Jis ile brownilerimizi yemistik arta kalanlarida mutfak masasina koymuatum yarin staj saat 8.00 da basliyor😩ben hep 11.00 gibiuyanirdim 8.00 ne amk ya offf bunlari dusunurken uyuya kalmisim...
Sabah alarm sesiyle uyandim saat 7.03 tü hemen jisungu uyandirdim sonra kahvalti yaptik ve kaiyafetimizi giyindik(fazla detaya girmicem kiyafetlerini giyinip jyp binasina geldiler)
Binaya gelmistik ama iceri nasil girecektik onu hic dusunmemistim guvenlik kapida dikiliyordu bende belki gecirir diyip binanin icine gittim
"Kimsiniz"
"Sey biz staja bugun basladik ben lee felix arkadasim da han jisung"
"Biliyorum soylemislerdi gecebilirsiniz."
Iceri gectik ve staja basladik(ne yaptiklarini fazla bilmedigim icin burayi atlicam arkadaslar)
3 ay sonra
Staj suresi bitmisti ve bugun guba giricektik napcagimizi bilmedigimiz icin cok stresli ve heyecanliydik acayip stres olmustuk cok heyecanliydik sirkete saat 11'de gidecegiz ssat 10.30 gemen uatumuzu giyindikL
ixi boyle dusunun
Jisungu da boyle dusunun hazirlandiktan sonra taksiyle sirkete gelmistik guvenlik artik alismisti hemen iceri gectik ve stray kids yazan odaya girdik staj surecindeyken uyelerle kaynasmistik o yuzden o acidan cok stresli degiliz iceri girdigimizde chan,hyunjin,seugmin, vardi ve bizde iceri girdik hyunjine baktim yakinda daha da yakisikliydi onu gorunce kalp atisim hizlaniyordu(c:chan s:seungmin h:hyunjin f:felix j:jisung i.n:jeongin cb:changbin m:minho)
C=hosgeldiniz cocuklar bugun ilk gununuz o yuzden yayin yapicagiz
F=peki
H=naber lix
F=iyiyim hyung sen nasilsin
H=bende iyiyim,
lix hyung demeyi ne zaman birakacaksin?
F=neden birakayim ki hyung
H=nedeni olmasi mi lazim lix bana artik hyung demeni istemiyorum bana hyunjin veya hyun de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
idolüm
Fanfictionstay olan yongbok seçmelerin yaklastigini ogrenince hazirlanmaya baslar bakalim secilecek mi?