Ahojky ja sem lili schafër a je mi 16 let,mam brachu Gustava kterého muzete znát ze skupiny Tokio hotel,ja jako jeho sestra miluju jejich písničky všechny umím na zpamět a chtela bych hrozne moc na jejich koncert ktery ted mají.
L:braskoo??
G: noo?
L:mohla bych prosim prosim s vama na turné prosiiim🥺
G: ne akorat mi udelas ostudu pred klukama zapomen!
L:braskooo prosiiim🥺🥺🥺🥺😭
G: no dobry, fajn ale jestli mi udelas ostudu tak hned jedes domu je ti to jasný
L:jeeeej dekujuu mooc (objala Gustava)Jdu si zbalit, kdyz sem mela hotovo tak mi vyhládlo takze sem si sla neco udelat k jídlu a sla do sprchy, kdyz sem vylezla bylo 20:37
takze akorat cas jit spat protoze je zitra ten koncert a jede se v 7:05 takze musim vstavat v 5:00 abych vsechno stihla protoze ja nikdy nestíhám,kdyz sem si nastavila budík tak sem zachvili uz upadla do rise snu.
Rano
je 5:00 a ja uz musim vstavat sla sem do koupelny a udelala si vse potřebný a zbalila si jeste do kufru hygienu kterou sem používala dneska jako treba krém,pasta na zuby,kartáček,hřeben,sérum,make-up.
kdyz sem mela hotovo tak přišlo na radu outfit
Zvolila sem cerny biker shorts a velky bily tricko a boty sem si vzala üggs ( vymyslete si kdyztak jiny outfit), pak sem se sla najíst a v kuchyni sem uz spatřila i myho brachu Gustava pozdravili sme se a sla sem si delat snidani udelala sem si tousty se sýrem,kecupem,sunkou.
Kdyz sem mela hotovo tak sem si to sla sníst na gauč a koukala se na televizi na YouTube.
kdyz sem dojedla tak bylo uz 6:07
A rikam si doprdele ja zase nestíhám tyvole bracha me zabije
a najednou na me vola bracha liliiii!!! Pojd dat do předsíně kufry zachvili je tady bus a ja mu rikam jooo uz jduuu a sla sem je dat do předsíně, pak sem si sla udelat vlasy a vyzehlila sem si je,kdyz sem mela hotovo tak swm videla ze uz tady je bus takze sem zehlicku vypla a běžela sem dolu, dole byly i kluci tom,bill a Georg se vsema sem se pozdravila teda az na toma ten me jenom projel pohledem a dal nic nedělal, neřešila sem to protoze si nenechám zkazit kvuli němu koncerty na ktery sem chtela hrozne dlouho.
Kdyz sme nastoupili do busu tak Gustáv si sel do zadu na postele a ve předu si sedl bill a georg a my s tomem sme byli ve prostřed na gauci ja sem koukala na mobil a tom si zivl a lehnul si ma moje rameno,překvapilo me to prvne me ani nepozdravi a ted mi lezi na rameni?? Trosku nepobiram ale nechala sem to bejt a dala si hlavu na jeho a dala sem si ruku jako pres jeho zadá?! Něvim jak to mam vysvětlít a upadla sem do rise snu....Ahojkyyy rozhodla sem se ze udělám pribeh upřímně vymyslim ho ha běhu,doufam ze si ho užijete
Barus💞