~Ertesi gün~
Pamela'nın bakış açısı;
Uyandığımda kızlar hala uyuyordu. Bende onları uyandırmamaya karar vererek kısa bir duş alıp saçlarımı kuruttum. Cüppemide giydikten sonra artık kızları uyandırmam gerektiğini düşündüm. Ama ,küçük bir şakadan zarar gelmez.
Pamela: Kızlar, artık kalksanızmı diyorum? Yoksa kahvaltıyı kaçırıcaksınız. Aaa! Sadece 20 dakika kalmış!
Hepsi birden zıplayarak uyanırken ben kendimi tutamıyor, kahkahalarla gülüyordum.
Rosalina: Bel, neye gülüyorsun! Daha ilk günden geç kaldık! Offf sen hazırlanmışsın bile! Bizi niye uyandırmadın!
Kendimi zar zor durduğumda cevap verdim.
Pamela: Şaka yaptım şaka, daha 2 saat var.
Pansy öfleyerek yataktan kalktı.
Pansy: Aman yani, niye bu saatte uyandırıyorsunki. Uykumda kaçtı şakan yüzünden.
Gülümsedim.
Pamela: Erken kalkmakta hayır vardır Pansy'cim! Hem banyoyu sırayla kullanacağınız için, daha fazla zaman daha iyi olur diye düşündüm, sonuçta banyoda kalma sürenizi bilmiyorum. *Sırıtır* tabii, aynı anda girecekseniz, orasını bilemem.
Fiona kızarırken Pansy'nin kafama yastık atması ile sustum. Biz didişirken Rose'un elinde havlu banyoya girerken gördüm.
Rosalina: Ilk ben!
Pansy:Hey!
Pamela: Ilk o girdi Pansy'ciğim. Yapacak birşey yok.
Pansy benimle boşa vakit harcadığını, benimle uğraşmasaydı çoktan duşa girip çıkabileceğini söylerken ben elime yanımda getirdiğim rastgele bir kitabı almış okuyordum. Rose banyodon çıkıp hazırlandıktan sonra Pansy duştayken sıkıntıdan patlamamk için ayağa kalktım.
Pamela: Ben dışarı çıkıyorum. Biraz okulu gezeceğim.
Rosalina: Bekle, benim işimde bitti. Bende seninle geliyim.
Rosalina ile Slytherin ortak salonundan çıktıktan sonra etrafta geziniyordukki boş bir koridorda şarkı söyleyip dolaşan bir hayaletle karşılaştık.
Pamela: Merhaba! Ee..Hayalet bey..? Adınız nedir?
Ben hayalete bakıp bir cevap vermesini beklerken hayalet birden kıkırdayıp bize doğru mürekkep şişeleri atmaya başladı.(Not: Bu hayalet ne yazikki filmde gecmiyor. Eger sadece filmi izlediyseniz diye soyledim. Aslinda filmde olmamasi cok uzucu cunku cok iyi bir karakter. Ogrencilere murekkep sisesi firlatiyor, koridorlara tezek bombasi koyuyor. Bayagida bi sahnesi var neden koymadilar hic bilmiyorum ama cok iyi bi hayalet. Adida Peeves. Dumbledor'un bile sozunu dinlemiyor. Tek korktugu kisi Kanli Baron) bir iki tanesini atlattıktan sonra koşarak koridordan çıktık. Biz kaçarken hayalet hala üzerimize mürekkep şişesi atıyordu. Neyseki üstümüze pek gelmemişti. Gelen yerleride temizliyorduk.
Pamela: Aklapakla. Ayy, o hayalette kimdi öyle. Ne kadarda.. Gıcık!
Rosalina: Ay evet! Heryerimiz mürekkep oldu! Daha ilk günden!
???: Onun adı Peeves'dir. Gerçekten çok garip bir şaka anlayışı var.
Arkamızı dönüp baktığımızda 1. Sınıf olmadığı her halinden belli olan, saçları sarıya kaçan açık kumral, Puff'lı bir çocuk bize bakıyordu.
Rosalina: Sana fikrini soranmı oldu? Çok bilmiş! Iyiki bizden önce bu okula geldin ve bir iki şey biliyosun! Hemen hava at.
Çocuk gülümsedi.
???: Aslında arkdaşın hayalete adını sormuştu. Bu yüzden öyle söyledim.
Tek kaşımı hafif havaya kaldırarak ona sorgularcasına baktım.
Pamela: Ne yani, sen bizimi izliyordun?
Çocuk hafif kızarmıştı ama hemen toparlandı. Ama benim gözümden kaçmamıştı.
???: Yani. Sayılır.
Tam arkasını dönmüş gidiyorduki tekrar bize döndü.
???: Ha bu arada, adım Cedric Diggory.
Pamela: Pamela Marybel Palencia.
Rosalina: Rosalina Ruby Ludwig.
Gülümsedi.
Cedric: Memnun oldum! Sonra görüşürüz.
Cedric gittikten sonra Rose bana döndü.
Rose: Ona neden adını söyledinki?
Pamela: Iyi birini benziyordu. Hem, okulda ne kadsr arkadaşımız olursa o kadsr popüler oluruz. (Yürümeye başlar) okulda popüler olmak istemez misin?
Rose gülümsedi.
Rosalina: Evet. Çok isterim. Gerçekten çok güzel olurdu.
505 kelime. Bunlari okula gitmeli, arkadaslariyla tanismalari nasil oldu bilin diye yazdim buyuk ihtimalle bidahaki bolum skip time olucak 3. Sinifa tanisicak harryle konusucaklar cart curt cok spoi vermiyim. Ama ileride bu kizlarla cok iyi arakadas olucak o yuzden onlari koyimm.
Rosalina Ruby Ludwig(rosemm😭) (bu bestfriendimiz olucak minik bi spoi)
(Tam hayalimdeki fionaa ama tip olarak) Fiona Mariano
Pansy Parkinson (Pansy'i zaten biliyonuzda yineda koyayim dedim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let's Dance | Harry Potter ile hayal et
FanfictionHarry: Şey, sadece benimle baloya gelir misin diye sormak istemiştim. Bu 3 kelimeyi bir arada sesli bir şekilde şöylemek bu kadar zor ve utanç verici olmamalı.. Pamela: Tabiiki, memnun olurum. Sadece eğlenmeye bakalım, olurmu Harry? Dans edelim! ...