Hoşgeldiniz

5 2 0
                                    

Elleri küçük kalbi büyük Asmin ve o ellere teslim o kalbe meftun Karan

Aşk kuşu Hüma ve o kuşa aşık Eren

Çiçek kız Melike ve kara oğlan Zeyd Ali

Yüreği yangın yeri Sevda ve İslam'ın oğlu Musab

Dolandırıcı sevgili, baskıcı aile, gelecek kaygısı derken hayatında herşey üst üste gelmiş ve inancı zayıflamış olan Asmin'in yüreğinde bir gün aniden iman çiçekleri tomurcuklanır. Arayışlara girip bu süreçte köye kaçmak zorunda kalan Asmin geri döndüğünde kendini İstanbul'daki bir medreseye valiz hazırlarken bulur.

Rus anne Türk baba ve Rusya'da inançsız büyüyen bir çocuk Alexander Karan... 15 yaşında Türkiye'ye döndüğünden beri hayatın getirdiği tüm sorumluluklardan kaçıp yarını düşünmeden bugünün eğlencesine kapılıp çok yakında içine düşeceği aşktan ve İslam davasından bihaber yaşayan Karan.

Çocukluktan beri birbirine aşık Hüma ve Eren. Severken ayrı durmak ne zormuş azizim. Günahtan kendini ve sevdiğini korumak için ayrı düşen gönlü yaralı aşıklar... Hiç iman etmemişlerin kalbini İslam'a ısındırmak mı daha zordur yoksa taklidi imandan kendini, sevdiğini, aileni kurtarmak mı? Taklidi imandan hakiki imana ulaşmaya çalışan aşıklardı onlar.

Gurbet ve hasret diyince de onlar. Melike ve Zeyd Ali. İngiltere'den Türkiye'ye uzanan bir aşk masalı. Melike ilim için Türkiye'ye geldiğinde Zeyd'i de arkasında kalmıştı. Bilmiyorlardı ki vuslat yakındı. Melike kara oğlana Zeyd çiçek kızına kavuşacaktı...

Ah benim sevdalı kızım, Sevda kızım... Gönlünü kaptırmıştı bir yağız oğlana. O oğlan ki kendini adamış İslam'a gönlünü kapamış aşka. Musab... Adının sahibi gibi İslam sancağına sıkı sıkı sarılmış. Dünyaya karşı müslümanların sesi olmaya ve kardeşlerine yol göstermeye çalışan cesur Musab. Peki ya aşk?

Asmin, Hüma, Melike, Sevda...
Aynı çatı altında hem Allah aşkını hem kara sevdayı hem dostluğu hem yalnızlığı tadacak olan yüreği güzel kızların hikayesine hoşgeldiniz. Bir yatakhaneye ne hayatlar ne hikayeler sığar gelin hep beraber okuyalım.

Eveeeeeet. Tanıtım bölümü ile karşınızdayıııııız. Umarım çok beğenerek okuyacağınız ve güzel kalplerinize fayda sağlayacak bir kitap olur ballarım.

Elbette hatalarım olacak o yüzden şimdiden özür diliyor ve sizlerden anlayış bekliyorum ballarım. Kibar naif uyarılara, eleştirilere her zaman açığım. Lütfen saygı ve sevgiye dikkat edelim.

Yıldızcık ve yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum Allah'a emanet oluuuuun...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AyneynHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin