ᯓ★
I found him in a photo
—————
Main ship: Sunki
——
Other ships:
Jakehoon
Jaywon
Heeseung x y/n
————
Main story:Daha önce tanımadığınız birinin fotosunu nasıl bulursunuz? Çekici yada çirkin. Niki bunların en büyük duygusu aşkı besliyordu Sunooya. Sunoo Niki'nin gözüne Heeseungun gösterdiği fotoğraftan takılmıştı. Sunoo Nikiyi hiç görmemişti, fakat niki sunooyla tanışmak istiyordu. Ve tanışmasının bir yolunuda bulmuştular.
ᯓ★
Kim Sunoo★Resmen güzellik abidesi. Cildi pürüzsüz, vücudu orantılı, güzellikle standartlarına uyuyor tam kelimeyle dehşet. Her ne kadar böyle olsada güzelliğini asla kabul etmiyor.
★ Fazlasıyla utangaç, duygusal. Daha önce hiç öpüşmedi, sevgilisi olmadı, aşıkta olmadı. Ama arkadaşlarına ilişki tavsiyesi veriyor ve işe yarıyor. İdeal tipi; "benden uzun olabilir ama belli bir tipim yok! Ayrıca kız olmasın bu önemli bir detay"
★ Güzel sanatlar resim bölümüne gidiyor. Okullarında düzenlenen her şeyde onun parmağı var, sonuçta görsel sanatlarda!
★ Annesiyle yaşıyor babası öldü ve ölümünün iyi olduğunu düşünüyor çünkü annesine ve aneannesine zamanında çok büyük dertler çıkardı. Annesi durumunu biliyor ve oğlunun ilk destekleyicisi. Büyük ihtimalle damatla bir an önce tanışmak isteyecek.
★ Annesiyle beraber anneannesiylede yaşıyor. Beraber ispanyada yaşıyorlar güney koreye yakında temelli taşınacak. Bir abisi var, güney korede. Niki'nin futbol takımının başkanı. Arkadaşları güney korede ondan oraya gelmek istiyor
ᯓ★
Nishimura Riki "Niki yazar mısın?" Nishimura Niki★ Okuldaki kızlara göre acayip yakışıklı. Atletik, futbola gidiyor ayrıca basket oynamayıda az çok beceriyor. Kendi yakışıklılığını fark etmiyor başkası derse giçbir şey demeden susuyor.
★ Yalan uydurmada bir numara, sevdiğine uydurmaz. Daha önce aşık oldu sevgiliside oldu ama öpüşmekten hep kaçındı çünkü öpüşmeyi sevmiyor. Teması çok seviyor ama öpmeyi sevmiyor. İdeal tipi; "İdeal tip mi? Hmm kesinlikle benden küçük ve bebek gibi olmalı. Mümkünse kız olmasın. Dostum pazardan meyve mi seçiyoruz??"
★ Sayısal bölümüne gidiyor ama sık sık maç için okuldan alınıp başka yerlere götürülüyor. Buda derslerini etkiliyor ama onun için sıkıntı yok.. ailesi için var.
★ Ailesiyle anlaşamıyor. O doğduğundan beri yapmadıkları Psikolojik, fiziksel şiddet yok. Nikiyi bir yere çağırırsanız oradan kaçması gerekiyor ve başarıyorda. Sadece futbola izin veriyorlar. Daha önce komşuları polisi aradı ama polis hiçbir şey yapmadı.
★ 5 yıl önce ailesiyle Güney koreye taşındı ve arkadaşlar edindi. Asten Japonyalı orada doğup büyüdü. Ayrıca bir ablası ve birde abisi var (ikiside evli ve eşcinsel)
ᯓ★
Yazar:
@wishlyme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I found him in a photo┆✦ Sunki
Humor⌗ ┆Sunoo x Niki ★ ₊ ˚⟡ ﹒ ﹒ ﹒ ﹒ ﹒ Daha önce tanımadığınız birinin fotosunu nasıl bulursunuz? Çekici yada çirkin. Niki bunların en büyük duygusu aşkı besliyordu Sunooya. Sunoo Niki'nin gözüne Heeseungun gösterdiği fotoğraftan takılmıştı. Sunoo Ni...