Prolog

733 33 3
                                    

  15 lipca 2052 roku, Salford, Manchester.

  Niewiele pamiętam z dnia szesnastego sierpnia dwa tysiące dwudziestego czwartego roku. Właściwie, mam tylko przebłyski. Żal, smutek. Te emocje towarzyszyły mi aż do teraz. Przez długi czas nie chciałam wierzyć w tę sytuację. Zalała mnie fala rozpaczy, która wciąż się we mnie tli. Tak samo jak żar, którym obdarzyłam mężczyznę mojego życia. Spodziewam się, że są to dwie rzeczy, które jako jedyne pozostaną ze mną do końca moich dni w moim sercu i umyśle.

  Wiele ludzi mawiało mi, że powinnam zapomnieć i nie myśleć o tym jak bardzo to przeżyłam i przeżywam dalej. Natomiast ja zauważyłam, że działało to wręcz przeciwnie. To właśnie moja głęboko chowana rozpacz przytrzymywała mnie przy siłach. Tak samo jak moja miłość do niego. Do faceta, który zmienił moje życie.

  Wbrew pozorom ta opowiastka nie będzie o jednym, a o dwóch mężczyznach. Najważniejszych dla mnie po dziś dzień.

  Ale wolałabym zacząć od początku.

  Początku, który zmienił cały bieg historii. 


*** 

Dzień dobry! mamy prolog, dosyć krótki, ale pierwszy rozdział będzie już niedługo:) na sam początek chciałabym ustalić też kilka kwestii, dopóki o nich pamiętam: 

1) rozdziały jak na razie nie będą regularne, bo muszę je też napisać, co czasami jest naprawdę wykańczające. Liczę, że mimo wszystko ze mną zostaniecie, nawet jeśli przerwy byłyby spore:)) 

2) nie mam pojęcia jaka jest kategoria wiekowa dla tego opowiadania. Tak szczerze nie chciałabym pisać czegoś wbrew sobie, dlatego nie mogę na razie określić czy będzie to 16+, czy też 18+ 

3) Ace i Rey są antyterrorystami o stopniach wojskowych poruczników. Aby zostać antyterrorystą można mieć doświadczenie wojskowe, dlatego właśnie tym się posłużyłam (piszę to, żeby nie było niedociągnięć<3) 

4) na moim tiktoku: magdaczyta_ , instagramie: _books_lov33r  oraz twitterze: madziula_aa będę wrzucała jakieś smaczki dotyczące LT ;) (możecie wpaść, nie musicie) 

5) kiedyś postaram się zrobić playlistę do LT

6)  jeśli chcielibyście podzielić się swoimi odczuciami albo nagrać coś do właśnie LT  to możecie posłużyć się hasztagiem: #LASTTIME (możecie go zobaczyć u mnie na tiktokach), albo #lasttimewattpad (powinnam stworzyć go w najbliższym czasie) lub po prostu mnie oznaczyć: magdaczyta_  <3 

Ode mnie tyle, widzimy się w 1 rozdziale, misiaki<33 

Last TimeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz