LIFE

48 2 1
                                    

Už mám po maturitě a byl jsem i na odvykačce, čistej už jsem půl roku a vůbec mi to nechybí, jediný kdo mi chybí je Eliška... kdybych nebyl kretén nemusel bych takhle trpět, stále bydlím s rodiči, Michal požádal mámu o ruku a za par měsíců se budou brát, David se odstěhoval počas mého pobytu v odvykacím zařízení, Sáře už bude 18 a má přítele takže asi taky půjde z baráku, občas zajdu do baru kam chodí Eliška za svým přítelem ano vím je to ujetý, ale zatím si mě nikdy nevšimla, tak nějak se ze všeho léčím je to těžký, ale zvládám to, nepočítám ze se Eliška ke mě vrátí, ale je to padlý na hlavu když to samý udělala Eliška mě tak se nic nestalo, ale když jsem to udělal já tak jsem ten nejhorší, asi jsem nikdy neměl začít brát, ale v tu dobu to bylo to nejlepší co jsme udělal, otupoval jsem si mysl abych teď neměl žádný vzpomínky na to špatný období..

Ležím v posteli a projíždím TikTok a najednou narazím na video od Elišky kde bylo *stará fotka když byla semnou* a k tomu napsaný "chceš glow up?" A na dalším slidu *fotka jak vypadá ted* "najdi si rapera co tě sfetovanej podvede" a pod videem tuna komentářů který mě bránili, dal jsem projížděl tik tok do ty doby než mi někdo zaťukal na dveře

Já: dále.
S: mužů byt chvíli u tebe?
Já: jasně, proč brečíš?
S: Tomáš se semnou rozešel.
Já: notak pojď sem
Natáhl jsem ruce aby si vlezla ke mě, přitulila se a dal brečela na mým rameni
Já: nezaslouží si tě.
S: ale já ho miluju.
Já: já vím, ale není pro tebe dobrej partner.
S: já pro něj nejsem dost dobra.
Já: Sáro to neříkej, jsi skvělá a on je blbeček že tě nechal jít.
S: ale
Já: žádný ale je to tak jak říkám, pustíme nějaký film?
S: můžeme.
Pustil jsem tam nějaký randim film na Netflixu a odpočívali jsme, asi v půlce filmu Sáru něco napadlo.
S: kouká ti Eliska furt na stories?
Já: jo kouká, proč?
S: chceme je nasrat? Jak Elišku tak i Tomáše.
Já: můžeme.
S: okey.

Dala její nohu na moje tělo a začala fotit, samozřejmě ze moje tělo začalo hned reagovat to bych nebyl já ze

Dal jsem si to taky do příběhu a napsal k tomu "chill whit my princess❤️" Netrvalo chvíli a hned to viděli oba dva, Sáře na to Tomáš i zareagoval

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Dal jsem si to taky do příběhu a napsal k tomu "chill whit my princess❤️"
Netrvalo chvíli a hned to viděli oba dva, Sáře na to Tomáš i zareagoval.

——————————————

_.tomis._: ty jsi hrozná coura Saro.

_saruska_: neruš má plnou pusu mého pera🫡

_.tomis._: hodně ujetý že chrape se svým nevlastním bráchou😂 doufám ze ti budu chutnat chlapce, když jsem v ni byl včera já.

_saruska_: těch pět centaku nemytého perka dam.

_.tomis._: ...

——————————————

Oba dva jsme se nad tím strašně ujebáváli nad tou jeho demenci, Eliška už taky zareagovala pomocí "😂"

Oba dva jsme si spokojeně leželi přičemž ze ona byla pořad na mě a moje tělo začalo reagovat čím dal tím víc. Takhle jsme usli.

Láska na první pohled 2!Kde žijí příběhy. Začni objevovat