖺𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌 𝗆𝗒 𝗐𝗋𝗂𝗌𝗍, 𝗒𝗈𝗎 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖿𝖺𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗌𝗈 𝖾𝖺𝗌𝗒. 𝖫𝗂𝗄𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝖡𝗎𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎, 𝖨 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗐 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗈𝗋 𝖺𝖿𝖿𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽.

Kiss It Off Me┌ꜱʜᴏᴋᴏ x ꜱᴜɢᴜʀᴜ┐Where stories live. Discover now