parkyoung
janekim, llsamnb4n ve 219 diğer kişi beğendi
parkyoung swaggers 🤞🏻
bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı.
janekim
leeyong, doyooo ve 489 diğer kişi beğendi
janekim deeply and slowly
leeyong 🤎🤎
leeyong
janekim, jeongjae ve 319 diğer kişi beğendi
leeyong model manitaya özenip fotoğraf çektim ama en fazla bu kadar oldu umarım ajanslar beğenir
janekim asla ben olamazsın user leeyong
leeyong deniyoruz kızmadoyooo spamleyın arkadaşlar
leeyong her yerden çıkıyosun yeter artık
janekim kardeşime bağırmazsan sevinirim
doyooo koruyucu abla
llsamnb4n
parkyoung, janekim ve 132 diğer kişi beğendi
llsamnb4n besties again 💞🤞🏻
bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı.
-
bu fici assla bu şekilde bitirmek istemezdim fakat sanırım manifestledim.. bu fici yazmaya 2022 ağustos ortaları gibi başlamıştım ve 6 bölüm yazdıktan sonra 31 ağustosta yayınlamışım neredeyse 2 sene olmuş ve bu 2 senede doğru düzgün bölüm bile yazamadım fici silmek istedim ama devam etmek de istedim taslaklara birçok şey yazıp sildim asla istediğim gibi ilerletemedim 2 sene önce arkadaşımdan hoşlanmadığım için çok saçma bir şekilde yazmışım şu an yazmaya başlasaydım eminim ki çok daha iyisini yazardım malum lisayla KISMEN aynı durumdayız tek fark onun erkek arkadaşının olmaması :') fici sürekli okuyordum bazen yazdığımdan utanıyordum beğenmiyordum bazen de bana onu hatırlattığı için yok etmek istiyordum ciddi ilişkiyle başladığım fici platonik olarak bitiriyorum dostlar bence başarı sayılabilir.
bunca zaman bölüm bekleyip okuyan herkese çokk teşekkür ederim daha iyisini yazıp yayınlayacağıma söz veriyorum 💘
(taslaklara baktığımda lisa ve chaeyoungu sevgili yapmışım fakat o şekilde bitiresim gelmedi ŞDWDĞŞFPKŞQL birkaç bölüm önceden arkadaş kalacaklarını belli etmiştim zaten kızmayın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
she knows it - chaelisa
Fanfiction"erkek arkadaşı olan bir kızdan hoşlanıyorum." -chaelisa fanfic.