~1~

3 0 0
                                    

Uzun bir gece den sonra uyanmanın karanlığına bürünmüş bahçenin içine gözlerini açmakla başlamıştı bu gün. Güneş henüz yavaş yavaş da olsa gökyüzünü kaplamış, ortalığı göz alıcı bir sarı ile doldurmuştu. Diğer tüm günlere göre çok daha sıcaktı hava, güneşin yaygın ışınları bahçenin zeminini ısıtırken bahçede uzanmış bir halde gözlerini açan genç çırpınıyordu sıcağın etkisi altında...

Diğer tüm günlere göre çok daha fazla sıcaktı hava gerçekten. Güneşin yaygın ışınları bahçenin zeminini saran yaprakları bile hafif havaya savurmuştu sanki. Genç, güneş ışınlarının altında titreyerek gözlerini açtı ve etrafına bakındı kısaca. Bahçenin çevresine göz atmış olan genç, her şeyin nasıl da değişmiş olduğuna şaşırdı kısa bir süre...

Bahçe, neredeyse geçen geceyle aynı gözüküyordu. Güneşin ve sıcağın altında uzanan yaprakların arasında hiçbir şey değişmemişti sanki. Genç, uzun bir süre bahçenin çevresine bakınınca uzun uzun homurdanmaya başladı kendi kendine ve bahçe zemininde yerinden kalktı birden...

Uzunca homurdandıktan sonra bahçe zemininde yerinden kalkan genç, yerinden doğrulup gözlerini kırpıştırdı kısaca. Gözlerini kırpıştırırken bahçenin zemininde yerinden doğrulup etrafına göz atarken bir anda evinin bulunduğu yöne bakıp donakalmıştı...

Genç evinin olduğu yöne bakarken aniden donakalmış gibiydi bir süre. Gözleri neredeyse kapanır gibi bakıyordu evinin olduğu yana. Gözlerindeki bu yoğun ifadeyi yok etmiş olmasının sonucu genç zihnini toplayıp evine doğru ilerlemeye başlamıştı yavaş hareketlerle...

Gözlerindeki yoğun ifadenin yerini düşünmeye bırakmış olmanın etkisiyle bahçe zemininde evine doğru yavaş bir şekilde ilerleyen genç, ayakları bahçe çimlerine hafifçe bulaşırken evin kapısına yaklaşıyordu...

Kısa bir süre bahçe çimlerine hafifçe bulaşan ayakları ile uzun uzun yürüdükten sonra genç, evinin önünde durmuştu. Gözleri kararmış bir şekilde kısa bir süre evin kapısına baktıktan sonra derin bir nefes almış ve uzun uzun iç geçirerek usulca kapısını açtı...

Usulca evin kapısını açmış olan genç, kapı açılır açılmaz içeri girdi ve kapıyı içeriye doğru yavaşça kapattı. Gözleri hala kararmış bir haldeydi ve kapıda duran genç, içeride ayak ucuyla dolaştığı sırada yine homurdanmaya başlamıştı kendi kendine...

Genç, evinin içinde ayak ucuyla gezinmeye devam ederken kısa bir süre kendi kendine homurdanmaya devam etmesinin ardından homurdanmasını bir anda kesti ve uzun uzun iç geçirerek yavaşça içeri yöneldi. Gözleri kararmış bir şekilde evin içinde yavaşça yürümeye devam ederken uzunca bir süre sessizliğin içinde yürüdü...

Uzun bir süre sessizliğin içinde yürüdükten sonra bir anda duran genç, evinin içinde uzunca bir süre durdu. Gözleri halen kararmış bir şekilde kendi kendine sessizce durmaya devam etti bir süre. Kısa bir süre sessizce durmanın sonucunda da genç, zihnini toplamış olarak ve gözlerini kısarak etrafına bakındı...

Kısa bir süre kendi kendine durmanın ardından gözlerini kısmış olarak etrafına bakındığı sırada genç evinin içinde dikkatli bir şekilde yürümüş ve birkaç adım sonra göz ucuyla mutfağını görmüştü. Göz ucuyla mutfağını görmesinin sonucunda genç bir anda durup mutfak kapısının önüne gözlerini dikti...

Bir anda durup gözlerini diktiği mutfak kapısının önündeki genç, kısa bir süre öylece durup mutfak kapısına baktıktan sonra gözleri kararmış bir şekilde ağır ağır mutfağa doğru yürümeye devam etti...

Gözleri kararmış bir şekilde ağır ağır mutfak kapısının önüne yürüdükten sonra genç, bir anda durdu ve kısa bir süre kapı deliğinden mutfağın içini gözlemledi. Gözleri kısa bir süre mutfak kapısının deliğinden içeriye bakmış olan genç, sonra kendi kendine uzun uzun homurdandı bir süre...

Kısa bir süre mutfak kapısının deliğinden içeriye bakmış olan genç, sonra kendi kendine uzun uzun homurdanmasının ardından mutfak kapısının deliğinden gözlerini kısıp mutfağın zeminine doğru yavaşça yürüdü...

Kısa bir süre homurdanmasının ardından mutfak kapısının deliğinden gözlerini kısıp yavaşça yürüdükten sonra genç, mutfağın zeminine geldiğinde bir süre durup mutfağın etrafına göz gezdirdi...

Etrafına göz gezdirmiş olduğu bir sırada, mutfağın içinde gözüne bir şey takıldı birden. Gözü mutfağın zeminde ki eski, sarı bir mektuba takılmıştı...

Mektubu fark etmiş olan genç, uzunca bir süre ve sessizce mektubu seyretti...

Uzun bir süre mektubu seyrettikten sonra genç bir anda mektubu aldı eline ve uzun bir süre elinde tuttu.

Mektubu eline almış olan genç, kısa bir süre elinde tutmasının ardından zihnini toparlayıp bir süre mektuba baktı ve sonra bir anda mektubu açtı.

Mektubu açmış olan genç, kısa bir süre mektuba baktıktan sonra büyük bir dikkatle mektubu gözden geçirerek okumaya başlamıştı...

Mektubu okumaya devam ederken gözleri kısılıp dudakları hafifçe titremişti kısa bir süre sonra...

Mektubu kapatmış olduğu sırada da uzun bir şekilde iç geçirmişti, neredeyse ağlamak ister gibiydi...

Bir süre hareketsiz kaldı, resmen ne yapacağını bilemez haldeydi.

Aniden olduğu yerden doğrulup eski, sarı mektubu çekmeceye yerleştirdi.

Sonrasında ise mutfak kapısına doğru yönelip mutfaktan çıkmıştı.

Bu mektubu okuduktan sonra içinde oluşan düşüncelerini susturma ihtiyacı duyduğu bir anda derin bir nefes alıp ne yapması gerektiğini bilemez bir halde yine bir süre ayakta durdu...

Ve aniden neredeyse hiç bir şey görememeye başlamıştı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın KelimeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin