merhabaa🫀

72 8 28
                                    

Merhabaaa ben gece yirmi bir yaşında çıtırr bir voleybolcuyum annem ve babamı küçük yaşta ,depremde kaybettim . İki tane abim var .İkiside bana hem anne, hem baba oldular onlara o kadar çok minnettarım ki anlatamam .büyük abim özgür diğer abim deniz isimlerimizi gerçekten çok uyumlu koymuşlar .Neyse çok boş yaptım gelin bölüme geçelim...

Sabahın köründe mutfaktan sesler geliyordu .korkmadım da değil şimdi yanii "korkak korkak" kes içses şimdi sırası değil .hemen yataktan kalktım sonra gözlerimi odamda gezdirdim gözüm gece lambasında takılı kaldı hemen aldım ve yavaş yavaş mutfağa doğru ilerlemeye basladım .Ben İstanbul'da tek yaşıyodum abimler ise Antalya da yaşıyorlardı.Beni çağırmışlardı ama antremanlarım çok yoğun ve yorucu geçtiği için yanlarına gidememiştim. Küçük adımlarla mutfağa girdim bir tane adam yumurta kırmıs yiyordu beni görünce hemen kalktı , eline bir bez aldı ve dediki " gece hanım kusura bakmayın vallaha Mardin'den buraya gelene kadar acıkmışım dedi" .Bir an dondum kaldım sonra beynim yerine geldi ." Sen kimsin ve ne işin var benim evimde ".kusura bakmayın gece hanım dedenizin talimatı var sizi mardine götürmem lazım " dede diyince benim şarteller attı. elimdeki lambayı alıp kafasına geçirdim ama bayılmadı adamın kafada maşsallah kaya gibi sertmis sonra bir anda dış kapıdan adamlar çıktı ehe şimdi sıçtık iç ses bu sefer gerçekten sıçtık aklıma telefonum geldi hemen odama kaçtım odam yukarı kattaydı koştum adamlar arkamdan kosuyorlardı atletmisiniz be oğlum o nasıl koşuş acaba penceredenmi atlasam ayy ölürüz salak yedinci kattayız of içses ne bok yicez ozaman polisi aricam odama girdim kapıyı kilitledim telefonu aldım tam arayacağım zaman kapı kırıldı hayvanlar ne kadar pahalı o kapı ve senin haberin varmı oç of içses şuan onu düşünemeyiz adamlar girdi içeri ve ağzıma bir bez kapattılar okadarda salak değilim arkadaşlar merak etmeyin kokuyu içime çekmemeye çalıştım ama nafile ay bayıldım sanırım .bedenim havalandı ve bir arabaya bindirildim gerisini hatırlamıyordum.

Gözüme giren günes ışığıyla yavaş yavaş uyandım her zaman yaptığım gibi önce odada maviliklerimi gezdirdim lan bir dk bu benim odam değil lan ben nerdeyim gerizekalı kaçırdılarya bizi nasıl içses biz kaçırıldıkmı off senin beyin gitti saol içses ya çok yardımcı oldun neyse ya hemen yerimden hızlıca kalktım ve telefonumu bulmaya çalıştım ama yoktu sonra maviliklarim odada gezindi ve pencerede durdu atlasamıydım acaba atlıyayım ya ikinci katmış zaten bir şey olmaz ve korumaları düşünmeden atladım.

Taşlı konağı( Mardin gecenin aşiret dedesinin konağı
Gecenin kaçırıldığı gün)
Hasan ağa geceyi Mardin'e çağırmıs ama torunu ısrarla gelmek istememişti çünkü abileride gelmek istememişti .Dışarıdan araba sesi geldi hasan ağanın hanımı hevin : ağam kim gelmişter hayrola ? Hasan ağa : torumum gelmişter hevin. Hevin; nasıl ağam torunem daha buralara gelmem dediydi geldimiuğ hazırlık yapayduk ağam hecbirsey hazır değildir hesne dolapta ne varse getir kızım masayı donatın hele benim torunem gelmişter .Helin (Gelinleri) : sakin ol hevin yenge bende çok heyecanlıyem yiğenim için ağam artık buralardamı yaşayacak? (Gelinin kocası) Burak : hele bir durasınız ulan hemen gelin güvey olayusuğuz gelsin hele bir yiğenum kızmı geldig erkekmi baba hasan ağa: kız gece geldi oğul gelecek şindi bekleyin bağa da bişey sormayindaag getirdum işte torunuğumi hevin : Allah razı olsun ağam ne istersen iste benden torinumizi getirdin yağ o bağa yetar hasan ağa hevine göz kırptı masadakiler gülmemek için kendilerini zor tuttular çünkü ne istediği belli oluyordu .sonunda taşlı konağının heybetli kapısı açıldı ve içeriye geceyi kucağında taşiyan adam ve yanınada yedi tane koruma girdi .hasan ağa hemen ayağa kalktı hevin : aaahh ne yaptuguz benim torinuma daa ağam bişey yapasun hasan ağa : dur hele hevin la ne yaptığız kıza ula ben size Tutin kolundan getirin dedim kızı bayıltın getirin demedim da koruma: ağam affedesin çok zorluk çıkardı polisi aricağdı kafamda gece lambası kırdı ağam bizde mecbur bayılttık hasan ağa duydukları karşısında şaşırdı tam konuşacaktıki arkadan bir adam geldi adamda korumaydı yüzü gözü dağılmıs güzel dövüldüğü ćok belliydi ( arkadaşlar bunu gece dövdü ama yazmadım öyke farz edelimm) Adam ağam bakın hele ne yaptı bize toruğunuz hasan ağa neredeyse şaşkınlıktan küçük dilini yutacaktı ama belli etmemiş gururlanmıştı Burak : aferin yiğenime hele bak ne güzel benzetmişter da genleri hep bana çekmiş hele bir bak .Helin : kapıda dikileceginize kızı odaya çıkartında kolonyayla ayıltalım gece için çok güzel bir oda hazırlanmıştı.geceyi odaya çıkardılar ,ayıltmaktan vazgeçip biraz dinlenmesi için odadan çıktılar .

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin