Bu yazdığım ilk kitap hatam olabilir
------------------------------------------------------------------------------
Etrafıma şok olmuş bir şekilde bakıyordum. Monika ile görevden daha yeni dönmüştük.Normalde bizi gülerek karşılayacak olan annem, babam ve Monika'nın anne babası yerde kanlar içinde yatıyordu.
Bir diğer şok edici olay ise Monika'nın erkek kardeşi ve benim kız kardeşim gözleri kırmızı olmuş bir şekilde yerdeki kan birikintisinde oynuyorlardı.
Monika çığlık attı ve ağlamaya başladı. Monika'nın çığlığı ile kız kardeşim Mery ve Monika'nın erkek kardeşi Martin bize bakıp dişlerini göstererek gülümsemeye başladılar.
Dişlerini görmem ile üçüncü şoku yaşadım. Dişleri sivriydi. Neyse ki Monika dişlerini görmemişti. Ama Monika daha yüksek sesle ağlamaya başladı. Sanırım ailesinin ölmesini kaldıramadı.
Ben ağlamıyorum çünkü Alexa krallığının varisi olarak bu tarz durumlar için eğitildim.
Martin ve Mery'nin bize saldırma ihtimalleri vardı çünkü onlar vampir olmuştu. Ama Martin de bir değişiklik vardı. Gözleri eski zümrüt yeşili rengine dönmüştü ve artık gülümsemiyordu.
Daha çok Monika için endişeleniyoru gibiydi. Martin bana dolu gözlerle baktı ve
Martin:"Gece abla ne oluyor? Ablam neden ağlıyor? Ve annemle babam nerede" dedi.
annesi ve babası arkasındaydı bu yüzden onları görmüyordu.
Zor da olsa biraz gülümsedim
Viktoria:"korkmana gerek yok Martin arkana bakmadan yanıma gel ben sana neler olduğunu birazdan anlatacağım" dedim.
Kafasını salladı ve dediğimi yapıp arkasına bakmadan yanıma geldi. Önce Monika'nın elini tuttum, sonra diğer elimle de martinin elini tuttum.
Mery'e baktığımda hala aynı şekilde bana bakıyordu. Onu burada bırakmam gerekiyordu zaten çok uzağa gitmeyecektim. Martin'i Mery'nin odasına Monika'yı da benim odama koyacaktım.
Sürekli Mery'e bakıyordum bir yandan da Martin ve Monika'yı götürmeye çalışıyordum. Mery tarafından saldırıya uğramadan Martin'i merynin odasına götürdüm. Hemen kapıyı kapattım dışarıya çıkmaması gerekiyordu.
Monika'yı da benim odama koydum tam dışarıya çıkıyordum ki Monika kolumdan tuttu
Monika: "Viktoria neler oluyor bana bir açıklama yapma-" derken
Cümlesi yarım kadı çünkü ben ani bir şekilde kapıyı kapattım.Mery kapının önüne gelmişti. Refleksim sayesinde kurtulmuştuk.
Monika: " Bak sana ne kadar korktuğumu anlatmak istemiyorum Viktoria. Sana zaten gece demek yerine Viktoria demeden ne kadar korktuğumu anlamışsındır. Şimdi bana neler olduğunu anlat"
Gece benim takma ismim. Bana sadece Monika çok korktuğu zaman gerçek ismim olan Viktoria der.
Viktoria: " Ne kadar korktuğunun farkındayım. Normal şartlar altında olsak bunları sana yavaş yavaş söylerdim ama kaybedecek zamanımız yok bu yüzden direkt olarak söylemem gerekiyor. Tamam mı? "
Monika: " Tamam. Lütfen neler olduğunu anlat."
Viktoria: " Ailelerimiz öldürülmüş. Muhtemelen hizmetçiler ve muhafızlar da öldürülmüş. Bunun Soivet krallığı tarafından yapıldığını düşünüyorum. Çünkü kılıçlar ailelerimizin tam kalbinin üzerindeydi ve klıçlarda siyah gül desenleri vardı. Kardeşlerimize gelecek olursam ikisi de vampir olmuş. Martin kendini kontrol edebiliyor ama Mery kendisini hala kontrol edemiyor."
Monika ağzı açık bir şekilde beni dinliyordu
Monika:" Ama nasıl vampir oldular Soviet krallığında vampir yok"
Viktoria:"Soviet krallığında vampir yok bunu biliyorum. Muhtemelen etraftaki vampirler kan kokusuna geldi ve soviet krallığının bulamadığı kardeşlerimizi bulup vampire çevirdiler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı varis
Vampirekız kardeşim ve Monika'nın erkek kardeş yerdeki kan birikintisinde oynuyordu