12

152 21 85
                                    

Hepsi sağsalim tatil evine gelmiş, şimdide odaları seçiyorlardı. İki tane üç kişilik, bir tane de iki kişilik oda vardı. "Tamam son karar, Hyunjin ve Jeongin'e ikili odayı veriyoruz. Seungmin, Minho ve Felix aynı odada. Bende Jisung ve Changbin'leyim. Herkes okey mi?" dedi Chris ve herkes onayladıktan sonra yerleşmek için odalarına dağıldılar. 

"Hyunjin'le konuşacak mısın?" dedi Minho yataklarına oturup, üç kişilik hepsinin rahat sığabilecekleri bir yatakları vardı. Seungmin, Minho'nun sorusuna kaşını kaldırdı ve o da yanına oturdu. "Ne konuda?" dedi, ikili arkadaşlarının bu olayı bilmediğini unutmuşlardı. 

"Hyunjin Felix'ten hoşlanıyormuş." Seungmin gözlerini devirdi. "Günaydın amk." Minho, Seungmin'in tepkisini umursamadan Felix'e döndü ve sarışın ona büyük gözleriyle baktı. "Bilmiyorum." dedi kıyafetlerini katlarken. "Bence konuşmalısın, başka ne zaman var ki? Değil mi Seung?" 

"Beni lütfen bu dramanın içine sokma." Felix, Seungmin'in ucuna kaydı. "Nolur yardım et Seungmin! Aramızdaki tek zeki kişi sensin." Seungmin ikiliye bir süre baktıktan sonra gözlüklerini düzeltti ve bir psikolog edasıyla konuşmaya başladı. 

"Hyunjin egoist bir karakter, yıllarca tanrı gibi görülen bir çocuktan başka bir şey beklemezdim zaten. Sen ona açılmazsan asla bir hareket yapmaz. Daha doğrusu yapamaz çünkü kendisine bunu yediremez, hadi ama hayatı boyunca aşk itirafları almış bir çocuktan bahsediyoruz burada. Yerinde olsaydım ona haddini bildirmek için hiçbir hareket yapmazdım ve hayatı boyunca bütün istediklerinin avucunun içine konulmayacağını gösterirdim." dedi tek bir nefeste.

"Haklısın, kendimi kolay satmamalıyım."

˚ʚ♡ɞ˚

Olaylar asla Felix'in dediği gibi olmamıştı, güneş batınca evin ortasına kocaman bir içki standı kurulmuştu ve herkes darmadağınık bir şekilde sarhoş olmuştu. Felix ise anlık olarak kendini kolay satmayacağı kişinin kucağında yatıyor ve arkadaşı Seungmin'den yargılayıcı bakışlar alıyordu. 

"Hadi şişe çevirmece." Jisung elindeki şişeyi kaldırdı. "Sokucam şimdi şişeyi götüne otur oturduğun yerde." Minho diğerlerine göre daha az sarhoştu ama kesinlikle ayık değildi. "Hadi ama Minho! Oyun bozan olma." Jisung tekrardan şişeyi Minho'nun elinden aldı ve ortaya koydu. Şişeyi hızlı bir şekilde çevirdikten sonra uçlarının Chris ve Seungmin'de buluştuğunu gördü. "Yeni kural! Oyunda doğruluk seçeneği yok, SİKE SİKE yapacaksınız her şeyi!" diye bağırdı Changbin. Chris, Changbin'in dediğini duyduktan sonra hiç beklemeden Seungmin'i kendine çekti ve öptü. Karşısındaki çocuk karşılık verince kendini ona daha da yaklaştırdı ve öpmeye devam etti. Arkadaşları bağırıp tezahürat yapıyorlardı. "Tamam, tamam ulan. Ulan yeter ayrılın amınakoyayım!" Jisung'un uyarısı üzerine ikili gülümseyerek ayrıldı ve Chris şişeyi çevirdi. 

Changbin şişenin kendisi ve Hyunjin'e doğru durduğunu görünce sırıttı. "Hyunjin-aahh! O kankam kankam diye gezdiğin kişiyi öp bakalım!" Jeongin'i gösterdi. Felix baygın gözlerle ikiliye baktı, birbirlerine gülümsüyorlardı. Jeongin hiç beklemeden arkadaşının dudağına yapışınca yutkundu. Bu gece uzun olacak gibiydi. 

˚ʚ♡ɞ˚

Birkaç saat ve sayısız öpücükten sonra oyun bırakılmış, herkes kendi halinde takılmaya başlamıştı bile. Jisung, Minho'yu kovalıyor, Chris ve Seungmin bir köşede şakalaşıyor, Changbin kendi kendine şarkı söylüyor ve Felix, Hyunjin ve Jeongin üçlüsü ise dışarıya çıkmışlardı. 

Hyunjin dönen başıyla kendisinin ve Jeongin'in sigarasını yaktıktan sonra havuz başında oturan Felix'e baktı. Dizlerini kendine çekmiş suyla oynuyordu, arkadaşına geleceğini söyleyen bir hareket yaptıktan sonra sarışının yanına oturdu ve suyla oynayan elini kaldırıp tuttu. "Neyin var senin?" dedi, yavaş yavaş kendine geliyor gibiydi. "Benimle oynama." dedi Felix sert bir tonda. "Efendim?" dedi uzun olan. "Benimle oynama Hyunjin, benden hoşlanıyorsan gel benimle konuş. Beni kıskandırmak için başkalarını öpme."

"Felix sadece oyun oynuyordu-" "Ondan bahsetmiyorum, parti günü gözümün önünde öptüğün kişiden bahsediyorum." Sarışın yaşlardan parlayan gözleriyle yanındakine döndü. "Felix, öyle bir şey yapmak istememiştim." Felix başının dönmesine rağmen ayağa kalktı. "Ne yaptığını çok iyi biliyorsun Hwang Hyunjin çünkü sen pisliğin te-" Felix cümlesini tamamlayamadan dengesini kaybedip havuza düşünce Hyunjin ayaklandı ve hiç beklemeden peşinden atladı.

Suyun içinde sarışını bulunca yüzeye çıktılar ve Felix otomatik olarak bacaklarını ona tutan gövdeye doladı. "Kanıtla bana." dedi nefes nefese sarışın olan. "Benden hoşlandığını, beni istediğini kanıtla. Bu kadar özgüvenliysen korkma artık." Hyunjin uzun bir süre kucağındaki çocuğa baktıktan sonra olması gerekeni yaptı.

Kucağındaki sarışının ıslak dudaklarını öptü. 




sınır 50 yorum, bu bölümü çok sevdim lütfen güzel yorumlar yapın <3

love on top, hfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin