Eu:*dau să merg la Suga repede dar îl văd pe jk cum vine la el mă uit prin jur și îl văd și pe tata ....nu... avea pistolul în mână... mi-am dat seama direct pe cine vroia să-l împuște așa că fug repede la jk*Kooki.....
Jk:*mă întorc repede și o văd iar eu o iau în brațe strâns plângând silențios*Un...unde ai fost .... ?
Eu:Î.....îmi pare rău......*brusc sa auzit o împușcătura de undeva ..... Lee-jung-suk.... tatăl meu ma împușcat în spate ......iar glonțul aproape că mi-a atins inima iar eu mă uit la jk cu lacrimi în ochii....*Iartă-mă....
Jk:*fac ochii mari când aud asta iar eu mă uit la ea cu lacrimi în ochii.... ușor ușor sa lăsat jos iar eu o țin în brațele mele calde și protectoare plângând*...
Sg: PÂNĂ AICI IA FOST!!!! ȘI ASTA DE FAȚĂ CU MINE MĂ CRETINULE !!!*am pus oameni să-l caute repede iar eu sun la ambulanță*Încearcă să o ți trează
Jk:*mă dezbrac de hanorac și încerc să-i opresc sângerarea *Te rog micuțo încearcă să rămâi trează te implor....
Eu:*îmi deschid ochii ușor slăbită....*K.... kooki...... mi-e frig......
Sg:*ambulanța a venit la timp *Ridic-o jk și hai mai repede
Jk:*o iau repede în brațele mele ușor și o bag în ambulanță iar Suga a intrat și el...*Sg:*doctorii de acolo au stabilit-o până la spital*Nu va scăpa așa nepedepsit pentru asta....o să moară din mâinile tale sau ale mele ...
Jk:*o țin de mână strâns și mă uit la ea distrus..... vroiam să-i spun tot adevărul dar n-am apucat...*Iartă-mă....te rog....
Eu:*încă respiram .....nu auzeam nmk în jurul meu iar după ceva timp am ajuns la spital și mau pus pe targă repede*
Jk:*am mers după ea până au băgat-o în sala de operații....am așteptat acolo foarte îngrijorat*...
Sg:Ce a fost în capul tău să ieșiți voi așa de capul vostru! La cine ai venit să-i ceri permisiunea ?!?!!!
Jk:L...la nimeni....am crezut că totul va fi bine.....
Sg:Aishhhhh să nu mai faci niciodată așa ceva....
Jk*8 ore am stat și te-am așteptat cu frică.... nu vroiam să te pierd... totul era din cauza mea... vroiam să repar totul și asta avem de gând să fac*
Eu:*după 8 ore de operație eram stabilă acum doar că eram în comă profundă rău....*
D.Park :*ies din salon ușor*Cineva pentru pacientă ?Jk:*merg repede la el*Da,eu sunt,cum se simte ? E bine ?
D.Park:*mă uit la el atent*Cine sunteți dvs ?
Jk: Soțul ei ... vă rog spuneți-mi ...e bine ?
D.Park:Operația a fost reușită,noroc că ați adus-o la timp.... doar că.... acum e în comă*asistentele au mutat-o acum în sala de pacienți cu mare grijă*
Jk:*mă uit la ea atent...*Și....se va trezi...?
D.Park:Depinde de ea acum,o puteți vedea acum*merg la biroul meu*Deeeeeci .... totul e bine creeed,cine știe dacă mă mai trezesc sau nu 🤫 BLOOD - așa se numește filmul unde e D.Park
CITEȘTI
Vampire love story
Vampire*M-am trezit altundeva, mă uit prin jur speriată și nu văd nmk decât întuneric* Jk:*mă uit la ea din întuneric,era a mea iar eu am reușit să o răpesc după multe încercări* Eu:U...unde sunt ? *Spun ușor speriată * Jk:Unde trebuie contesa mea ... ...